Franz Vanilla
מקווה שאהבתם פרק 2 מחר + פרק 3 של חמשת הסמלים :)))) לילה טוב שיהיה ^_^

אש לוחשת (בבקשה תכנסו :)

Franz Vanilla 02/05/2014 668 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם פרק 2 מחר + פרק 3 של חמשת הסמלים :)))) לילה טוב שיהיה ^_^

פרק 1 – נואל : 'פלקסיביה המעופפת ' .

"גבירותי ורבותי , אני מקווה שאתם מוכנים למופע הראשי כי עם לא … זה יעליב את במעופפת הנועזת שלנו "קולות תדהמה נשמעו מהקהל ההומה למעטה בזמן שנואל הביטה בהם ,כל כך קטנים ,כמו נמלים זעירות . "היא יכולה לחצות את מהירות הקול עם הטרפז הנאמן שלה , למען האמת היא עשתה את זה כבר כמה פעמים , אבל לכבודכם קהל נכבד היא תבצעה את התרגיל בלי רשת ביטחון" הכריז גילברט בכריזמטיות , הקהל עצר את נשימתו .
נואל גלגלה את עיניה , היא הרי בצעה את התרגיל פעמים רבות בחזרות , היא גם ראתה את הוריה מבצעים אותו יחד כשעד היו בחיים . זה יהיה כמו לאכול חתיכת שוקולד עבורה .
"ועכשיו גבירותי ורבותי , אנשים נשים וטף . תתכוננו לראות את פלקסיביה המעופפת "ממש לפני שנואל קפצה מהבמה שעליה עמדה עינה איתרו את שני חבריה ,חואן וג'וני, שהמתינו לה מאחורי הקלעים והחזיקו לה אצבעות ממש כמו בכל ערב .
אחרי שראתה אותי היא נשמה נשימה עמוקה וקפצה מהבמה שהייתה מחוברת לעמוד גבוה ,נואל הרגישה חופשיה ברגעים המודדים שבהם התעופפה מעל הקהל ההמום וביצעה היפוכים וסלטות באוויר . היא נחתה בשלום בבמה השנייה , שנצבע בצידו השני של אוהל הקרקס . הקהל הריאה ונואל קדמה קידה ומרחה על פניה חיוך תמים .
"זו הייתה הפלקסיביה שלנו " צעק גילברט וממש נשמע מאושר .
נואל ירדה במורד הסולם שהיה מחובר לעמוד בזמן שגילברט המשיך לדבר ולהציג את מופה הסיום, שכלל את ג'וני ועד כמה ליצנים שמחים .
"היית גדולה נולי . באמת " קרא ג'וני במהירות ויצאה אל עבר הבמה .
"אתה באמת חושב שהייתי טובה ?" שאלה נואל את חואן מכיוון שג'וני כבר מהר לבצע את הקטע שלו .
"כן את יותר טובה אפילו מ…." חואן שתק לרגע ונראה עצבני , נואל ידעה מה הוא רצה להגיד אבל בכל זאת שתקה והביטה בו בציפיה . "מהבחור ההוא שלימד אותך את התרגיל , קראו לו מיגל לא?"
נואל חייכה והנהנה והשניים פנו להביט במופע של ג'וני שבדיוק קיבל עוגת קצפת לפנים .
"אני שונא את העבודה שלי " אלה היו מילותיו הראשונות כשירד מהבמה .נואל קפצה עליו בחיבוק כשמעט איפור לבן נמרח על פניה וחואן החליף איתו כיף מהיר .
"קדימה פרחחים זוזו לי מהדרך " גילברט ירד מהבמה אחרי שחתם את המופע ."קדימה תלכו לישון , מחר חזרות מיד בזריחה " . פניו חזרו להיות מכומתים וקודרים והוא כבר הספיק להוריד את הפאה השחורה שלו . הוא נראה בעיניה של נואל אכזרי יותר מאי פעם .
"אני חושבת שכדי שנלך " היא לחשה לחבריה השתיים הנהנו בהסכמה ויצאה מהירות מהאוהל הראשי .
"אני כל כך שונא אותו …. עם הייתי יכול הייתי נותן לו כזו ביטע בישבן שהוא-"
"אני חושבת שזה לגמרי הדדי בינכם " אמרה נואל וקטעה את דבריו של ג'וני , חואן רק גיחך .
"אבל נולי אני רצוני הוא פשוט בלון מנופך ו-"
"בסדר , אני חושבת שכדי שתסתום כי …" נואל התכוונה לומר שגם לקירות יש אוזניים ולמרות שכולם בקרקס שנאו את גלברט אי אפשר לדעת מי ילשין עליהם .
"אני רק אומר לא מתחשק לי להיות ליצן עצוב כל החיים אוקי ?" השלושה כבר היו בקרבן שלהם ובו מתת קומותיים שהייתה שייכת לג'וני ולחואן ומיטה מתקפלת שהייתה שייכת לנואל . בקרבן הייתה גם מראה כך שג'וני כבר החל להוריד את כל שכבות האיפור שהיו מרוחות על פניו וחשף את צבע עורו הרגיל .
"מה אתה מציע שנעשה ?" שאלה נואל בסרקסטיות ונשכבה על מיטתה .
"נואל צודקת מה אנחנו יכולים לעשות ? לברוח ?" שאל חואן והתיישב על המיתה של נואל , ממש ליד רגליה .
ג'וני לא אמר דבר הוא רק הביט בשני חבריו ,אבל זה לא היה מבט רגיל , נואל וחואן הכירו את המבט הזה של ג'וני , כאילו נורה נדלקה אי שם במוחו . נואל הצטערה שחואן העלה את נושא הבריחה , היא ידעה בדיוק איזה רעיון מתבשל במוחו של ג'וני , היא ראתה את זה ממש כאילו חשפו מולה מסך קולנוע .
"נואל , אני צריך את העזרה שלך !" הכריז ג'וני בחיוך רחב ואמיתי .


תגובות (2)

מאחר ובאפילוג לא יצא לי להגיב, אני אגיב כאן.
אהבתי את הרעיון סו פאר, תמיד רציתי לעשות סיפור קרקס אבל אז זה התנגש עם העובדה שאני לא אוכל לכתוב על ליצן בשל העובדה שאני לא ממש מתה עליהם [הם מפחידים אותי Q~Q] ולא ממש יצא לי להיות בקרקס אמיתי אז כל מה שאני יודעת זה סרטים מצויירים.
עכשיו, לכתיבה עצמה:
היא לא רעה, אבל היא תוכל להיעזר בשיפור. לפני שאת מפרסמת, תקראי שוב כדי למצוא את הטעויות בהקלדה [יש יחסית די הרבה, אבל לא שזה באמת ברמה של "זה זוועה!". רק, את יודעת, תנסי לבדוק לפני העלאה בשביל נוחות הקוראים.
בנוסף, יש מדי פעם כמה שגיאות כתיב. לא קריטי, רק תשתדלי לעבור על השגיאות ולתקן אותן.
יהיה נחמד אם מדי פעם תפרטי קצת יותר. את יודעת, תתארי את הפעלול, ההבעות, הקולות… שאני ארגיש שאני באמת נמצאת שם אני צריכה שתסבירי לי בדיוק מה קורה. קצת דומה לחוק השיכור בשתיים בלילה.
בהצלחה~
רעיון יפה בסה"כ, אשמח להמשך.

03/05/2014 01:56

יש לך די הרבה שגיאות כתיב.
והפירוטים אכן הפריעו, כדי להאריך קצת יותר על התרגיל ולפרט מה היא עשתה.
אבל תמשיכי, זה ממש נחמד.

03/05/2014 06:54
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך