אתה הוא הראשון..(פרק 18)

Professional~dancer 13/10/2015 715 צפיות אין תגובות

התעוררתי כשהייתי בחוף אשדוד.
השמש צרחה מבעד לעננים כי רוצה לצאת ,מזג האוויר היה קריר ולא מתאים לרחצה בים.
הוא יצא מכיסא הנהג ועבר אליי מאחורה.
כשראיתי שזה מה שמתכוון לעשות התכוננתי לצאת מהרכב ולהגיע לאוטו שלי שחנה כ5 דק מהחוף שנמצאנו בו.
הוא עצר בעדי -כמו תמיד.
תפס את ידי ומשך אותי אליו, הוא הרים אותי והניח אותי בכל כך זהירות ורכות שכמובן לא כמו אתמול ,ניסיתי בכל כוחי למרות שידעתי שאין סיכוי לשחרר את הכבלים ששם עליי להיאבק בו ולזוז, הוא הצמיד אותי יותר חזק אל החזה שלו ,הרים את פניי אליו והכריח אותי להסתכל עליו, פרצופו כאילו קפוא ,ידו אוחזת בלחי הרכה שלי ושוב העיניים הקריסטליות היפות האלה ננעצות בי, וכל כך קשה לי לעמוד מולן, כל כך קשה לעמוד מולו, כל פעם כשמצמיד אותי אליו, כל פעם שמחבק אותי ומסתכל עליי בא לי לנשק אותו כל כך חזק ולחבק אותו בלי לעזוב, כל כל בא לי..
״לא רציתי לעשות לך את זה, הזהרתי אותך כמה פעמים ואמרתי לך לא להתגרות בי, בסך הכול ביקשתי הזדמנות להנות איתך ,להסביר את עצמי מבלי שתברחי מבלי שתהיי קשה וקשוחה ,ניסיתי להכיר אותך וכל דבר טוב שניסיתי, שעשיתי התנגחת בי, התגרית הרבה בכוונה כשידעת שאני יכול להגיע למצבים כאלה.״ הוא הסביר לי כאילו הייתי ילדה מטומטמת שלא מבינה כלום.
״אה אוקיי אז בעצם לקחת אותי לחופשונת בצימר בצפון בלי שרציתי, בלי שקבענו ,בלי בכלל ההסכמה שלי, וציפית עוד אחרי כל זה שאני יחייך וישתוק ורק יחכה שתחליט מתי לזיין אותי כמו מטורף ,שאני יגיד תודה על כל דבר..״ רציתי להיכנס בו, ״לא ציפיתי לכלום. רציתי אותך ועדיין אני רוצה ואני ימשיך לרצות ,נכנסת אליי חזק והדבר הכי טוב הוא שאני יודע למה זה קרה ,את זה כבר הסברתי לך..״ הוא נכנס בדבריי.
״חלאס להיכנס לי בדברים ולשחק אותה גבר ,להשתיק אותי כל הזמן.
אם אתה רוצה להכיר אותי ואם אתה רוצה אותי בכלל תקשיב לכל דבר שאני אומרת ותשתוק, תכבד מה שאני מרגישה ומה שאני חושבת.
ותקשיב לזה שאני יודעת מה טוב בשבילי ומה אני רוצה מהחיים שלי -אתה לא בתוך המחשבות שלי! זהו סיימנו פה? אפשר שתשחרר אותי מהאזיקים?״ שאלתי.
הוא לא הביע כלום במבטו ,פתח את הדלת והוציא אותי כשאני ננשאת על ידיו.
הוא התקדם איתי לאוטו שלי ,לפני שנכנסתי לאוטו הוא סיבב אותי אליו ,הצמיד אותי לאוטו ונישק לי נשיקה ארוכה ורטובה, הרגשתי שאני נמסה בה, אני לא רוצה ללכת משם, מימנו..
חייכתי לו חיוך קטן והוא היה די המום והחזיר לי בחצי חיוך.
נכנסתי לאוטו והתנעתי, פתחתי את החלון ורגע לפני שלחצתי על הדוושה הפנתי שוב את ראשי אליו ״אה ורק שתדע ,בפעם הבאה שתיגע לי בגוף, תעשה בי משהו שאני לא רוצה ,תיקח אותי לחופשות ללא הסכמתי ותסגור אותי במקומות אני מגישה תלונה ואומרת שאנסת אותי, פעמיים שי ,פעמיים הבלגתי בפעם השלישית אני לא יבליג״ אמרתי ברצינות וצמצמתי את עיניי ״אל תנסה אותי!״ לחצתי על דוושת הדלק במהירות ונסעתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך