אתה הוא הראשון..(14)

Professional~dancer 10/10/2015 812 צפיות אין תגובות

הוא הוריד לי את החולצה וזרק אותה על הרצפה, השדיים שלי נחשפו למולו עכשיו, הפטמות זקורות וקשות ,חושפות את מה שגופי מרגיש.
״שימי את הידיים מעל הראש ואל תזיזי אותם משם״ ציווה עליי בעודו עומד ומביט בגופי השחום הרזה שהירח עכשיו מאיר עליו.
עשיתי מה שאמר והתחלתי לצחוק בלעג ״איי איזה אידיוט אתה שי״ אמרתי ולא יכולתי להפסיק לצחוק.
הוא משך מימני בפתאומיות את החוטיני הקטנטן שעוד היה עליי ועכשיו הייתי עירומה לגמרי,
הוא הסניף את ריחו ככלב שמחזר אחרי נקבה ומריח את איבר מינה.
הפסקתי לצחוק והבטתי בו במבט של אתה אמיתי?!.
״פתחי את הרגליים בשבילי״ אמר ברוך.
״בשביל מה הטקס הארוך הזה פשוט תיכנס כבר יאללה״ אמרתי בחוסר סבלנות,
״אני מתחילה לאבד את החשק כבר״ ציינתי לבסוף ופלטתי אנחה מאולצת כדי לעצבן אותו יותר.
״פתחי את הרגליים המזדיינות שלך בשבילי כבר!״ צעק עליי.
פתחתי אותן כשידיי אוחזות את ראשי בנוחות ,שכובה שם בפוזה המושלמת והנוחה לסקס.
הוא השפיל לרגע את ראשו והסתכל לחלון
״תזמיני אותי אלייך״ אמר בסוג של קול מתחנן ונואש לקצת חיבה או איכפתיות מימני.
״אני לא מתכוונת להזמין אותך אידיוט, מבחינתי לא להיות פה כבר״ עניתי לו.
הוא הפנה את מבטו אליי בחדות זינק עליי
והחל לנשק אותי בשפתיים בכל כך רצון שתיכף הייתי בולעת את לשונו כבר,
אף לרגע לא עצמנו עיניים והמשכנו להסתכל אחד על השני כשאני לפעמים מציצה לוודא שהירח עדיין מעליי.
הוא ירד עם הנשיקות לכיוון הפטמה שלי והחל למצוץ אותה ולנגוס בעדינות בקצה שלה, מה שהעביר בי אוטומטית זרמים בגוף,
הרגשתי את היד שלו מתחילה לטפס לעבר המפשעות שלי ומרוב ציפייה קולות הגניחה יצאו להן לבד כבר למרות שניסיתי להיות בשקט ,שוב פעם הכול רק כשי לעצבן אותו.
הוא הגיע ליעד והחל לשחק לי בדגדגן ,לא יכולתי, התחלתי להתרומם ולהשתגע ,שלחתי את ידיי לידיו כדי להזיז אותו הוא מיד החזיר אותם בחזרה למעלה ״אל תזיזי את הידיים״ התעצבן עליי.
שמחתי וגנחתי וכמה שניסיתי להילחם בקולות שיצאו מימני ככה היה לי יותר קשה לעצור אותן, בזמן שמשחק לי בדגדגן ומוצץ את הפטמות שלי הוא מציץ אליי מדי פעם מרוצה מכמה טוב לי ומהקבלות שהוצאתי.
האצבעות התחילו לרדת ואז הוא החדיר אליי שתי אצבעות בבת אחת.
התמתחתי אחורה.
קודם בקצב איטי לאט לאט הקצב התגבר וכך גם הגניחות שלי.
הרגשתי כל כך טוב ,שלא בא לי שיפסיק.
פתאום הוא עצר הוא קם התרחק מימני ,הייתי מבולבלת לא הבנתי מה קרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך