אתה הוא הראשון..(15)

Professional~dancer 12/10/2015 793 צפיות אין תגובות

קודם בקצב איטי ,לאט לאט הקצב התגבר וכך גם הגניחות שלי.
הרגשתי כל כך טוב ,שלא בא לי שיפסיק.
פתאום הוא עצר הוא קם התרחק מימני ,הייתי מבולבלת לא הבנתי מה קרה.

״תזמיני אותי אלייך ,תבקשי מימני להיכנס״ לחש לי שוב ברכות באותו הקול המתחנן ונואש לחיבה.
חבטתי את ראשי במיטה מספר פעמים משתגעת מהדברים האלה שעושה לי.
״למה אתה מפסיק באמצע?״ צרחתי עליו,
״ואי גם בלזיין נהיית גרוע״ קמתי וחיפשתי בעיניי את הבגדים שלי שהיו מפוזרים ברחבי החדר ״חלאס חלאס כבר מימך די אנ..״ רציתי להמשיך בדיוק כשהוא קפץ עליי בחזרה ובשנייה ניטרל אותי למיטה, הוא התקרב לאוזני ואמר בכאב ״אני משתגע שאת אומרת לי די, אני משתגע שאת כל כך קשה איתי וקרה כזאת למה? אני רוצה לעשות לך טוב, אני רוצה אותך באמת כוס עמ עמק!״ אמר כשנושך את שפתיו ונושף חזק.
״אמרתי לך כבר למ..״ רציתי להגיב והוא צלל שוב לתוך שפתיי ״אין בעיה״ אמר בטון ברור שהבנתי שהולכת להיות לי בעיה רצינית עכשיו.
הוא מתח את רגליי לצדדים ונכנס בי בכל הכוח, בלי שום הקדמה או הכנה לפני.
לא הצלחתי להוציא קול מגרוני מההפתעה הכואבת שעשה לי.
הוא פשוט נכנס ויצא כל כך חזק ומהר שבקושי יכולתי לנשום.
פתאום השתנתה האווירה, פתאום משהו בעיניים שלו היה אחר.
הוא שלף אותי מהמיטה כשנמצא בתוכי עוד והקפיץ אותי עליו במהירות ,תפס אותי ממותניי כשרגליי עוטפות אותו ונכנס אליי כאילו הוא דופק עם פטיש במסמר..
או לא יודעת איך לתאר את זה, זה כבר היה לא בשביל לרצות אותי או לגרום לי להנות, הוא רצה שיכאב לי.
הוא ירד איתי במדרגות והצרחות יצאו מימני לא יכולתי להפסיק זעקתי כל כך חזק שהייתי בטוחה שכל הצפון שומע אותי וחושש שאולי זו אזעקה וצריך להיכנס למקלטים.
כמו שאמר מקודם, הגענו לספה הוא השליך אותי עליה וקיפל את רגליי שכמעט נגעו כבר בפרצוף שלי ,הוא לא הסתכל עליי יותר אפילו לא דיבר לא שמע, הצעקות הכואבות שפלטתי לא ייחסו לו שום משמעות.
כאילו לא היה נמצא שם איתי.
הוא פשוט שיחק בי כמו בובה, הפך אותי הרים אותי סיבב אותי קיפל אותי ועשה בי כרצונו.
הוא הניף אותי באוויר ואז הפיל אותי לשטיח, סיבב אותי לדוגי וקרע אותי.
הרגשתי שהוא פשוט שובר אותי.
זה לא הפסיק, הוא התנהג כמו משוגע, לא רואה בעיניים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך