מורי1354
אני מצטערת שלא כתבתי יומיים , פשוט עבר עליי כמה ימים קשים שבהם , סבתא שלי הייתה בבית החולים.

אתה הצלת לי את החיים פרק 5- אור רוצה לקבל טיפול.

מורי1354 12/03/2014 627 צפיות תגובה אחת
אני מצטערת שלא כתבתי יומיים , פשוט עבר עליי כמה ימים קשים שבהם , סבתא שלי הייתה בבית החולים.

"היה כיף מאוד את לא תאמיני" הוא אמר לי בהתלהבות וחייך חיוך חמוד.
הרגשתי שהוא מסתכל בתוך עייני חייכתי אליו , הוא קירב את ראשו לאט לאט , עד שהמצח שלו נגע בשלי , אחרי כמה שנוית אחדות הרגשתי את שפתיו הרכות והחמות נוגעות בשפתיים שלי.
אחרי כמה דקות אחדות לואי הרחיק את ראשו ואמר:" וואו" הוא אמר בחיוך , איזה חיוך חמוד יש לו, חיוך כובש כזה. "עכשיו הבנתי מה אני מרגיש" הוא אמר לי , והסתכל בעייניי , חייכתי אליו , הוא קירב את ראשו והביא לי עוד נשיקה , הרחקתי את ראשי,
"רק שנייה אנחנו חברים"? שאלתי בקול מסתקרן ,
"אם את רוצה , כי אני מאוד רוצה , ואני חושב שיש בינינו משהו אמיתי, בפעם הראשונה ששמעתי אותך שרה התאהבתי בך" הוא אמר לי ,
זה הדבר הכי יפה שאמרו לי .
"אני אוהבת אותך" אמרתי ללואי,
"גם אני אותך" הוא אמר ונתן לי עוד נשיקה.
אחרי כמה דקות אחדות הוא אמר : "את לא יושנת לבד את יושנת איתי, נישן מחובקים כמו זוג רומנטי" הוא אמר וחייך,
הנהנתי לו בראש לחיובי , הוא תפס לי את היד ולקח אותי לחדר השינה שלו , הוא ליטף לי את השיער עד שנרדמתי.
למחרת בבוקר.
קמתי מהמיטה , ולא ראיתי את לואי , ירדתי למטה וראיתי את לואי יושב בסלון ואוכל ארוחת בוקר עם חביתה , וקולה. אוז הוא הסתכל עליי במבט של דאגה.
"בוקר טוב" אמרתי לו וניגשתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה בלחי.
הוא לא ענה רק חייך , טוב לפחות הוא מחייך .
"למה אתה כזה שקט פתאום"? שאלתי בקול מודאג,
"אני דואג לך אני פוחד שאיזה יום אחד יקרה לך משהו , ואני מכיר סיפורוים שילדות בגיל שלך מתו מיזה" הוא אמר לי בקול מודאג,
"לא ידעתי שזה מה שאתה מרגיש" אמרתי לו.
ובאותו רגע הגעתי למסקנה שכן אני רוצה טיפול, כי חשבתי מה יוצא לי מישה , אני פוגעת גם בעצמי וגם באנשים שהם הכי אוהבים אותך.
"יש לי שאלה ותעני לי בכן ולא , את רוצה לקבל טיפול"? הוא שאל אותי במבט מודאג,
"כן לואי , רק בישבילך אני יעשה את זה" אמרתי לו.
לואי סיים את הארוחת בוקר והחזיק לי את היד והכניס אותי למכונית השחורה שלו , אחרי כמה דקות שהגענו לבית החולים , יצאנו מהמכונית .
"הכל יהיה בסדר" לואי אמר ונישק אותי ,
הוא החזיק לי את היד ונכנסו לבית החולים ,
"אני מאוד גאה בך , את ילדה אמיצה" הוא אמר וחייך.
הלכנו לקופה ולואי ביקש שיעבירו אותי למחלקה שמטפלת בהפרעות אכילה , הוא סיפר להם שאני מקיאה ואחרי כמה שניות אחדות באה לקחת אותי רופאה לואי בא איתי , היא ביקשה מלואי שיחכה בחוץ. היא ממדה את המשקל שלי הוא היה 32 קילו , היא גם בדקה את הגובה של 1.60. היא לקחה אותי מהר לאיזה חדר אם הרבה רופאים ודיברה איתם , אני לא יודעת על מה היא דיברה איתם כי לא שמעתי אותה . הם ביקשו ממני לשכב על המיטה , והרגשתי שכל הגוף שלי מתחיל להירדם.


תגובות (1)

תמשיכי…

13/03/2014 12:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך