♥ strawberry ♥
סליחה שלקח לי קצת זמן, בכל מקרה, מקווה שתאהבו את ההקדמה ובבקשה תגיבו כדי שאוכל לדעת אם אהבתם או לא

בדיוק כמו שאני- הקדמה

♥ strawberry ♥ 10/02/2015 497 צפיות אין תגובות
סליחה שלקח לי קצת זמן, בכל מקרה, מקווה שתאהבו את ההקדמה ובבקשה תגיבו כדי שאוכל לדעת אם אהבתם או לא

היי, קוראים לי מאיה, אני בת 16, יש לי שיער חום גלי וארוך ועיניים חומות ומשעממות וכמה נשמים קטנים על האף. גרתי במישיגן שבארצות הברית, אבל ההורים שלי התגרשו כי אבא שלי בגד באמא שלי עם המזכירה שלו ואז ברח איתה לפריז. אמא שלי הייתה ממש שבורה אז היא פשוט חזרה לאמא שלה ולסבתא שלי שהיא חיה בישראל. חייתי עם אמא שלי ועם סבתא שלי. אחרי שש שנים, אמא שלי הבינה שהיא כבר הצליחה לעבור את המשבר, היא התחילה ללמוד משפטים שסבתא שלי טיפלה בזמן והיום היא עורכת דין מצליחה. בכל מקרה, אמא שלי החליטה שאנחנו חוזרים למישיגן. אם לומר את האמת.. די התגעגעתי למישיגן, לבית, לגני השעשועים, לג'ייק וקים. ג'ייק וקים היו החברים הכי טובים שלי, הראשון שפגשתי היה ג'ייק, פגשתי אותו ביום הראשון שלי בגן, שנינו רצינו לשחק באותו משחק אז שיחקנו ביחד ומשם צמחה חברות ממש טובה, ואת קים פגשנו ביום הראשון בכיתה ב', היא הגיעה מאוסטרליה והמורה הושיבה אותה בשולחן איתי ועם ג'ייק, התחלנו לדבר ומאז שלישיה. כל כך הרבה זכרונות עולים לי עכשיו… מסיבות יום הולדת, מפגשים אחרי בית הספר, כאשר אני וקים הלכנו לעודד את ג'ייק במשחק הכדורסל שלו, ואת מסיבת הפרידה של ג'ייק וקים ארגנו לי יום לפני שעזבתי, כל כך הרבה דמעות זלגו שם, בעיקר של קים ושלי. ואז אמא שלי ואני טסנו. היינו בישראל חודש לפני תחילת הלימודים, עברית כבר ידעתי, כי דיברתי עם ההורים שלי ועם המשפחה שלי בעברית, וגם ידעתי לכתוב ולקרוא בעברית אז כבר לא הייתה לי בעיה בכל מה שקשור לשפה. אבל במשך שלושת השבועות הראשונים שלי בארץ, הייתי לבד. לא היו לי חברים, לא היה לי כלום, הייתי מדברת מלא ג'ייק וקים במחשב ובטלפון. אבל יום אח, שבוע לפני הלימודים, המשפחה שגרה מולנו באה לבקר את סבתא שלי, את אמא שלי ואותי. מסתבר שהמשפחה שגרה מולנו ממש נחמדה, יש להם בת בגיל שלי קוראים לה אופיר ואח שהוא בן שנה. אמא שלי הציעה שאני ואופיר נלך לשחק ביחד. משם צמחה עוד חברות. בבית ספר, גילינו שאנחנו באותה כיתה, והיא הכירה לי את כל החברות שלה, מסתבר שאופיר הייתה ממש מקובלת, וממש נחמדה, היא עזרה לי להשתלב ובזכותה הייתי גם מקובלת, וככה עברו לי כל שש השנים. הקשר שלי עם ג'ייק וקים נמשך, המשכנו לדבר בפייסבוק אבל הקשר שלי עם ג'ייק לאט לאט נעלם, הוא פשוט הפסיק לענות לי, לשלוח לי הודעות או לדבר איתי. אני וקים עדיין מדברות די הרבה והיא אמרה שהיא תנסה לספר לג'ייק שאני חוזרת, שאלתי אותה למה היא אמרה שהיא תנסה והיא ענתה שאני אבין לבד כשאני אהיה שם. אמא שלי סידרה לי ולה בית גדול עם בריכה ליד הבית של קים (כן, לקים יש משפחה די עמידה) ושאני אלמד באותו בית ספר של קים וג'ייק כי כל מי שלמד איתי ביסודי יהיה שם. טוב לפחות רובם. בכל מקרה, אני ממש מתרגשת, אני לא מאמינה שמחר אני טסה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך