דנה גומז סוויפט
הייי מקווה שאהבתם את הפרק ותגיבו :)

בדרך לתהילה פרק 11 (בבקשה תקראו!)

דנה גומז סוויפט 03/10/2013 641 צפיות 3 תגובות
הייי מקווה שאהבתם את הפרק ותגיבו :)

״אלי קומי כבר תכף חדר האוכל נסגר ״ אמילי אמרה לי
״שניה אני קמה ״ אמרתי לה בקול חלש , ״טוב זריז כי קבעתי עם הבנים שנפגוש אותם למטה עוד חצי שעה״
מה ?! מה עם הבנים ?! לא ! עכשיו לוק יתחיל לדבר איתי על מה שקרה ואין לי כוח לשאלות שלו , ״איזה בנים?״ שאלתי אותו כאילו זה לא מטריד אותי בכלל , ״מאט ולוק״ שיט שיט שיט ! אוף כנראה שאין לי ברירה ,

נשמעה דפיקה בדלת אמילי פתחה את הדלת ואני עוד הייתי במיטה , אלה היו מאט ולוק שניהם היו רק בבוקסרים זה היה טיפה מוזר ומצד שני הם היו כאלה חתיכים ״מה אתן עדיין לא התארגנתם ?״ מאט אמר לנו ״בגללה הישנונית הזאתי ״ אמילי הצביעה עלי וגיכחה , ״תשאירי את זה לי ״ לוק אמר וגיכח גם הוא , אוי לא מה הוא הולך לעשות ?! , הוא הוריד את השמיכה ממני והייתי רק עם מכנס ממש קצר וגופיה שהגיעה לי יותר למעלה מהטבור , ״תחזיר לי את השמיכה ״צעקתי עליו מחייכת ״ לא רוצה ולא רוצה ״ הוא אמר בקול של ילד קטן והתחלתי לצחוק ״נו תביא לי ״ אמרתי צוחקת ״בואי תקחי אותה ״ הוא אמר וצחק גם , התחלתי לרדוף אחריו בחדר עד שנפלנו שנינו על המיטה אחד ליד השני .
״צמד חמד אלה ״ מאט אמר לאמילי צוחק והיא צחקה יחד איתו ״זה מה שקורה למי שלוקח לי את השמיכה״ אמרתי צוחקת ולקחתי ממנו את השמיכה , ״טוב תתארגנו ותבואו למטה אנחנו נחכה לכן״ הם שניהם יצאו מהחדר , הוא אפילו לא התעסק בנשיקה אתמול וזה ממש שימח אותי כי פשוט רציתי שניהיה ידידים אני עדיין לא בטוחה מה אני מרגישה , לבשתי על ג׳קט וטייץ וירדנו לחדר אוכל.
״זהו , סוף סוף אתן מוכנות ?״ מאט אמר מחייכך
נכנסנו כולם וישבנו בשולחן לארבעה , ״היי ״ ראינו את מקסין בא והיא התיישבה לידנו בקצה השולחן ,
״עוד יומיים טסים למיאמי ״ מקסין אמרה מאושרת , ״כן , סוף סוף תראי את החבר הנודניק שלך״ לוק אמר ואני הייתי בשוק ״ יש לך חבר ?!?״ שאלתי בהתלהבות ״כן״ היא אמרה ״ספרי הכל !!!!!״ אמרתי מתלהבת כאילו אני בת 15
״טוב אני לא מעוניין להיות בשיחת בנות ״ לוק אמר בציניות ״אויש תסתום ״ אמרתי מחייכת ונתתי לו מכה קטנה בכתף , ״טוב הוא גדול ממני בשנה , יש לו עניים בצבע דבש ושיער בלונדיני הוא פשוט מושלם ״היא אמרה כולה מחייכת .
—–
השעה הייתה שבע , שמעתי דפיקות בדלת ופתחתי אותה ״היי אני לוק ומקס הולכים לאכול גלידה בעיר יותר מאוחר רוצות לבוא?״ מאט שאל אותנו , הוא כזה נחמד וידיד טוב , ״ברור ״ אמרתי לו ״טוב נפגוש אותכן עוד שעה בלובי״ הוא אמר והלך .
לבשתי עליי בגדים חמים כי היה קר בחוף ויצאנו (מה שהיא לבשה : http://www.polyvore.com/swag/set?id=98689811)
״היי״ מאט קרא לנו ונופף את ידו כשאני ואמילי יצאנו מהמעלית , התקדמנו אליהם והלכנו כולם לגלידריה .

——
״אני הולך להזמין מה אתם רוצים ?״ לוק שאל את כולם וכל אחד אמר לו מה שהוא רוצה חוץ ממני ,
״מה את רוצה אלי? ״ הוא שאל אותי ״לא בא לי כלום אין לי חשק ״אמרתי לו
״את חייבת אין דבר כזה לא בא לי ״ הוא אמר מחייכך ״טוב מעצבן תביא לי וניל עוגיות ״ אמרתי לו מגכחת,
הוא חזר והביא לכל אחד מה שהוא ביקש , ״יאוו קנית קרפ צרפתי באלייי ״ אתרי לו כמו ילדה קטנה
״לא זה שלי ״ הוא אמר לי באותו הקול ״אז נעשה חצי חצי אתה תיקח חצי מהכדור שלי ואני יקח חצי מהקרפ שלך ״ אמרתי לו ״סבבה״ הוא אמר לי וזה מה שעשינו התחלנו לצחוק שם ונהיינו ממש ידידים טובים אבל יותר מידידים אבל לא חברים אוף זה מסובך מה שהולך בינינו מצד אחד הוא היה הידיד הכי טוב שלי מצד שני כל פעם שאני רואה אותו אני נזכרת בנשיקה שלנו כמה מושלמת היא הייתה וכמה הייתי רוצה להמשיך אותה ולא להפסיק .


תגובות (3)

תמשיכי

03/10/2013 10:13

תמשיכייייייי

03/10/2013 10:14

תמשיכיייייייייי

03/10/2013 12:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך