דנה גומז סוויפט
אין עוד מה להוסיף ..
בבקשה תגיבו!

בדרך לתהילה פרק 6 (בבקשה תקראו!)

דנה גומז סוויפט 29/09/2013 557 צפיות 3 תגובות
אין עוד מה להוסיף ..
בבקשה תגיבו!

״אלי אני יורדת לבריכה באלך לבוא ?״ אמילי שאלה אותי ״11 בלילה איך ללכת לבריכה ?״ שאלתי אותה לא מבינה איך הגיעה לזה, ״יש שחייה לילית נו פליז בואי״ היא מתחננת אלי, ״טוב נו " אמרתי לה מיואשת כשאין לי כוח, לבשתי עליי את הבגד ים הסגול שלי עשיתי קוקו ושמחתי כפכפים , ״היי אלי, אמ״ מקס קראה לנו ועשתה סימן שנבוא אליה עם היד , שיט אם היא פה זה אומר שגם לוק פה והדבר האחרון שחסר לי עכשיו זה לראות אותו , ״ היי ״ לוק ומאט באו התקרבו לעברנו ״היי״ אני ואמילי אמרנו ואני ניסיתי לא להסתכל על כמה חתיך לוק נראה בלי חולצה , הלכתי למקפצה וקפצתי קפיצת ראש ״את באה אמ?״ שאלתי אותה שאני ומקס כבר בתוך המים , ״כן ״ היא אמרה מלאה התלהבות וקפצה גם היא למים , ואחריה לוק ומאט הם התחילו להשפריץ אחד על השני מים ״רוצה תחרות שחייה?״ לוק שאל אותי ״אוקיי ,מפה עד לפה ״ סיימתי לו את השני צדדי הבריכה ״מתערב שלו תוכלי לנצח אותי״ הוא אמר לי כשהוא לא מסתכל עליי ואני ניצלתי את זה והתחלתי לשחות ״כבר התחלתי ״ צעקתי לו שכבר הייתי בחצי הדרך , הוא התחיל לשחות מהר אבל בסופו של דבר אני הגעתי ראשונה והוא מיד אחרי ״יש לך מזל״ הוא אמרת וחייך חיוך מושלם , ״ולגבי שהייתה אמורה להיות לנו …״ הוא התקרב אליי ואני השפרצתי עליו כמות גדולה של מים ״ תפסיק לנסות לנשק אותי!״ צעקתי עליו מלאה בעצבים ויצאתי מהמים , לקחתי מגבת והתעטפתי בה ישבתי על כיסא שהיה קרוב אלי ונחתי ואז הרחתי ריח מוכר ,זה בא מאחורי , מאחורי על הכיסא הייתה תלויה החולצה של לוק , הרחתי את הריח הטוב הזה של הבושם שלו שבדרך כלל זה מריח כאילו הוא שפך את כל הבקבוק עליו , אבל אני אוהבת את זה , "מריחה את החולצה שלי?״ לוק בא אליי עם חיוך מתגרה ״ אהה זה החולצה שלך לא הבנתי מי שפך על עצמו את כל הבקבוק של הבושם״ אמרתי לו עם פרצות עצבני ״ אבל אני יודע שאת אוהבת את זה ״ הוא אמר לי מאיפה לעזאזל הוא יודע?!? ״אני שונאת את זה ״ אמרתי שאני מדגישה את המילה שונאת , ״בטח שונאת בגלל זה הרחת לי את החולצה ״ הוא שוב חייך את החיוך המתגרה שלו , יאווווו הוא חירפן אותי ״תהנה עם הבושם שלך״ חייכתי לו חיוך מתגרה חזרה והלכתי לחדר .
שיחקתי את הקשירה למעלה של הבגד ים ואז מישהו נכנס בדלת חשבתי שזאת אמילי ״אמ אני נכנסת לאמבטיה לפני״ אמרתי לה כשאני משחררת את הקשר העליון של בגד הים שלי ״אני יכול גם להיכנס״ שמעתי את הקול של לוק ומיד שמתי עלי מגבת ״ מה אתה לא דופק?!?!!?!״ צעקתי עליו , ״תרגעי את לא הראשונה שאני רואה במצב כזה ״ הוא אמר וצחק ״חוץ מזה יש לנו בעיה במקלחת יש מצב אני מתקלח פה ?״ הוא הוסיף ״טוב ,אבל אני נכנסת עכשיו אז תכנס אחרי ״אוקיי ״ הוא אמר .

אחרי מקלחת טובה יצאתי עם מגבת על גופי ״אתה יכול להיכנס״ אמרתי לו והוא נכנס , לבשתי עלי את הפיג׳מה הרגילה שלי ואז שמעתי טריקה בדלת ״היי אלי״ אמילי באה אליי ״היי״ החזרתי לה .
״את לא מבינה איך לוק בהה בך בבריכה עם הבגד ים וכשקפצת״ היא אמרה ואני עשיתי לה סימן של תפסיקי לדבר ״מה את רוצה? וגם שמתי לב איך את הסתכלת על הקוביות שלו והרחת את החולצה שלו כישבת בכיסא״ ״איפור יש מגבת ?״ לוק פתח את הדלת ושאל כשהיה לבוש רק בוקסר ״תיקח מהארון ״ אמרתי לו מרגישה מפודחת ״אהה וידעת שהרחת לי את החולצה ״ הוא אמר עם החיוך המתגרה שלו ״ידעתי שבהית בי ״ אמרתי לו בעוקצניות ״ . הוא סגר את הדלת ונכנס להתקלח .
״הפרעתי לכם במשהו?״ אמילי אמרה מרימה גבה ״ לאאאא!!!!״ צעקתי עליה וחייכתי ״יש לו בעיה במקלחת אז הוא בא להתקלח פה ״ הוספתי ״בטח., רק להתקלח״ היא אמרה ואני דחפתי אותה על המיטה ושנינו התחלנו לצחוק .
״תודה על המקלחת״ לוק יצא ואמר
״תבוא לפה בכל פעם״ אמילי החזירה לו בחיוך
״תבוא לפה אף פעם היא התכוונה״ אמרתי לו בחיוך מתגרה ״ אבל איך תתני לי את הנשיקה שאת חייבת לי״ הוא אמר בחיוך מתגרה דחפתי אותו לכיון הדלת וטרקתי עליו אותה , ״אוף הוא כל כך מעצבן אותי ״ אמרתי לאמילי בקול עצבני ״ הוא דלוק עליך ״ היא אמרה לי ״הוא ממש לא !״ אמרתי בעצבים ״הוא ממש כן !״ היא אמרה לי מגכחת ״ טוב אפשר להפסיק לדבר על זה וללכת לישון ״ אמרתי לה , נשכבתי על המיטה והתחלתי לחשוב על מה שאמילי אמרה , לא אין מצב שהוא דלוק עליי , אני שונאת אותו כל כך אבל מצד שני אני לא יכולה לשכוח את הפעמים שהוא היה נחמד אליי , שהוא היה כל כל חמוד , טוב אלי צאי מזה הוא סתם עוד מטומטם !!


תגובות (3)

מושלמיי תמשיכי

29/09/2013 12:09

מושלמיי תמשיכי

29/09/2013 12:09

מושלמיי תמשיכי

29/09/2013 12:09
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך