בת-אל77
מקווה שאהבתם

בואי נברח מפה עונה 2 פרק 4

בת-אל77 24/06/2014 560 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם

קמתי התמתחתי וראיתי שרק אני החדר, הסתכלתי על השעון ראיתי שהשעה 7:30, הן בטח בחדר אוכל אוכלות ארוחת בוקר. יצאתי מהדר ויצאתי לכיוון המקלחות כדי לצחצח שיניים, אחר שסיימתי הלתי לחדר והתלבשתי. שמתי טייץ שחור חולצה ורודה קצרה פשוטה, ונעלי ספורט נייק ורוקות, ופיזרתי את השיער עם שביל ישר.
יצאתי מהחדר כדי להספיק לארוחת בוקר, אבל לפתע ראיתי את אביאל מחכה לי במסדרון, הוא רץ אליי וחיבק אותי חזק.
הכנסתי אותו לחדר שלי, הוא חיבק אותי חזק, וליטף לי את השיער.
"את לא מבינה כמה התגעגעתי אלייך" הוא אמר וחייך,
"גם אני אליך" אמרתי לו וחיבקתי אותו , ובכיתי.
"אל תבכי העיקר שעכשיו אנחנו ביחד והולכים לברוח מפה" אביאל אמר לי,
"אביאל אני צריכה להגיד לך משהו" אמרתי לו ולקחתי נשימה,
"הכל בסדר, למה את לחוצה"?הוא שאל בקול מודאג,
"אביאל אתה זוכר שביום שהכרנו , עשינו" אמרתי באיטיות ועצרתי,
"כן בטח שאני זוכר את זה, זה היה הלילה הכי טוב שקרה לי" אביאל אמר לי ובעיניו הכחולות ניצוץ,
"אביאל אני לא יודעת , אבל יש לי תסמינים" אמרתי ,
"את בהריון"? הוא שאל בקול מודאג,
"לא יודעת , אבל יש לי תסמינים, יש לי הקאות , בחילות, עייפות, תיאבון גדול" אמרתי לו.
אביאל הסתכל עליי בפנים מודאגות.
"טוב תקשיבי, אני נוסע מפה ומביא לך בדיקת הריון מבית המרקחת, את מחכה לי פה, את תראי שאני יבוא מהר" אביאל אמר לי ורץ לכיוון היציאה של הפנימייה.
ואני לבינתיים חיכיתי בחדר, ההייתי לחוצה מאוד. אחרי 20 דקות הדלת של החדר נפתחה וראיתי את אביאל עם שקית לבנה כזאת.
"בואי לשירותים" הוא אמר.
לקחתי אותו לשירותים , אף-אחד לא היה יש רק אני והוא, הוא פתח את השקית, ונתן לי את הערכה, קראתי את ההוראות אם יש שני פסים צהובים סימן שאני בהריון, אם יש שני פסים ורודים זה שלילי.
נכנסתי לשירותים מהר ובדקתי ,אחרי כמה שניות אחדות ראיתי שני פסים צהובים. יצאתי מהשירותים עם מבט לחוץ, אביאל הסתכל עליי וחיבק אותי.


תגובות (1)

שיואוווו אמאאא תמשיכייייייייי

24/06/2014 21:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך