סטלנית
אם אתם רוצים המשך תגיבווו

בובות על חוטים…… פרק 2

סטלנית 28/10/2014 891 צפיות תגובה אחת
אם אתם רוצים המשך תגיבווו

התבוננתי בו והבחנתי לקעקוע על ידו הימנית חייכתי, שיט הוא קלט שאני בוהה בו סעמק "רצית משהו את פשוט בוהה בי כבר חמש דקות " הוא אמר בזמן שנופף בידו מול פרצופי…… קפצתי והוא גיחח, "שקט שם מאחורה!!! " פקודה נשמעה מפי מיס בריי השתתקנו והבחור המשיך לכתוב, התבוננתי אל תוך הנייד שלי והבנתי שיש לי עוד חצי שעה לישון.
"רינגגגגגג " קולו של הצלצול הבזיק לי באוזניים "בוקר אור" אדם מבוגר אמר לי במבט מעורער, הסתכלתי סביבי והכיתה התחילה להתפזר לא הבנתי זה לא הכיתה שלי ואיפה הבחור החמוד ממקודם? ראיתי שכולם פונים לכיוון הקפיטריה הבנתי שישנתי יותר מדי זמן.
נקודת מבט של ג'ין:
"אוי שיט היא בוהה בו זה לא טוב"חשבתי לעצמי, מה היא כבר מתכננת תאמת שנמעס לי כבר להוציא אותה מכל הצרות שהיא מכניסה את עצמה אליהן, צלצול הפעמון שבר את מחשבתי
יצאתי מהר מהכיתה כדי להספיק לשיעור השני נכנסתי באיחור שיט ראיתי שמקומה של לולה ריק, רק אל תגיד לי שהיא הבריזה עם האוליבר הזה, המחשבות שוב רצות במוחי יואו אני מתחרפן מדאגה והיא בטח תוקעת את הלשון שלה בחרא החדש הזה, התישבתי במקומי וחיכיתי שהשיעור יגמר כבר ..
קולו של הפעמון שוב שבר את מחשובותי עכשיו אני ימצא אותה, הינה היא ראיתי את לול באופק היא מתקרבת ללוקרים את מי היא מצאה שם ? אוליבר .
נקודת מבט של לולה :
הינה הוא, ראיתי את הבחור החדש עומד ליד הלוקרים הלכתי לכיוונו והוא התרחק לא הבנתי, בדרך כלל בנים הולכים אחרי ולא אני אחרייהם, הייתה לי תחושה מוזרה משהו במבט שלו כלפי הוא היה שונה אחר, משאר הבנים.
עמדתי שם בוהה לכיוון שהוא הלך אליו מחשבתי נקטע כשמישהו תפס אותי במותני, "נו לאן יוצאים היום ?" שאל אותי גוש, גוש הוא לא מהבית ספר הוא סיים ללמוד הוא לומד בקולג, גדול ממני בשנה, גוש היה נראה טוב יש לו שיער שחור ועיניים כחולות הגוף שלו מפוצץ בשרירים וקעקועים הוא הייה סוג של בייבי דול בשבילי הייתי שוכבת איתו וזהו לא יותר מזה, "לול?" הוא הסתכל עליי מחכה לתשובה "לא היום, אני בימים שלי נדבר עוד שבוע " הוא גיחח ואמר "מה אי אפשר סתם לצאת לא חייב סקס?" הסתכלתי עליו כי לא הייתי בטוחה שהוא רציני "לא" אמרתי והלכתי לכיוון הקפיריה. ג'ין רץ אליי, ותפס אותי "שלא תחשבי על זה אפילו אני מקווה שלא עשית שום דבר עדין את חייב להפסיק לנסות לשלוט בכולם" הוא אמר מתנשפ ומזיע ………………..


תגובות (1)

מהמם ממש יפה אהבתי מאוד…את כותבת יפה…תמשיכי :)

28/10/2014 16:22
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך