סיפור חדש אבל יש דבר אחד שרציתי לומר בעצם שניים, מה שכתבתי כהקדמה או תקציר, רציתי לכתוב את כסיפור אישי אבל עלה לי רעיון לכתוב את זה כסיפור בהמשכים , דבר שני מצטערת שהסיפורים האחרים אני לא ממשיכה אולי יותר מאוחר ימשיך ומקווה שתאהבו!

בחירה אחת . מתוך כמה בחירות . ( סוג של הקדמה/ תקציר )

20/04/2015 695 צפיות 7 תגובות
סיפור חדש אבל יש דבר אחד שרציתי לומר בעצם שניים, מה שכתבתי כהקדמה או תקציר, רציתי לכתוב את כסיפור אישי אבל עלה לי רעיון לכתוב את זה כסיפור בהמשכים , דבר שני מצטערת שהסיפורים האחרים אני לא ממשיכה אולי יותר מאוחר ימשיך ומקווה שתאהבו!

לכל אחד יש את הבחירה הזאת, מתוך כמה בחירות . זה קשה אך בסופו של דבר בוחרים דבר אחד מתוך כמה בחירות.
כך שתמיד יש דבר שאתה מתחרט על הבחירה עצמה ואז אתה חושב אם זה טוב או שההפך מה טוב , רע. או בכלל אתה לא מתחרט בכלל..
אתם חושבים על זה עכשיו וחלק אומרים שזה סתם שטויות ויש אומרים שזה נכון…
אבל אני בעצמי, חושבת שטעיתי בחלטה, החלטה שתשנה את חיי!


תגובות (7)

מדהים! ממש אהבתי ואני רוצה לקרוא את ההמשך!
אשמח אם תקראי את הכתבות שלי ותגיבי :)
אני חושבת שהסיפור שלך יהיה מהמם! וממש אהבתי את השם…:)

20/04/2015 15:33

    תודה רבה!
    אני אשמח גם לקורא את הסיפורים שלך
    :)

    20/04/2015 15:39

נראה לי שאני כבר יודעת על מה הסיפור יהיה:):):):)
תמשיכיכיכי!

20/04/2015 16:23

    היי תודה רבה!
    אני ימשיך יותר מאוחר או מחר כי יש לי מבחן מחר בספרות.
    תודה על הסבלנות ♥

    20/04/2015 16:56

אין בעד מה, המון בהצלחה במבחן:)

20/04/2015 17:27

בכיף:) 3>

20/04/2015 21:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך