בחירה אחת . מתוך כמה בחירות . ( פרק ראשון)

23/04/2015 654 צפיות 4 תגובות

פרק ראשון:
קמתי מהמיטה עם סחרחורת קלה , שאני
שמה את ידי על ראשי.
החלפתי את הפיגמה , בחולצה ומכנס סקיני גינס עם קצת קרעים וונס גבוהות בצבע שחור. אח"כ צחצחתי שיניים במשך 5 דקות, ולבסוף סירקתי את השיער .
ירדתי למטה בשיעמום בלי לשים לב אבא שכב על הספה בצבע מוקה – חום הגדולה.
אכלתי ארוחת בוקר ובאותו זמן הסתכלתי על הפלאפון, נכנסתי לווצאפ ברוב ההודעות היה כתוב ' לייקים ' והשאר היו מהקבוצה של החברות שלי או מקבוצה של הכיתה.
נכנסתי לקבוצה של החברות שלי וראיתי את אשלי כותבת אולי שניפגש היום בארבע בתל אביב בקניון ואני עניתי שכן , אמרה נטלי נתראה בארבע וחצי או חמש עדיף
עניתי " כן " סגרתי את הווצאפ ונכנסתי לאינסטגרם ועשיתי כמה לייקים ויצאתי סגרתי את האינסטגרם , סיימתי לאכול והלכתי לכיוון הסלון ובסוף ראיתי את אבא עם מישהי צעירהממנו בשנתיים. אמרתי לאבא שהוא קם " למה כאן ולא בחדר השינה ? " ענה " כי ככה " ענה בזיזול אני לא מבינה את אבא מאז שהורי התגרשו אבא ההפך להיות רע עליי אני לא מבינה עדיין למה בחרתי בו במקום אמא.
אולי כי ריחמתי עליו שהוא ישאר לבד אבל כנראה שעדיף שהחזור לאמא הנמצאת בלונדון אני בת יחידה עוד בערך כמה ימים אני יעבור לאמא לשאר החיים שלי כי הרבה זמן הייתי עם אבא. הייתי בקשר עם אמא כל השנים אלו אז זה בסדר אני חושבת.
אמרתי את זה לאבא הוא הראה שהוא עצוב אבל בלב שלו אני יודעת שהוא שמח שנפטר ממני …
נפגשתי עם חברות קניתי כמה דברים ואח"כ חזרנו סיפרתי להן שאני חוזרת ללונדון הן היו עצובות אמרתי להן שנשמור על קשר וקנינו ביחד צמיד אותו דבר בצבע שונה אני בחרתי תכלת ואחת בחרה אפרסק קוראים לה אשלי ונטלי בחרה ורוד ואחרונה קוראים דניאלה היא
בחרה כחול כהה.
היום לפני הנסיעה הגיע , קמתי יחסית מאוחר לקחתי שתי מזוודות אחת גדולה בצבע שחור עם פס תכלת והשנייה בתכלת ארזתי את כל הדברים שלי עם תיק קטן בו אני שמה כדי לקחת למטוס וסיימתי והלכתי למטה אכלתי ולקחתי כסף שאבא השאיר לי כדי להראות לאמא שהוא שמר עליי, לקחתי נייר טישו לתיק גם כי אני מצוננת.
ראיתי סרט ולבסוף הלכתי לישון..


תגובות (4)

זה קצת מבולגן ולא מסודר, ההתחלה הייתה טובה, אבל שינית נושא במהירות בלי להתמקד במה שאת רוצה להגיד..
למשל שדיברת על אבא של הילדה, בהתחלה אמרת שאת לא אוהבת אותו, במקום לחזור להמשך של הסיפור, המשכת לפרט למה את לא אוהבת אותו.
אין ממש עלילה, כאילו היא קמה, ראתה את אבא שלה, נפגשה עם חברות והלכה לישון. צריך להיות טוייסט לעלילה או פואנטה.
את כותבת יפה בסה"כ מקווה שתקבלי את הביקורת שלי ♥

23/04/2015 12:27

    אה ועוד משהו.
    אולי במקום לפרט על האבא של הילדה היית מפרטת על העזיבה ללונדון?
    וגם תוסיפי יותר פסיקים כדי שיהיה סדר בסיפור.

    23/04/2015 12:28

אני ממש מסכימה עם liatgurevich הכתיבה שלך קצת מבולגנת… לפי הפרק הראשון נדמה שאין עלילה… סליחה על הביקורת הקשה… מקווה שתקבלי את ההערות שלי☺

23/04/2015 12:37

תודה על הביקורת הפעם לא היה לי זמן להתמקד בסידור אבל בפעם הבאה אני התייחס, תודה שוב ♥
אני יוסיף עוד פרטים

23/04/2015 13:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך