רציתי להוסיף:
אני ממש מצטערת שהפרקים קצרים .... אני די תקועה ...
תהנו !

ביטחון בין לאומי – הפרש- פרק 4

01/01/2012 861 צפיות 3 תגובות
רציתי להוסיף:
אני ממש מצטערת שהפרקים קצרים .... אני די תקועה ...
תהנו !

הרוח בילגנה את שיערי השחור והעיפה אותו לאחור ….
אם הייתי פותחת את עייני מעט קרני השמש דאגו לסוור ולצרוב את עיני .
הגענו לכפר .
דילן הסתכל עליי במבט מעורפל , כזה שלא הצלחתי להבין .
לפני שנכנסנו לקבוצת הבתים נכנסנו לבית חמר קטן אפלולי ונטוש ובו התלבשנו בהתאם למקום .
"כפר אינדיאני מדברי " אמרתי בקול ברור אל תוך המכשיר העגול ולחצתי על הפתור .
חלקו העליון והכסוף של המכשיר התרומם במהרה . בתוך המכשיר היו מונחים בגדים מקופלים .
לקחתי את מדיי , חגורת עור חומה חצאית מתנפנפת ולבנה , חולצה חומה עם מחשוף קל ומגפי בוקרים מיושנות .
בגדיו של דילן היו דומים , אך במקום חולצה חומה הייתה לו חולצה אדומה ואוורירית .
"מוכן?" שאלתי את דילן בקול קצת מעורער .
" כן" ענה לי ופתח את דלת העץ של ביתן החמר .
אל עברנו התקדם במהרה סוס צחור ובוהק מלובן ועליו רכוב פרש .
הפרש לבש בגדים דומים לאלו של דילן , על פניו פסי צבע אדומים .
שערו השחור והארוך הטלטל מאחורי עורפו ועל ידיו השיריריות צמידים ובדים קשורים .
הסוס נעצר שנייה לפני שפגע בנו , הפרשדיבר אלינו בטון קצת מריר ובמילים בשפה שלא הכרתי .
אף על פי שלא הכרתי את השפה הבנתי מהן המילים שהוא אומר . זה בטוח קשור ל- יכולת הגנה עצמית חזקה חיקיתי בליבי את קולו של אריק .
הפרש המשיך לקשקש משפטים .
" באנו מדרום ארגנטינה . רצינו להיצטרף אל השבט בגלל שהשורשים שלו אינדיאנים "
ניצלתי את העובדה שדילן קצת דומה לאינדיאני ודיברתי בשפה לא מוכרת שלא ידעתי שיכולתי לדבר בה . הפרש הטה את מבטו לאות אישור . הייתה לי תחושה שגם דילן מבין את הדיבורים וגם הוא יכול לדבר בשפה המשונה , אך הוא בחר לשתוק.

אני ממש מצטערת שהפרקים קצרים …. אני די תקועה …
תהנו !

רציתי להוסיף:
אני ממש מצטערת שהפרקים קצרים …. אני די תקועה …
תהנו !


תגובות (3)

ממש אהבתי (:
תמשיכי מהר.
המלצה שלי… תחשבי על סיטואציה שהייתה לך, ותהפכי אותה לדבר הכי הזוי שיכול להיות.
או אפילו תחשבי למשל "מה היית עושה במדבר אם היית שם עכשיו" ותתחילי להוסיף דמויות (:

01/01/2012 11:00

חח…. עצה טובה , אני אשתמש בה .

01/01/2012 11:29

חמוד

26/12/2012 17:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך