בקי
זהו תם הסיפור שלי מקווה שנהנתם לקרוא אותו ואם תבקשו ממש אביא בפניכם עוד ספרים שהספקתי לכתוב בשמחה רבה, אני "מתה" לכתוב זה עושה אותי מאושרת ושלמה עם עצמי !!! אז מה לא תרצו לקרוא ?????????? לא יתכן נכון !!!!!!!!!!!
ערב טוב לכולכם חברים שלי

ביכורים "סיפור עלייתי ארצה" סוף

בקי 29/05/2011 449 צפיות אין תגובות
זהו תם הסיפור שלי מקווה שנהנתם לקרוא אותו ואם תבקשו ממש אביא בפניכם עוד ספרים שהספקתי לכתוב בשמחה רבה, אני "מתה" לכתוב זה עושה אותי מאושרת ושלמה עם עצמי !!! אז מה לא תרצו לקרוא ?????????? לא יתכן נכון !!!!!!!!!!!
ערב טוב לכולכם חברים שלי

ערב טוב קוראי היקרים.

כמו שכל דבר טוב חייב להסתיים הנה היום אני מסיימת לספר לכם את המאורעות שעוברות על ילדה קטנה בת 7 בסך הכל שכזכור עוזבת מאחוריה את כל טוב הארץ, חדר יפהפה פסנתר שנגינתה הייתה מעולה, בגדים, משחקים, בובות ומה לא ? כל דבר שילדה יכולה לבקש לעצמה וכאמור באשמורת הבקר יוצאת עם משפחתה האהובה לכיוון עלייה לארץ שלנו הארץ המובטחת הארץ שכל היהודים יתקבצו מכל קצווי תבל וכמונו ויעלו ארצה.

אני מבקשת לומר משהו במאמר מוסגר אילולא עליתי ארצה (ואני מאושרת שאני כאן בארצנו הנפלאה וכאן הקמתי חיי זוגיות עם בעלי האציל הנבון שנותן במהלך כל שנות נישואינו הארוכים מרחב מחייה וגיבוי מלא לכל אשר נעשה וקורה) אך בצורה של "כאילו" היינו נשארים בבולגריה יתכן ויכולתי להגיע להישגים אישיים הרבה יותר מרשימים בחיי והכוונה יתכן והייתי פסנתרנית בעלת שם עולמי (כפי שהמורה לפסנתר שלי תמיד אמרה שאני "וירטואוז" לבטח הייתי אקדמאית רופאה עורכת דין או מקצוע אחר שמפאר את האישיות אך "כאילו" לא תופס במקרה דנן אני עליתי ארצה בגיל 7 כשהותרתי אחרי את כל טוב הארץ וכאן בעליה ארצה הפכתי בין לילה לילדה בוגרת אחראית שמצפים ממנה למעלה מיכולתה אך בכל זאת עזרתי שרדתי ואני מאושרת בחלקי.

חשוב לי לחזור על מה שנאמר לעיל כי נתמזל מזלי להנשא לאיש אציל איש שנתן וממשיך לתת מרחב מחייה וגיבוי מלא לכל אשר אני עושה בביתי בשביל משפחתי (אני אוהבת אותך מאד מאד ז'קצ'ה שלי האיש הנאור האיש שלי) רוצה לומר עוד משהו חשוב בשבחו של בן זוגי והוא הטיפול שטיפל בהורי במיוחד באבי שהיה בשבילו כמו בן ויש אנשים שחשבו תמיד שהוא הבן ואני הכלה.

אמשיך לספר לכם שהצלחנו להקים משפחה יפה משפחה לתפארת יש לנו 3 ילדים מקסימים יש לנו גם נכדים מתוקים ואנו מנסים כמה שאפשר לשמור על הבריאות שבמשך השנים מגלים שאין דבר חשוב יותר מהבריאות.

תודה לכם קוראי המתוקים שקראתם את החוברת שלי "ביכורים" ולכן מגיע לכם טיפ ממני לכם:

ניצרו בנשמתכם פרח מלבלב
ושילפוהו כשלעיתים קצת קשה ועצוב
ב ל ב !!!!!!!

תודה רבה ונתראה בספר הבא !!! תהיו מוכנים לשמוע אותו ??????? מקווה שכן.

תם אך לא נשלם ממשיכים הלאה ומתמודדים יחד עם כל המדינה היקרה שלי בתהפוכות החיים בימים טובים ולפעמים לא כל כך טובים אך כפי שהמשורר הדגול כתב "כשהיה לנו טוב אהבתי אותך וכשהיה לנו רע אהבתי אותך לא פחות " כן מדינתי היחידה כי אין לי אחרת אני אותך אוהבת לאהוב לעדי עד.

באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך