batel
הנה פרק 2 ! :) אז מה אתם חושבים בינתיים על אלקסיס ? ואם אתם שמים לב לשגיאה או משהו תגידו לי! :)

בית האומנה סטיילנסון – פרק 2

batel 06/06/2014 505 צפיות 3 תגובות
הנה פרק 2 ! :) אז מה אתם חושבים בינתיים על אלקסיס ? ואם אתם שמים לב לשגיאה או משהו תגידו לי! :)

פרק 2:
התבוננתי במשך דקה שלמה על הבנות שהחזירו לי מבט מפחיד עד מוות , ואז אחת הילדות שנראתה קצת חיוורת ושיערה היה בלונדיני ניגשה אליי עם חיוך ואמרה לי " היי אז את התלמידה החדשה ? אני בטוחה שיהיה לך כאן כיף מאוד , אני ויקטוריה " "היי ויקטוריה אני אלקסיס " עניתי לה "אלקסיס .. שם יפה " היא אמרה לי ואחריה באה עוד ילדה ואמרה " לי קוראים כריסטינה " ואחריה עוד ילדה ששמה גנ'פיר היא הייתה בישנית והילדה האחרונה לא דיברה היא המשיכה עם המבט המאיים ועזבה את החדר " אל תתיחסי אליה " ויקטוריה אמרה לי " היא פשוט לא מחבבת ילדות חדשות" "אבל אחר כך היא תתרגל אלייך .." כריסטינה הוסיפה לדברי ויקטוריה . "טוב אז אנחנו מחכות לך למטה כי יש פעילות, או שאת רוצה לרדת איתנו ?" ויקטוריה שאלה אותי , " אממ אני חושבת שאני אבוא בעוד כמה דקות כי נשארו לי כמה דברים לסדר "
אמרתי לה . "אהה אוקיי נתראה אחר כך " ויקטוריה אמרה וכולן יצאו מהחדר כולן חוץ מג'נפיר שהסתובבה אליי במבט עדיין עצוב כאילו עומדים להרוג אותי ! ואחר כך היא יצאה ומיהרה לחזור אל ויקטוריה , ידעתי שאני צודקת גם להן יש פיצול אישיות !! .
אחרי שסיימתי "לסדר" את הדברים שלי (זה סתם היה תירוץ ) פניתי לכיוון הדלת והלכתי לפעילות שהייתה למטה . אני חייבת להודות שאני מצטערת שלא הלכתי עם ויקטוריה והחברות שלה עוד לפני כי ללכת לבד זה לא רק היה מבלבל אלה גם מביך מאוד.. ירדתי במדרגות הלבנות וכל המבטים הופנו אליי השפלתיי את הפנים למדרגות הלבנות והמשכתי לרדת במדרגות עד שסוף סוף הגעתי לקרקע והתחלתי לחפש את ויקטוריה והאחרות ,ומצאתי אותן יושבות בקבוצה הלכתי אליהן בהליכה מהירה ונתקלתי במישהו " אני מצטערת " אמרתי לו ןלרגע התבוננתי בו והוא היה יפה כל כך " אז אני לא סולח!! תסתכלי לאן את הולכת !! " הוא שאג עליי ואז הוא הרים את המבט אליי וחייך בפתאומיות ואמר " היי את התלמידה החדשה אלקסיס ? אני מצטער לא ידעתי שזאת את… אני מצטער על הגסות רוח, אני ג'רמי " לא התכוונתי לדבר איתו אז פשוט אמרתי לו בעצבנות " כן פשוט מצטערת אני לא מסתכלת לאן אני הולכת!" ומהירתי לויקטוריה , הוא נראה חמוד אבל זה היה מעליב ,לא משנה מה הוא יגיד לי כמו שאמרתי אני לא מתכוונת לפנות לאף אחד פה!! לפחות עכשיו…


תגובות (3)

~ הארה [אין לי טעות כתיב] קטנה ~
לא לעשות רווח בין הגרשיים לדיבור של הדמות.
לא לכתוב את הפעלים בצורת עבר. אלא בצורת הווה.
בהצלחה♥

ותמשיכי (:

06/06/2014 15:33

תודההה :))

07/06/2014 20:21

אוקיי.את.לארי.שיפר
בוא נתחתן

29/08/2014 21:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך