המשך יבוא

במתח????!

2 תגובות ואני ממשיכה

בית הספר למוטנטים – פרק 13

05/06/2012 667 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא

במתח????!

2 תגובות ואני ממשיכה

נרדמנו מחובקים כשלפתע שמעתי רעשים מהדלת אז פתחתי את עיניי וראיתי את אנגל והחבורה נכנסת וכאשר ראו אותי ואת פלים ישנים מחובקים ואנגל אמר "שוב פעם….זה פשוט לא פייר" "מה לא פייר?" שאל פרוג ואנגל ענה לו "אני הכי חתיך בחבורה ופלים מקבל אותה…" וכולם צחקו ואמרו "איזה צנוע אתה".
לאחר שכולם נרדמו שמעתי קול של אס אמ אס ,ניגשתי לאיפון שלי ופתחתי את ההודעה ,קראתי אותה "את תשלמי על זה,הוא שלי" והבנתי ישר שזה אן אבל איך לעזאזל היא גילתה את מספר שלי ושלחתי לה "מה את רוצה? ומאיפה השגת את המספר שלי?" והיא השיבה "בואי נגיד שהייתי צריכה לעשות משהו קטן לחברה שלך כדי להשיג את זה" והפלתי את האיפון מידי והתפללתי שלא פגעו בדנה.
צלצלתי לדנה ישר שענתה לי כעוסה ואמרה "זואי אני מצטערת הם השיגו את המספר שלך."
"איך אם השיגו?" שאלתי אותה בנימה דאגנית והיא ענתה "הם התגנבו לחדר שלי ולקחו אותו ולאר שלקחו את המספר שך הם שברו לי את הטלפון אבל למזלי הסים ניצלו אז לקחתי את המכשיר הישן.."
"בסדר אני רוצה שלא תתעסקי אם הכלבות האלה" אמרתי והיא ענתה בחיוב ואמרה " לילה טוב" ואמרתי לה "לילה גם לך" וחזרתי לישון.
בבוקר קמתי והתארגנתי ללימודים,השיעור הראשון היה השיעור של מר חתולי שמנמני שהיה עצבני מה הרגיל ופרוג אמר לי בציניות "חברה שלו עזבה אותו לטובת כלב" והשבתי לו "מעניין למה"
ובאמצע השיעור פרוג שלך לי הודעה "יש מצב תעשי לי טובה ותלמדי אותי לרקוד בשביל הנשף?" ועניתי לו בחיוב ואמרתי "כן,תבוא בשעה חמש לסטודיו" והוא חייך לעברי וחזרנו ללמוד.
כאשר הגיעה שיעור ספורט הלכתי במהירות למלתחות והחלפתי בגדים ושיצאתי הלכתי לכיוון הבנים כדי שילבו אותי אבל מגנטו עצר אותי ואמר לי "היום את מתחילה ללמוד אם הבנים" הייתי מופתעת וקפצתי משמחה "מה את קופצת משמחה" אמר מגנטו בכעס ואמרתי לו "הלו?!?תרגיע תטון שלך"
"והם לא בא לי?" אמר מגנטו ואז הבאתי לו בירכית בביצ…. ואמרתי "זה מה שיקרה" והלכתי משם בעוד שהוא מתקפל מכאבים.
נכנסתי לשיעור ספורט וראיתי את סטורם מסמנת לי לבוא אליה והציגה לי מישהו גבוהה ושרירי אם זיפים ושיער שחור ואמרה "תכירי זה אקס מן והוא ילמד אותך" הוא חייך ואמר "נעים להכיר" והשבתי לו "נעים להכיר אקס מן" והוא אמר לי "תראי לי מה את יודעת לעשות"
והלכתי למזרון הקרוב והוא אמר לי "סלטה לאחור חמש פעמים ,סלטה קדימה שלוש פעמים ושפגט"
עשיתי מה שהוא אמר בקלות וכולם מחאו כפיים ואז הוא אמר "את התרגיל אם הלייזרים"
והוא היה ממש כמו שהיה אם סטורם וג'ין אז עשיתי אותו בקלות וכולם מחאו כפיים ופלים בא וחיבק אותי מאחורה ואמר בגאווה "זה החברה שלי" ונישק אותי ואקס מן אמר "יאלה בלי מזמוזים ויותר ריצה,גם את זואי" אז אני ופלים התחלנו לרוץ חמש עשרה קילומטר אם כולם ושסיימנו נאנחנו וישבנו בצד ושתינו מים ולאר היה צלצול אז הלכתי למקלחות והתקלחתי ושיצאתי לא הייתם מאמינים מי היה שם….


תגובות (4)

תמשיכי…

05/06/2012 12:40

עד שמישהו אחר יגיב אז תגובה שניה :P

05/06/2012 12:41

חיחיחי אני תגובה שנייה ! תמשיכי <3

06/06/2012 06:22

מימימימימימימימי? מי היה שם?!?!?! עאעאע תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

06/06/2012 07:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך