מהסקייפ ישר אלכם ...
.לוב יו גייז

בית הספר למוטנטים – פרק 16

07/06/2012 651 צפיות 2 תגובות
מהסקייפ ישר אלכם ...
.לוב יו גייז

"הי מיקי מאוס שלי" אמרתי לדנה והיא השיבה לי "הי זואי"
"מה רצית ממני דנה?" שאלתי אותה והיא ענתה בכעס "שאולי תבואי למספרה כי אני מחכה לך פה שעה",הסתכלתי על השעון וראיתי שכבר 12 בצהריים והתור היה ללפני שעה אז רצתי לארון ולקחתי גינס לבן וחולצה נופלת שחורה אם נעלי נייק שחורות ,גבוהות ולבסוף כמה צמידים שחורים ושרשרת גולגולת ועיפרון שחור ואודם אדום עדין.
לאחר שסיימתי להתארגן יצאתי לבחוץ והוצאתי את האייפון,חייגתי לתחנת המוניות והזמנתי מונית לסלון היופי "לורז" ששיך לרונה.
שהגענו שילמתי לנהג שבמקרה היה ממש חתיך ויצאתי למספרה בריצה,נכנסתי לבפנים שכולי מתנשפת ודנה רצה אליי הם כוס מים קרים ואמרתי "יו,תודה המים בשבילי" ולפני שהחזקתי את הכוס היא שפכה על פני את המים הקפואים והתחלתי לרעוד וצעקתי אליה "למה זה היה?"
והיא צחקה ואמרה "על זה שאחרת" והתחלנו לצחוק והיא אמרה "אז איזה לקח למדת?"
"שאסור לאחר אחרת אני ימצא מתה בתא הטען שלך?" והיא צחקה ואמרה "נכון"
ולאחר שצחקנו די הרבה התיישבנו במקומנו כששתי בנות התחילו לחפוף את שערנו לפי ההוראות
של רונה,שהם סיימו לחפוף דנה הורתה לנו להתיישב על הכיסאות המסאג ולבחור תסרוקת לבחירתנו מכל התסרוקות שבאלבום התמונות הענק של המספרה.
לאחר שרונה הגישה לנו את הספרים התחלנו לדפדף עד שראיתי את התסרוקות המושלמת בשבילי
ביביליס בכל השיער עם פס שחור ולבסוף שתי צמות שמחברות משני צדדים ודנה בחרה
בשיער חלק אם שני צמות כמו שלי ופס בצבע תכלת וקצת נצנצים.
לאחר שעה של תספורת שבה רונה עשתה לנו את התספורת היא הביאה לנו עלונים הם תמונות של איפור ואני ודנה בחרנו.
אני בחרתי באיפור שחור ולבן ודנה בתכלת ולבן ולשנינו אודם ורוד נוצץ.
לאחר שסיימנו את כל התספורת והאיפור הלכנו לחדר ההלבשה ששמה חיכו לנו השקיות אם הלקים והשרשראות והטבעות וכמובן הנעליים והשמלות שקנינו.
דנה הוציאה את אותה שמלה בחנות רק בתכלה ושאלתי אותה "מה הם הורוד?" והיא ענתה "אן הרסה לי אותה ונשאר רק תכלת אז לקחתי אותה", "אהה לא נורא זה הרבה יותר יפה" אמרתי והתחלנו להתלבש שסיימנו הבאנו לרונה את הלקים שמרחה לנו,לי לק שחור אם לב לבן ולדנה לק בגוון תכלת אם לב לבן.
"אוקי אתם מוכנות" אמרה רונה ולפתע דמעות החלו בעיניה ודנה אמרה "למה את בוכה?" והיא ענתה לה "אתם כל כך יפות,אתם גדלות מהר" ואני ודנה רצנו אליה וחיבקנו אותה ולבסוף צחקנו ואני אמרתי "בואי דנה אנחנו נאחר לנשף" ועצרנו מונית שנסעה לאולם הנשף ודנה צעקה "הנה אנחנו באות…"
הנהג עצרה ושאלנו אותו "למה עצרת?" והוא ענה בקול מסתורי "כי אן בקשה ממני לא לתת לכם להגיע לנשף"
"או-או" אמרה דנה כאשר הגענו לסמטה חשוכה ושני בריונים הוציאו אותנו מין המכונית וקשרו אותנו ואמרו "אתם לא תגיעו לנשף היום" ואז לפתע צץ מישהו…..


תגובות (2)

יוווואו תמשיייכי !!!!

08/06/2012 08:20

תמשיכי!! ומהר *~*

08/06/2012 10:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך