מישהו קורא את זה בכלל?

אם תרצו אני ימשיך

בית הספר למוטנטים – פרק 6

27/05/2012 774 צפיות 7 תגובות
מישהו קורא את זה בכלל?

אם תרצו אני ימשיך

אתם לא מאמינים מי ראיתי נכנס לכיתה….
זה היה המורה הכי מוזר שתראו בחיים שלכם זה היה חתול שמן וענקי גינגי אם משקפיים עגולות וענקיות.
שאלתי את פרוג "תגיד החתול השמנמן הזה הוא המורה שלנו?" והוא השיב "כן אבל זהריי יש לו שמיעה טובה" ולפני שפרוג סיים להגיד את המשפט החתול השמן ניגש אלי ואמר "אני לא שמן אני מלא וקוראים לי סבאסטין רודריגז השלישי ואת בטח זואי אם אני לא טועה?" השבתי לו "כן אדוני" והוא הלך.
כאשר הלך לחשת בשקט לפרוג "בונא איזה חתול אינטליגנט" והוא צחק ומר חתול שמן ששמו סבאסטין הסתובב אלי ונעץ בי מבט מפחיד.
לאחר שיעור כמה דקות מתחילת שיעור מתמטיקה התחלתי להשתעמם,אז שמתי את ראשי על השולחן וניסיתי לנוח אבל מר גרגרני [סבאסטין] שאל אותי "תתרי את התרגיל 5x+y+39=4x+2"
"אין לי מושג איך פותרים את התרגיל סבאסטין" אמרתי וכל מבתי הילדים הופנו אליי
"במה היית עסוקה שהסברתי את התרגיל?" שאל מר חתולי וחשבתי לעצמי "ישנתי כי זה שיעממם אותי מיצי" ואז גיליתי שאמרתי את זה בקול וכל הילדים צחקו וסבאסטין אמר "עכשיו למנהל"
בעודו מזעיף פנים,הלכתי לכיוון הדלת וכשבאתי ללכת הסתובבתי אליו והוא שאל "נו את הולכת או שאני יקרא לו לפה?"
"יש מצב אם אני יביא לך דג סלומון לא תשלח אותי למנהל?" אמרתי וכל הילדים צחקו והוא התחיל למלמל מילים בצרפתית והבנתי שזה קללות ולבסוף יצאתי לפני שיסבך אותי יותר בצרות.
הלכתי לחדר של פרופסור אקס [המנהל] ודפקתי על הדלת כאשר שמעתי "פתוח"
נכנסתי וישבתי בכיסא שמולו ואמרתי "סבאסטין שלח אותי על התנהגות רעה בשיעור"
"כבר על היום הראשון זואי?" והשבתי לו "מה לעשות אני לא טובה במתמטיקה"
"זה לא אומר שאת לא יכולה לנסות זה מקצוע חשוב"
"אני לא מבטיחה שאני ינסה אבל נירא מה אפשר לעשות" אמרתי וחייכתי אליו
"מקווה שתבואי לבקר שוב,זואי" הוא אמר והשבתי לו "אל תדאג הם ההתנהגות שלי אי יבוא לפה כל יום חוץ משבתות וחגים כי אז יש חופש" והוא צחק.
לאחר הפגישה אם פרופסור אקס חזרת לכיתה כאשר בדיוק נשמע הצלצול וראיתי את החבורה מארגנת את חפצים כאשר ראו שנכנסתי ופרוג ניגש אלי ושאל "נו מה פרופסור אקס עשה לך"
"כלום" אמרתי וחייכתי ואנגל ניגש אלי ואמר "מה כלום?"
"הוא לא נתן לי עונש סתם דיברנו על זה שאני צריכה להשתפר במתמטיקה"
"אוקי,עכשיו בואו לאכול אני גווע ברעב" אמר אלכס וכולם הצטרפו אליו ואמרו "גם אני"
הלכנו לחדר האוכל וכולם פתאום השתתקו שראו אותי נכנסת וסרקו את גופי לחשתי לפלים
"אם עוד משהו אחד מסתכל אלי במבט "אני מפנטז אלייך בביקיני" אני ייתן לו בעיטה במקום הכי רגיש שלו אם הבנתה אותי" והוא צחק .
פלים לקח אותי למזנון,הוא בחר שניצל אם צ'יפס ואני חזה עוף אם סלט והתיישבנו בשולחן החבורה.
התחלנו לאכול ובניתים פלים הסביר לי על נשף החברה.
זה נשף שבו פנימיית הבנות "צרלסון" באים לפה ועושים מין נשף כדי להראות שמוטנטים לא מפלצות חסרי רגשות בכך שהם מתנהגים כמו ג'נטלמנים לכל הבנות הפאקצות טוב יש שם אחת שממש לא פאקצה,אתם שאולים איך אני יודעת?
כי היא החברה הכי טובה שלי וקוראים לה דנה,היא לימדה אותי להשתמש בסכינים והייתה לצידי כל הזמן עד שעברה לפנימייה .
אחרי שסיפרו לי על הנשף שבו צריכים לסבול את בנות האנוש המסריחות האלה [חוץ מדנה כמובן]
הלכנו למלתחות אבל מכוון שאני בת הם פתחו מלתחה רק לבנות.
הם נכנסו למלתחות הבנים ואני לבנות.
לבשתי שורט טרנינג בצבע כחול כהה וחולצת בטן צמודה שחורה וז'קט טרנינג כחול ונעלי אולסטר שחורות.
לאחר שסיימתי להתארגן יצאתי מה המלתחה וראיתי את הבנים הולכים לשיעור ספורט.
רצתי אחריהם וצעקתי "הי חכו לי" והם הסתובבו וסקרו את לבושי ואמרו "וואו"
"חשבתי שאזהרתי אתכם מה יקרה אם תסתכלו אליי ככה" והם צחקו ואלכס אמר "לא ידעתי שיש לך פירסינג בטבור" צחקתי ואמרתי "זה לא הדבר היחיד,תראה את זה" הורדתי את הז'קט והראיתי לו את הקעקוע .
לאחר שקעטתי את מחשבותהם שאלתי אותם "איפה זה חדר הכושר?"
והם אנגל אמר "לכי ימינה ואז תלכי ישר ויש שלט שכתוב בו חדר כושר והגעת"
"תודה" אמרתי והלכתי לכיוון חדר הכושר כאשר שמעתי את צלצול הטלפון שלי.
"הלו" אמרתי
"מוח שלי ממצב" אמרה
"דנה זאת את אני מתגעגעת אליך" צעקתי משמחה והיא צחקה
"גם אני אבל נפגש בעוד שבועיים בנשף"
"טוב אז מה רצית?"
"ללכת לקנות איתך שמלה" היא אמרה והשבתי לה "מחר תבואי לאסוף אותי"
"ביי" אמרנו ביחד וניתקנו.
נכנסתי לחדר הכושר כאשר ג'ין וסטורם נראו כעוסות עד שהבחינו בי ואמרו "כמה זמן בת יכולה להתארגן לשיעור ספורט"


תגובות (7)

אני קוראת תמשיכי!!!!

28/05/2012 11:55

את כ"כ חייבת להמשיך!!
זה סיפור טובב!

28/05/2012 12:03

אני קוראת !!! תמשיכי <3

28/05/2012 12:12

חחחחח חתוללל !?
תמשיכיייי >

28/05/2012 12:12

בסדר אבל אני מזהירה שבפרקים הבאים היו הרבה קטעים רומנטים :]

28/05/2012 13:16

ממתינה בקוצר רוח ובפעימות לב מואצות יובל יקירתי לקטעים הרומנטיים הלוא בלי רומנטיקה אנא אנו באים נו יש רומנטיקה אז קדימה יובלוש הוכחות תכתבי מהר מהר על הרומנטיקה באהבה בקוש אלא מי יכול להגיב בצורה זו חחחחחחחחחחחח אוהבת אותך לאו יו הרבה הרבה בקי ♥♥

28/05/2012 13:20

גם אני אותך בקוש :]

28/05/2012 13:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך