יש לי חמש פרקים מוכנים והבא הוא היה רומנטי מידי לטעמי

בית הספר למוטנטים – פרק 7

28/05/2012 655 צפיות 3 תגובות
יש לי חמש פרקים מוכנים והבא הוא היה רומנטי מידי לטעמי

"הרבה זמן אני חושבת" אמרתי וג'ין וסטורם נראו כעוסות מה התשובה שלי וכדי לשבור את הקרח אמרתי "אז מה לעשות?"
"תתפסי על הקיר הטיפוס " אמרה סטורם והסתכלה עלי במבט כועס שאומר "נתת לי לחכות הרבה זמן ,בגללך אני יפספס את התוכנית שלי בויוה" התחלתי לטפס על הקיר,כאשר עליתי כבר שלושה מטר כמעט נפלתי אז החזקת ישר באבן האדומה וקיבלתי זרם חזק שגרם לי ליפול על המזרן ו ג'ין התקרבה עלי ואמרה "שכחתי להגיד לך שכל פעם שתגעי באבן אדומה תקבלי מכת זרם"
"תודה שנזכרת להגיד לי עכשיו" אמרתי בציניות וסטורם ו ג'ין צחקו "אין בעד מה" הם צעקו ביחד וחזרתי לטפס על הקיר והפעם לא נפלתי והגעתי לסוף הקיר בשתי דקות. "יפה מאוד שברת שיא של חצי בנים בבית הספר" אמרה סטורם וחייכה וירדתי למטה ואמרתי "מה הבא בתור?" והם חייכו ואמרו "בדיקת גמישות".
הלכתי לצד ועשיתי מתיחות,ישבתי על הרצפה וישרתי את רגלי וכופפתי את ראשי בלי להזיז את הרגלים ועשיתי שפגאט בנים ושפגאט בנות לאחר מכן התייצבתי לידם ואמרתי "איזה תרגיל להדגים לכם?"
ג'ין הפעילה לייזרים שהיו מסביב לקופסא שנמצא בה משהוא חשוב ככה הבנתי.
"את צריכה לעבור אותם בלי לגעת באחד הלייזרים אחרת תשמע האזעקה"
אמרתי "יש עוד משהו שאני צריכה לדעת לפני המשימה?"
"כן" ענתה סטורם וכרכה סביב ידי צמיד שכל פעם שאני יגע אפילו במעט בלייזר אני יקבל מכת זרם שממש כואב לפי דברי ג'ין.
לאחר מכן שמתי אוזניות ושמתי את השיר האהוב עלי "'were have you been all my life" של ריאנה והתייצבתי בעמדת ההכנה.
כאשר סטורם סימנה לי אם ידה התחלתי לעבור את הלייזר הראשון בכך שעשיתי גלגלון.
לאחר שהגעתי ללייזר האחרון שהיה הכי קשה לעבור,עשיתי סלטה אחורנית שהגיעה גבוהה מספיק כדי לעבור את המכשול הגבוהה.
כאשר הגעתי שלפתי מכיס מכנסי לייזר שממיס,המסתי עיגול מושלם בקופסת הזכוכית והוצאתי בזהירות את הפריט ושמתי אותו במין תיק מרופד ש ג'ין הביאה לי.
לאחר מכן שבאתי לחזור המסלול השתנה הוא נהייה אם מלא קווי לייזר צמודים אחד לשני חוץ מכמה מקומות שהיה רווח אבל קטן.
הייתי חייבת לעבור אותו בשלוש סלטות כדי להגיע אבל המקום ההפסקה הראשון היה הכי רחוק אז עליתי על העמוד שהייתה הקופסא מקודם וקפצתי ממנה לאחור ועשיתי סלטה והגעתי לעצירה הראשונה ואז עשיתי עוד סלטה והגעתי לעצירה השנייה ולבסוף עשיתי סלטה אחרונה והגעתי לסוף.
הלכתי לסטורם וג'ין שהיו בהלם מה התרגילים.
"מה הבא?" שאלתי והם הצביעו על המשקולות,נגשתי למשקולות והרמתי משקולת של עשרים קילו כעשרים פעם [צירוף מקרים] וכשסיימתי הלכתי לסטור וג'ין ושאלתי "יש עוד משהו או שאני יכולה ללכת להתקלח?","את רשאית ללכת" הם אמרו ביחד וחייכו אליי.


תגובות (3)

מישהו קורא?

30/05/2012 05:56

אני ^-^

30/05/2012 06:14

אהה….
דאאא!!!!
אני!
טוב, פרק ממש משש טוב, תמשיכי =)!

30/05/2012 06:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך