הפרק הבא היה רומנטי ואני רוצה להגיד שהדמות של דנה זו באמת דנה שבאתר אז
קריאה מהנה

בית הספר למוטנטים – פרק 8

30/05/2012 693 צפיות 4 תגובות
הפרק הבא היה רומנטי ואני רוצה להגיד שהדמות של דנה זו באמת דנה שבאתר אז
קריאה מהנה

"להתראות" אמרתי והלכתי לכיוון מלתחת הבנות כאשר ראיתי את חברי המועדון חוזרים משיעור ספורט ללא חולצה ותאמינו או לא איזה גוף מדהים היה להם. "היי" אמרתי והלכתי אליהם והם חייכו ואמרו "היי".
"איך היה בשיעור ספורט שלכם?" אמרתי והם אמרו "היה רע המאמן שלנו הכריח אותנו לרוץ חמש עשרה קילומטר"
"שלי גם היה גרוע,קיבלתי מכות זרם ונפלתי מגובהה של שלוש מטר ונירא לי שנתפס לי שריר"
"מסכנה רוצה שאני יעשה לך מס'אג שישחרר לך את השריר?" אמר סיליבר
"בסדר אז אני יבוא לחדר שלך אחרי מקלחת" אמרתי ונכנסתי למלתחות ושמעתי את אנגל,אלכס ווינס אומרים לו "מתי שהיא באה תקרא לנו" והוא אמר "בסדר"
פשטתי את בגדי הספורט ונכנסתי למקלחת החמימה ,חפפתי את שערי הבלונדיני הארוך וסיבנתי את גופי.
לאחר שסיימתי את המקלחת כרכתי סביב גופי מגבת ויצאתי החוצה.
לקחתי בגדים מה התא שלי,חולצת בטן קרועה בצדדים ושורט גינס בהיר בגיזרה גבוהה וכבע גרב שמודפס עליו דגל אמריקה.
כמובן שהחולצה חשפה את הקעקוע שלי והעגיל בטבור. כשיצאתי ראיתי שהבנים עדין לא יצאו מה המלתחות אז הלכתי לקבלה לברר איפה החדר שלי. הם אמרו לי שאני ישנה אם שישה בנים בחדר ענקי עד שהחדר בנות היה מוכן מכוון שהשיפוץ עדיין לא הסתיים.
"מתי השיפוץ הסתיים?" שאלתי והמזכירה אמרה "בעוד שבועיים" והושיטה לי את המפתח לחדר 225.
לקחתי את מזוודות ששמתי בצד ואת המפתח לחדר ועליתי לחדר.
כשהגעתי החדר היה ממש גדול ויש בוא שש מיטות זוגיות אם מצעים כחולים ומיטה אחת ללא מצעים.
לקחתי מצעים לבנים אם ציורים בזהב ושמתי אותם,לאחר שסיימתי שמתי את בגדי בארון ואת ההלבשה התחתונה במגירה אם מנעול [מי יודע מה בנים מסוגלים לעשות].
לאחר מכן הוצאתי את האיפון מה הכיס האחורי ושלחתי אס אמ אס לדנה שבו כתבתי "אחותי מתי הולכים לקנות את השמלה?"
לאחר מספר שניות קיבלתי ממנה אס אמ אס שבו כתוב "בשבת בשעה עשר אני יהיה שמה"
"טוב מיקי מאוס שלי" כתבתי לה וסגרתי את הטלפון ונשכבתי על המיטה וצפיתי בטלוויזיה כאשר הדלת נפתחה וששת הבנים שאיתם אני בחדר…תנחש מי אם…נכון זה אותו חברי מועדון שלי.
"זואי מה את עושה פה?" שאל סיליבר ועניתי לו "אני גרה בחדר הזה במשך שבועיים"
"בסדר אז מה אם המס'אג שהבטחתי לך" אמר סיליבר וקרץ לי.
"לא בסוף השתחרר לי השריר" אמרתי והוא נראה מבואס.
"תגידו רוצים ללכת לבריכה?" שאלתי והם ענו בחיוב ולקחתי בגד ים שחור ונכנסתי לאמבטיה להחליף בזמן שהם החליפו בחדר.


תגובות (4)

אאאאאאאאאאאההההההההההההה!!!!!!
יופי!!!!!!!!!!!!!
סוף סוף קצת רומנטיקה!!!
מחכה להמשך1

30/05/2012 12:15

מחר :]

30/05/2012 13:26

יאאאאי אני מאושרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יופידידו!!!!

31/05/2012 04:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך