אופק עם שפתיי הדובדבן
פרק 2 מקווה שתאהבו

בית ספר ליצורים על טבעיים *פרק 2*

פרק 2 מקווה שתאהבו

אחרי שיעור של שעה יצאנו להפסקה. הרגשתי מאוד טוב הייתה לי הרגשה שהשנה הזאת תהיה מוצלחת. בזמן שישבתי בקפטריה אכלתי בהנאה את הכריך שלי, ופתאום בא מולי תלמיד מהכיתה ליד בשם גבריאל, הוא הילד הכי חרוץ בבית הספר ועדיין לא הבנתי בשביל מה הוא מגיע אלי. ״ג׳נה המורה שלך, ביקשה ממני ללמד אותך אחרי ההפסקה״. הוא אמר בחיוך. ישר הבנתי שהמורה ג׳נה לא מרוצה ממני אפילו שזה היום הראשון. ״בסדר״ אמרתי ״באיזה מקום?״ שאלתי וישר גבריאל ענה ״בכיתת השיקויים.״ הוא אמר תשובה קצרה והלך. זה היה כל כך מעצבן שרק אני צריכה ללמוד עם המכשף החרוץ הזה וכולם ימשיכו ללמוד דברים חדשים.
היה צלצול, כולם נכנסו לכיתות ואני המשכתי לכיתת השיקויים. פתחתי את הדלת וישר בכניסה ראיתי סירים גדולים וספרים עבים עם מלא דפים, ורעשים מעצבנים של שיקויים מבעבעים. ״יפה,הגעת תשבי ונתחיל״ לא חשבתי על הלימודים הדבר היחיד שהתחשק לי לעשות זה לדבר איתו, כל החשק ללמוד ברח, רק רציתי לדבר איתו ואמרתי ״גבריאל, אתה עדיין באותו מקום כמו שהייתה שנה שעברה?״ וחייכתי ״לנה אני כאן,ללמד אותך רק״ הוא אמר והסתכל בספר המוזר שבידו. ״בסדר יש לנו חמש דקות ואז מתחילים״ המשכתי ״מה עם אח שלך ג׳יירמי?״ ״הכל בסדר איתו״ גבריאל אמר והרים את הראש והקול שלו היה נשמע ישנוני ״שמעתי שהוא הסתבך״ המשכתי לדבר כדי להסיח את דעתו ״הכל בסדר לנה, הוא הסתבך רק פעם אחת״ אמר ״למה הוא לא הגיע לבית ספר?״ שאלתי ואז גבריאל הסתובב ואראה לי את גבו ושתק. לא הבנתי מה קרה, ושאלתי שוב ״למה הוא לא הגיע?״ גבריאל לקח נשימה עמוקה ואמר ״הכל בגלל אחד מהתלמידים שאת לומדת איתם בכיתה״ והמשיך לעמוד עם הגב אלי ״מי?״ פתאום הייתי במתח ואחרי כמה שניות ארוכות, הוא אמר ״הכל התחיל בלילה..״….


תגובות (1)

תמשיכיי

17/12/2012 22:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך