מוחעחעחעחחעחעחע פרק קיטשי ואחרון!!יאייייי
תהנו
ותגובות יתקבלו בברכה ^^

בית ספר למוטנטים-המשפחה מתאחדת

02/03/2013 625 צפיות 8 תגובות
מוחעחעחעחחעחעחע פרק קיטשי ואחרון!!יאייייי
תהנו
ותגובות יתקבלו בברכה ^^

"היא הבת שלך…"חזרה זואי על דבריה בלחש,מביטה בעיינים שכלכך אהבה, שעכשיו התכווצו במבט חושב.
"לא יכול להיות ש…" אמר פלים עד שהביט בילדתו היפייפה שירשה את צבע שיערו האדום כאש
"היא באמת הבת שלי…" מלמל וחייך לעצמו "היא הבת שלי" חזר על דבריו בקול וחייך.
הוא התחיל להתקדם אל ליליאן שעכשיו אן,המטפלת המסורה מחזיקה.
כשהתקדם אליהם עצרה אותו זואי "שלא תעז לגעת בבת שלי" צעקה בכעס "היא גם הבת שלי זואי" אמר פלים,מרים מעט את קולו .
"באמת?אז איפה היית כל השנים האלה?…אהה בטח הייתה עסוק בלשכב עם הפרחות שלך"אמרה זואי ודמעה בוגדנית ברחה מעייניה.
פלים התחיל להתרחק והתקדם לאט אל זואי,מניח בעדינות על פניה של זואי את ידו ומלטף ברכות
"באותו יום הטילו עלי כישוף" אמר לפתע וזואי לא הבינה את כוונתו "באותו יום הייתי עצבני ,בעיקר עלי שככה ברגע הקשה עזבתי אותך אבל כשבאתי להתנצל נפתחה הדלת ואותה אישה שראית עמדה שם,אמרה שהיא שליחה של השטן…..מגנטו" אמר פלים והשאיר את זואי ההמומה במתח "הוא השט…השטן?" שאלה זואי "כן וזה לא הכל" השיב .
"תמשיך לספר" בקשה ממנו זואי והוא המשיך "באותו זמן שהיית בקומה הוא זה הטיל עלי כישוף להיות עם אותה פרחה ובדיוק אותו דבר קרה כשבאת אליי לחדר ותפסת אותנו"
"למה שהוא יכשף אותך?" שאלה בבלבול "כי הוא אהב אותך וגם כי רצה להשתלט עלייך ולקחת את כוחך" השיב פלים והרכין את ראשו,השאיר שתיקה מביכה.
"ואז מה קרה?"זואי שאלה , שוברת את השתיקה .
"באותו יום הטילה עלי כישוף הרדמה חזק וביימה את כל הבגידה" אמר
"למה לה לביים ופשוט לכשף אותך שתאהב אותה או משהו כזה..?" שאלה בבלבול.
היא חשבה לעצמה למה לה לטרוח,כישוף הרדמה יותר קשה ולוקח יותר כוח.
"כי מרוב אהבתי הגדולה אלייך היא לא הצליחה" אמר והביט בה,מתקרב אליה
ובעדינות מניח את שפתו על שפתייה החושניות.
"ומה קרה עם מגנטו?" מלמלה לאחר שהתנתקו .
"הוא מת" השיב פלים בחיוך "באותו יום הלכתי אליו והתחיל הריב…מלחמה עלייך..אבל בסוף שכמעט מתתי,חשבתי עלייך והתמלאתי בכוח חזק והצלחתי להביס אותו."
"וכך גם קיבלתי כוחות ותואר חדש שיעזור לשמור על בטחון משפחתי" המשיך
והעביר אצבע על שפתייה "אתה כלכך קיטשי" גיחכה זואי והוא בתשובה נישק אותה שוב.
"איך לך מושג כמה חלמתי על הרגע הזה" השיבו שנהם באותו זמן וצחקו.
כשלפתע פלים הרגיש מכה קטנה בראש והסתובב.
הוא ראה את ליליאן,ביתו הקטנה צוחקת מתוצאה שהמשחק הקטן שהיה ביד פגע בראשו.
הוא צחק וכך גם את זואי,אן וביתם הקטנה .
הוא החזיק את ביתו ביד אחד ובידו השנייה חיבק את מותנה של זואי ונושק לה על שפתייה באהבה.
כך המשפחה התאחדה שוב.
כן זה אולי נראה סוף שמח וקיטשי אבל לא עניין אותם.
כל מה שעניין אותם שהמשפחה חזרה להיות ביחד.
פלים?השלים פערים במשך השנים עם זואי ;) וביתו הקטנה שאהבתו אליהם גדלה מיום ליום.
זואי?שמחה על חזרת האהובה וישרו את ההדורים בניהם
ליליאן?גדלה להיות ילדה יפיפייה שירשה את הכוחות של זואי עם האופי העצבני אך חמוד של פלים.
דנה?התחתנה עם פרוג והביאה איתו ילד חמוד אך אכזרי לפעמים ממש כמו אימו
XD
ומגנטו?מת……או שלא?


תגובות (8)

אהבתי (=
ואת עושה המשך?? (כן כן כן …) נכון?

03/03/2013 04:24

לא אין המשך :(

03/03/2013 05:58

למה?
רגע..אז מגנטו מת ?

03/03/2013 06:01

תגלי לי עכשיו אם הוא מת או לא !!!!?!?!

03/03/2013 06:06

סוף פתוח

03/03/2013 06:32

אה ?
אוקיי ..

03/03/2013 06:33

רציתי סוף מטומטם ׳_'

03/03/2013 07:50

מתי ונפייר רוז

06/04/2013 15:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך