בלונים אדומים של אהבה – פרק 1-חלק 2

time machine123 14/02/2016 700 צפיות אין תגובות

" אל תגיד לי שאתה מאוהב באיך – שקוראים – לה! כי בפעם הקודם , היא ייבשה אותך כמו איזה סמרטוט רצפה. אל תהיה אדיוט. היא תייבש אותך שוב, ותקח לך את הבמבה האדומה ואת החיים ביחד. היא לא בן אדם שאפשר לסמוך עליה." אמרה אביטל בדאגה. אך אוריאל לא היה קשוב לה.
" תני לו , שיעשה מה שהוא רוצה. רק הפעם אל תבוא אלינו בבקשות ובתחינות , לי ולאביטל אין זמן בתיקון שברון הלב שלך בפעם השנייה. שתלמד לקח הפעם. רק שהפרינססה לא תשבור איזה ציפורן בטעות." קראה משאלה באדישות.
" תביאו לי את הבמבה בחזרה. תודה בנות." אוריאל הצליח לקחת מהן את הכוס חד פעמית עם הבמבה אדומה בלי שהן ישימו לב. אוריאל הכניס את כל מה שהיה בתחתית הכוס ישר אל תוך פיו.
" ראית אותו?! איכס! זה מגעיל מה שאתה עושה, איך אתה תוחב את כל הבמבה האדומה ישר לתוך הפה. תעזוב את זה , אוריאל! למה אתה לא מבין שזה לא טוב לבריאות? אתה אוכל בלי חשבון , איך אימא שלך מרשה לך כל כך הרבה מתוק." קראה אביטל באנחה.
" אהממ, גבירותיי היקרות והנהדרות. שרנו יחד בטקס יום העצמאות , היי אולי יש לי הזדמנות להזמין אותה לפיצה משפחתית? מה אתן אומרות? " אמר אוריאל בחיוך החמוד שלו. אביטל ומשאלה הביטו אחת על השנייה בזעף.
" אלוהים, אוריאל איך אתה יכול להיות טיפש? לך אולי זה ברור ששרתם בטקס יום העצמאות , אבל לה זה לא . בטח היא כבר הספיקה לשכוח אותך. אתה לא שייך לאליטה החברתית. אם זה תלוי בלפיד, עוד מעט היא תשליך אותך אל האש בלי רחמים. הבן אדם הזה חסר תקנה." קראה אביטל בכעס.

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך