1story
מקווה שאהבתם ואם לא אז תגידו מה לא אהבתם ופרק הבא אתקן זאת:)

בלתי נראית פרק 10

1story 18/04/2015 807 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם ואם לא אז תגידו מה לא אהבתם ופרק הבא אתקן זאת:)

ג'ייק:
נכנסנו אל ביתה, היא סגרה את הדלת וביקשה שנעלה לחדרה.
מבטה היה ריק, עצוב, מפוחד, והכל בגלל הבן אלף הזה, מטריף אותי רק מלחשוב מה הוא עשה לה, זה גורם לי לרצות לחזור ולשבור לו כל עצם בגוף.
"היי"אמרתי ברוך אך היא נשארה באותה תנוחה, יושבת על מיטתה כשמבטה אותו מבט מהרגע שנכנסו אל החדר, ניערתי אותה קצת אך אין תגובה.
"קטלינה!"צעקתי, היא הסתכלה עליי והתחילה לבכות, התקרבתי אליה, חיבקתי אותה, מלטף את ראשה, נותן לה להתפרק בידי.
"אני מרגישה מגעיל ג'ייק"היא אמרה בבכי מר, העצבים בגופי התחילו לזרום כמו מפל.
"דיי, הכל בסדר, אני פה איתך, אני אשמור עליך, אין לך מה לדאוג."אמרתי לה והיא הידקה את חיבוקה ולבסוף השתחחרה ממנו.
"תודה, על הכל."היא אמרה וקמה מהמיטה.
"אני הולכת להתקלח, אתה תחכה לי נכון?"היא שאלה, מנגבת את דמעותייה.
"לא זז לשום מקום, תכנסי להתקלח."אמרתי לה, היא לקחה בגדים מהארון ונכנסה להתקלח.
בזמן שהיא התקלחה, הבטתי מסביבי, בוחן את החדר, רואה איך כל דבר במקומו, יש לה בנוסף ארון ספרים, גדול יחסית, תמונות מעל המיטה של המשפחה, היא הייתה שם ממש ילדה, ילדה יפה.
לאחר חצי שעה בערך היא יצאה, לבושה ונקייה מהמקלחת, התיישבה על ידי והסתכלה עליי.
"איך את?"שאלתי אותה ועל פניה הופיע חיוך צדדי.
"בזכותך אני בסדר, תודה."היא אמרה, לא הפסיקה לחייך.
"אין בעד מה, בכיף."עניתי לה וחייכתי, משהו בה גורם לי תמיד לחייך.
"רוצה לשתות?לאכול?ללכת הביתה?"היא שאלה, הרגשתי שבא לי להישאר איתה עוד.
"לראות סרט?"שאלתי ואמרתי ביחד, היא נשכה את שפתייה וחייכה ולקחה את המחשב נייד ושמה על רגלייה.
"טוב בוא נגיד ביחד איזה סרט נראה ונחליט."אמרתי לה והיא הנהנה.
"3, 2, 1, ספיד! כלבי האשמורת!"אמרנו ביחד, התפלאתי לגלות שהיא אוהבת את קווניטין טרנטינו, עכשיו אני מתחיל לחבב אותה יותר.
"פשש..קוונטין טרנטינו, הפתעת."אמרתי והיא פתחה עיניים.
"מה יש לך, מעריצה שרופה."היא אמרה ובאותו הרגע רציתי לתפוס את פנייה ולנשק אותה!
וואו, באמת אמרתי את זה עכשיו לעצמי?מה קורה לי?
"כנ"ל."אמרתי והסכמנו על הסרט שהיא בחרה.
בזמן שהסרט נטען ירדנו לקחת כמה חטיפים מהארון במטבח, היא התחילה לצחוק עלי, כי רוב החטיפים היו אצלי בידיים וחטיף אחד תפסתי עם שיניי והיא לקחה את השתייה.
"צוחקת עלי אהה?"אמרתי אך היא לא הבינה בגלל החטיף שתקוע לי בין השיניים והיא התחילה לצחוק את הצחוק המתגלגל שלה שאני כל כך אוהב והיא שברה אותי, החטיף נפל מפי כי התחלתי לצחוק בגללה, היא כל כך מצחיקה, אני מתחיל…אחח נפלתי ברשת.
הגענו אל החדר זרקתי את החטיפים על המיטה והיא שמה את הבקבוק שתייה על השידה שליד המיטה ביחד עם הכוסות ומזגה לנו.
"את חייבת להפסיק עם הצחוק הזה, הוא ממש משפיע עליי."אמרתי והיא הוציאה צחוק קצר שעוד יותר הצחיק אותי מהקודם והתחלנו להתגלגל מצחוק.
"טוב בואי נתחיל לראות את הסרט, או שלא נפסיק לצחוק."אמרתי לה והתיישבנו על המיטה כשהפוך שלה מחסה חצי גוף והפעלנו לראות את הסרט.
"תביא לי קצת י'חזיר."היא אמרה לי ורציתי קצת להשתעשע.
"בואי תקחי."אמרתי והיא סובבה את ראשה אלי.
"לא רוצה, תביא לי"היא פקדה עלי.
"לא רוצה"אמרתי, היא באה לקחת את החטיף עם ידה אך העלתי אותו למעלה עם ידי מתגרה בה, אוהב לראות אותה ככה, היא קמה לקחת את החטיף ונפלה עליי ככה שפניה היו סנטימטר מפניי ושמתי לב לעינייה הירוקות, כל כך יפות, המבט שלה גרם לי לקפוא במקום, היא התעמקה בעייני, כאילו מבטה רוצה לומר לי משהו.


תגובות (5)

אהבתי הכל33>
אני מרגישה נשיקה בפתח^__^
תמשיכי באופן דחוף אני משתגעתתתת

18/04/2015 09:16

הכל התחיל להתפתח בפרק הזה:)))
תודה רבה לך על התגובה אמשיך עוד היום!!! :)

18/04/2015 14:51

קראתי את כל הפרקים ואני יכולה להגיד לך שהסיפור הזה פשוט מדהים
תמשיכיייי

18/04/2015 20:11

פרק יפהיפה!
תמשיכי!!

18/04/2015 20:17

תודה רבה לכן על התגובותתת!!אתן מדהימותתת ומשמחות אותי:))))

18/04/2015 20:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך