בלתי נראית פרק 12

1story 19/04/2015 749 צפיות 5 תגובות

קמתי מחוייכת, אחרי אתמול, הרגשתי כל כך מאושרת, בחיים לא תיארתי לעצמי שזה יקרה.
עשיתי את עיסוקי הבוקר שלי ונסעתי לבית ספר, קיילי כבר עודכנה כל הדרך לבית הספר והיא כל כך שמחה בשבילי.
התיישבתי במקומי, וקיילי במקומה, הבנו שיש שעה חופשית, רוב הכיתה יצאה וג'ייק נכנס בדיוק.
הוא התקרב לשולחני והתיישב מולי.
"בוקר טוב יפה."הוא אמר וחיוך צדדי נמרח על פניי.
"בוקר טוב ג'ייק, למה אתה נראה כזה עייף?"שאלתי, פניו נראו נפולות.
"טוב אני הולכת לשירותים, נתראה."קיילי אמרה ויצאה מהכיתה.
"סתם, לילה קשה, מה איתך איך ישנת?"הוא שאל אותי, ושמתי לב לכל המבטים שננעצו בנו, כנראה לא הבינו למה הוא יושב לידי ומדבר איתי.
"אני ישנתי בסדר, תודה, רוצה לספר לי למה לילה קשה?"שאלתי.
"מעדיף שלא, היום ניפגשים נכון?"הוא שאל והנהנתי לחיוב.
"יופי טרנטינו, תסעי כבר איתי."הוא אמר בחיוך, והתחלתי לצחוק.
"אין בעיה קוונטין."עניתי והתחלנו לצחוק.
"אני רוצה לשמוע את הצחוק המתגלגל, איפה הוא?"הוא אמר והצחוק יצא בטבעיות ישירות אחרי שהוא אמר את זה והתחלנו להתגלגל מצחוק, אף אחד לא הבין מה יש לנו, וזה הצחיק אותנו עוד יותר.
"עשית לי את הבוקר עם הצחוק הזה."הוא אמר וחיוך טיפשי ומאוהב עלה על פניי.
"טוב, אני אלך לשירותים, נתראה."הוא אמר וקרץ לי ויצא מהכיתה, ואני נשארתי עם החיוך הטיפשי והמאוהב על פניי.
"טוב, אתם מושלמים ביחד!"קיילי אמרה וגילגלתי את עיניי בגלל המסקנה שאליה הגיעה.
"את מדמיינת."עניתי לה.
"לא אני לא!שתדעי שאתם זוג יפה, ואת גם תראי שזה יקרה בקרוב."היא אמרה ולא התייחסתי לדימיון המפותח שלה.
נטלי, הכלבה של השכבה, התקרבה אל שולחני ונשענה על השולחן ממול.
"אז מה חנונית?את חושבת שתהיי עם ג'ייק?את לא חושבת שזה פאתטי?"היא אמרה בקולה הצפצפני והמעצבן והתחשק לי לזרוק עליה כיסא.
"החמצן לא עולה לך למוח אני מבינה, הוא יורד לך לתחת."עניתי לה והיא פערה את עינייה, אני בעצמי לא הבנתי מאיפה זה נחת עליי.
"את תשלמי על זה מפלצת, זה לא נגמר כאן."היא אמרה בטון מאיים שבכלל לא הפחיד אותי, התחלתי לצחוק לה בפנים והיא יצאה מהכיתה בריצה.
"אחותי, אני ממש גאה בך!"קיילי אמרה וחיבקה אותי ואני חייכתי חיוך ניצחון.
לאחר יום קצת שונה בבית הספר, אני וג'ייק נסענו לביתי.

התגעגעתי לחדר שלך טרנטינו"הוא אמר ונזרק על מיטתי.
"שמחה שהתגעגעת אבל עכשיו אני ואתה יורדים לאכול משהו ו…אמ…רוצה להשתזף?"שאלתי כשעל פניי מבט מתחנן.
"אבל אין לי בגד ים."הוא אמר ו…חשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד לראות אותו רק עם בוקסר.
"נו אז תישאר רק עם בוקסר."אמרתי והוא פער את עיניו והתיישב.
"פשש..לא ידעתי שתרצי להפשיט אותי כל כך מהר."הוא אמר וחייך חיוך משועשע.
"קודם כל צא מהסרט שלך שאני בכלל רוצה להפשיט אותך, דבר שני אני חייבת לתפוס צבע אז תצטרף אם בא לך.
הוא ירד למטה לסלון, אני בינתיים עליתי על בגד ים ולבשתי מעל שמלה קצרצרה לא צמודה וירדתי למטה.
"קוונטין בוא לאכול."קראתי לו והוא התיישב איתי במטבח.
"סופי תודה רבה."הודתי לסופי על האוכל והבטתי בג'ייק אוכל, הוא כזה מושלם.
כשסיימנו לאכול, אני וג'ייק התקדמנו לבריכה, הוא השיל את חולצתו ומכנסו מגופו ואני נותרתי המומה מגופו המושלם, בלעתי את רוקי והוא שם לב שאני בוהה בו.
"תנגבי את הריר."הוא אמר וקרץ לי.
"אתה חיי בסרט."אמרתי והורדתי את השמלה, ראיתי בעיניו שהוא בהלם ממראה גופי, הוא בחן בעיניו את כולי מלמטה עד למטה.
"טרנטינו, תנגב את הריר אתה מלכלך לי את הבריכה."אמרתי והוא ניער קלות את ראשו והתקרב אלי, בצעדים איטיים, הוא התחיל ללטף את שיערי, התחלתי לרעוד ממגע ידיו, הוא הביט בי עם עיניו הכסופות שהיפנטו אותי, כמו תמיד ו…


תגובות (5)

מה ו? מה ו?
יפה ומשלם כמו תמיד- המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

** הפרקים שלך קצרים:\

19/04/2015 21:11

    *ומושלם

    19/04/2015 21:11

תודה!!!! מצטערת על הפרקים הקצרים אני באמת משתדלת שהיו ארוכים יותר
פרק הבא יהיה יותר ארוך:)

19/04/2015 21:17

אני ארצח אותך אם הם לא יתנשקו.
נשבעת שאני ארצח אותך.
אוף זה כל כך ממכר ושואב אותי לתוך הסיפור(-:
תמשיכי ומהררררררררררררררררררררר

19/04/2015 21:27

יאאאיייי תודה רבה!!!זה משמח אותי:):)
אל תהרגי אותי אבל לא בטוח שתהיה נשיקה אני מנסה קצת למשוך את זה אבל רק אולי.

19/04/2015 21:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך