1story
ממש אהבתי את הפרק הזה:):):):) מצטערת אם הפרק קצר אני משתדלת כמה שיותר ארוך!!!

בלתי נראית פרק 13

1story 20/04/2015 663 צפיות 7 תגובות
ממש אהבתי את הפרק הזה:):):):) מצטערת אם הפרק קצר אני משתדלת כמה שיותר ארוך!!!

הוא הרים אותי במהירות כזאת שלא שמתי לב שאני והוא כבר בתוך הבריכה עמוק מתחת למים.
"ימשוגע!"צעקתי אחרי שלקחתי נשימה עמוקה ושיפשפתי את עיניי.
"כן, הרבה אמרו לי את זה."הוא אמר וחייך חיוך שלאחר שניה כל הכעס הילדותי שלי עבר.
הוא שחה לעברי וחיבק אותי, הרגשתי שוב בבועה הזאת, תמיד שהוא נוגע בי, התחושה הזאת שמנתקת אותי מהמציאות ומחברת אותי לעולם שלו ושלי, שלא באמת קיים.
"את בסדר?"הוא שאל בדאגה, ווידא שלא נפצעתי.
"כן, עכשיו בא לי לצאת מהמים ולהשתזף."אמרתי אבל הוא לא שיחרר אותי, הוא המשיך לחבק אותי ולהביט בי עם עיניו הכסופות שזהרו מתחת לקרני השמש, כמעט טבעתי בתוכם.
"מה קרה?"שאלתי, לא מבינה מה פשר המבט הזה שהוא לא משתחרר ממנו.
"זה מה שקרה."הוא אמר ונישק אותי, כן!הוא נישק אותי!החלטתי לזרום עם הנשיקה, החלטתי…חיכיתי לזה כל חיי ברור שאני אזרום עם הנשיקה!אני מצחיקה את עצמי לפעמים.
"זה…זה היה…"אמרתי לאחר שהתנתקנו מהנשיקה, לא ידעתי מה להגיד.
"זה היה מושלם, עכשיו תשתקי ותנשקי אותי."הוא אמר בחיוכו המושלם ושפתינו התחברו שוב.
יצאנו מהבריכה, הוא חיבק אותי מאחורה והתיישבנו על מיטת השיזוף שהייתה זרוקה בקצה, נשענתי עליו והוא התחיל לנשק את צווארי, מה שגרם לי להתפתל קלות ולהוציא את הצחוק המגוחך שלי שג'ייק כל כך אוהב.
"את תהרגי אותי עם הצחוק הזה יום אחד."הוא אמר לאחר שהוא התגלגל מהצחוק שלי.
"אז…למה נישקת אותי?"שאלתי, רציתי להבין מה יהיה עכשיו איתנו.
"כי רציתי, ואני רוצה עוד."הוא אמר וסיבבתי את ראשי לכיוון שפתיו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
"ו…מה…"באתי להמשיך לדבר אך הוא קטע אותי באמצע.
"מה שיהיה זה שאני ואת עכשיו נתנשק על תקן קבוע וניהיה זוג נפלא."הוא אמר וחשבתי שלא רק שאני עיוורת אני גם חירשת.
"אתה באמת מתכוון לזה?"שאלתי, רציתי להיות בטוחה שמה ששמעתי זה אכן המציאות.
"נו ברור, אז למה את חושבת שנישקתי אותך?תקשיבי, את הבחורה הראשונה שגורמת לי לחשוב עליה כל כך הרבה, בלי סוף, את תמיד בראש שלי, את לא כמו כל הזונות האלה בבית ספר, את מיוחדת וגם נראית…את הכי יפה לדעתי, אז אני שמח שאני תפסתי אותך ראשון."הוא אמר והנחית נשיקה חמה על ראשי.
"תודה, אתה לא מבין כמה אני שמחה שככה אתה חושב אבל…הכי יפה אני לא."עניתי בחוסר ביטחון והוא התיישב מה שגרם לי להתיישב אוטומטית ולהסתכל עליו.
"השתגעת?בנות היו רוצחות בשביל יופי כמו שלך וגוף…טוב את דרום אמריקאית ברור שיהיה לך גוף מושלם, אני לא מבין איך את לא שמה לב למתנה שה' העניק לך."הוא אמר ודמעה ירדה מבלי שארצה.
"היי…יפייפיה שלי, אל תבכי, את…את צריכה לשמוח שאת כזאת יפה."הוא אמר ומחה את הדמעות שלי.
"אני בוכה כי…פעם הראשונה שאני מרגישה שלמה עם הגוף והיופי שלי, בחיים לא הרגשתי כזה ביטחון כמו שאתה עכשיו החדרת לי למוח המעוות שלי."אמרתי וחיבקתי אותו.
"אני שמח שאת בטוחה בעצמך עכשיו, אני רוצה שתמיד תחשבי ככה, לא משנה מה יגידו או לא יגידו, את יפה ופצצת על, אחרת לא הייתי יוצא איתך את יודעת…אני צריך בחורות לרמה שלי."הוא אמר וקרץ.
"אתה עף על עצמך קצת לא?"שאלתי בצחוק, הוא נישק אותי מבלי להוסיף מילה.


תגובות (7)

האאאא פרקקק!
אז ככה, הקטע של הנשיקה יצא ממש לא אמין.
אחרי זה היה ממש מושלם!
מחכה להמשך:)

20/04/2015 21:19

מממ אחרי זה זה היה אמין בעינייך???
ותודה רבהה לך אני מתה עליך!:)

20/04/2015 21:21

    כן, אחרי הקטע הזה של הנשיקות זה היה מאוד אמין, בעיקר המחשבה שהיא לא יפה והדרך שבה היא קבלה את דבריו:)

    תודה לך:)

    20/04/2015 21:42

אהה יופי:) חשוב לי שזה יהיה הכי אמין שיש:)
ובכיף את מדהימה!

20/04/2015 21:46

כל כך יפההההההההההההה
כן הקטע שהוא נישק אותה בסיטואציה היה קצת…. לא יודעת.
אבל באמת שפרק ממש יפה תמשיכי(-:

20/04/2015 23:14

יאאא איזה נסיך גייק אני פשוט חולה עליו ועל הסיפור הזה תמשיכייייי

20/04/2015 23:37

-Sinha- אני שמחה שאהבת את הפרק ואשתדל להיות הכי אמינה שיש!!!

יהב תודהההה אני אמשיך מחר:)

21/04/2015 00:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך