1story
אז מי זה אתם חושבים שג'יק ראה? ומה אתם חושבים על הפרק?? אשמח לביקורת :)

בלתי נראית פרק 18

1story 15/05/2015 724 צפיות 4 תגובות
אז מי זה אתם חושבים שג'יק ראה? ומה אתם חושבים על הפרק?? אשמח לביקורת :)

ג'יק:
הכרתי לקטלינה את אחי ביל ואחותי קטרין, ואת אמא שלי, סוף סוף היא הכירה אותם, זה היה מאוד חשוב לי שהיא תכיר את האנשים שהכי חשובים לי בעולם.
"גברת ג'ינה יש לך ילדים יפים מאוד", אמרה קטלינה בקול ביישני וחייכה את החיוך הכובש שלה.
"אוו , קטלינה תודה, את יפייפיה לא נורמלית", אמרה אמי והביאה לה כוס קולה קרה.
"תודה", קטלינה אמרה בחיוך ולקחה לגימה קטנה מהכוס.
"טוב, אני חושב שהגיע הזמן להתחיל לעבוד, בילי, נתחיל מהחדר שלך גבר, אתה מוכן?", שאלתי אותו והוא חייך חיוך מרוצה והנהן.
עלינו לחדר של ביל, הוא כבר היה צבוע בכחול, הצבע הכי אהוב עליו, המיטה שלו הייתה מונחת ליד הדלת, ועל הקיר מעל המיטה הייתה תלויה תמונה של כל המשפחה ביחד, אנחנו נראים שם מאושרים ושמחים כמו כל משפחה מאושרת, טוב..זה היה לפני שאבי התחיל להמר, לפני שהוא התחיל, הוא היה האבא הכי מושלם שילד יכול לבקש, אבל ההימורים דפקו לו את הקופסא, וזה כואב לי, למרות הכל הוא אבא שלי, בשר מבשרי, בזכותו אני בחיים, הייתי רוצה כל כך שהוא יפסיק להמר ויחזור להיות האבא המושלם שהוא היה לפני.
קטלינה חיבקה אותי מאחור וכרכה את ידייה סביב אגני, היא שמה לב שאני בוהה על התמונה, היא חיבקה אותי ולא אמרה מילה, רק היא יודעת איך להרגיע אותי.
"אני אוהב אותך", לחשתי לה והיא הידקה את אחיזתה בי.
"אני אוהבת אותך", היא השיבה לי ונישקה את גבי.
הארון הבגדים של ביל גם הוא בצבע כחול, הוא עמד במרכז החדר ליד החלון, הוא לא כל כך גדול, בילי בסה"כ בן 8, הוא לא צריך ארון גדול, ובצד ימין של החדר היה מונח השולחן של המחשב עם כיסא מסתובב לידו.
"עכשיו אני ואתה נוציא ביחד מהקופסא את כל הבגדים שלך ונשים אותם יפה בארון", אמרה קטלינה לביל בעודה מלטפת את ראשו בעדינות, אני מאוהב בה, היא האישה המושלמת שכל גבר רק חולם להכיר, אני מאושר שהיא שלי.
"מה זה המבט המאושר הזה?", שאלה קטלינה כשראתה שאני מביט עליה עם חיוך רחב על הפנים.
"סתם..חשבתי לעצמי איזו אמא מדהימה את תהיי", אמרתי בכנות והיא התקרבה אל פניי ונישקה את לחיי בעודי עוצם את עיניי.
"ואתה תהיה האבא המושלם", היא אמרה וחייכתי לעברה, חשוב לי לשמוע את זה ממנה.
קטלינה עזרה לבילי לקפל את הבגדים ולשים אותם בארון בצורה מושלמת, בילי ממש נדלק עליה, אני רואה לפי ההתנהגות שלו.
אני בינתיים שמתי את המחשב והתחלתי לחבר את כל הכבלים במקומם.
"טוב בילי, ללא ספק החדר שלך הוא מושלם!", קטלינה אמרה בהתלהבות וביל רץ לחבק אותה מחוייך ומרוצה מהחדר שיצא בדיוק איך שהוא רוצה.
"תודה קטלינה, אני אוהב אותך", הוא אמר בהתלהבות בעודו מחבק אותה בחוזקה.
"בילי, גם אני אוהבת אותך, ואני מזמינה אותך לגלידה לכבוד החדר החדש שלך אתה מסכים?", היא שאלה את ביל והוא הנהן וחייך חיוך נלהב וחיבק אותה שוב.
"שאני אתחיל לפחד?", שאלתי את קטלינה בצחוק.
"אני חושבת שכן", היא אמרה והתחלנו לצחוק.
ירדנו למטה, בילי גרר את קטרין ואת אמי לחדרו המסודר בהתלהבות ואני וקטלינה יצאנו לחצר האחורית והתיישבנו על הנדנדה הגדולה בחיבוק.
"קטלינה", קראתי בשמה בעודי משחק בשיערה החלק. "אממ", היא אמרה.
"תודה", אמרתי והיא הרימה את מבטה לכיווני.
"על מה?", היא שאלה.
"על הכל, את מושלמת, המשפחה שלי אוהבת אותך ואת לא מבינה כמה זה חשוב לי, אני אוהב אותך", אמרתי ונשקתי את שפתייה בעדינות ולאחר מיכן חיבקתי אותה חזק ולא הרפתי.
"שלום שלום", שמעתי קול מוכר וסובבתי את ראשי לראות מי זה ואני לא האמנתי למה שראיתי.


תגובות (4)

פרק מדהיםםםםםםםםםםםםם!
אני חושבת שהוא ראה את אבא שלו.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

*תהיתי לאן נעלמת, טוב שחזרת:)

15/05/2015 04:53

תודההההההה אני אמשיך עוד מעטט:)))

15/05/2015 11:15

ישששששש המשכת את הסיפור אני פשוט אוהבת את הסיפור הזה ואת הדמויות !
נראה לי הוא ראה את אבא שלו !!
יואו אימאלה !
תמשיכייי
פרק מהמםם

15/05/2015 12:41

תודהההה רבה לך יהב:)

26/05/2015 15:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך