1story
אשמח לביקורות:) פרק הבא יהיה מסופר מנקודת המבט של ג'ייק, כדי שתכירו אותו יותר טוב ותוכלו להתחבר אליו יותר ממה שעכשיו.

בלתי נראית פרק 9

1story 17/04/2015 777 צפיות 3 תגובות
אשמח לביקורות:) פרק הבא יהיה מסופר מנקודת המבט של ג'ייק, כדי שתכירו אותו יותר טוב ותוכלו להתחבר אליו יותר ממה שעכשיו.

"אתה יודע, הפתעת אותי."אמרתי, הוא הפנה את מבטו אלי.
"מה זאת אומרת?"הוא שאל וקיווץ את פניו.
"זאת אומרת ש..לא ציפיתי להתנהגות כזאת ממך, כאילו…לא חשבתי שאתה יכול להיות נחמד."אמרתי בכנות והוא יישר את פניו והפנה את מבטו אל הנוף שמול הבית שלי.
"אני בדרך כלל לא בן אדם כזה, פשוט…"הוא אמר והזיז את גופו לכיווני ככה שהוא היה מולי והמשיך. "אני עובר עכשיו תקופה לא טובה בחיים שלי, אני באמת מצטער שגרמתי לך להרגיש ככה, אני יודע שאני חרא, אני יצאתי חרא ואני ממש מתחרט על זה."הוא אמר בכנות ולא יודעת מאיפה השגתי את האומץ, פשוט חיבקתי אותו, רציתי להרגיש את חום גופו שאליו אני מתחילה להתמכר, שלא חשבתי שאי פעם אזכה להרגיש, הסנפתי אותו קלות, בלי שירגיש, הרגשתי כמו בתוך בועה, מרחפת בין העולמות, העולם שלי, והעולם שלו.
"טוב אני..אני חייב כבר לזוז."הוא אמר לאחר שהתנתקנו מהחיבוק וקם מהספסל ודחף את ידיו אל כיסיו.
"בסדר, אז..נתראה מחר."אמרתי והוא רק הנהן והתקדם בצעדים איטיים כשראשו למטה אל כיוון היציאה ואני נשארתי, יושבת על הספסל, לא יודעת מה לחשוב.

נכנסתי אל ביתי, התיישבתי בסלון, מדליקה את הטלויזייה, מזפזפת עד שראיתי שהתחילה הסדרה שאני מכורה אליה "האנטומיה של גריי", ראיתי אותה מיליון פעם, ואני מוכנה לראות אותה עוד מיליון פעם.
"זאת פרננדה"סופי אמרה והביאה לי את הטלפון הביתי.
"תודה סופי, מה קורה פרננדה?"
"הכל טוב למה את לא עונה?"
"כי אני בסלון והפלאפון בחדר, מה את לחוצה?"
"כי יש לך עוד שעתיים להתארגן למסיבה, קדימה תזיזי את הישבן המושלם שלך למעלה ותתחילי להתלבש, וכשאני אומרת להתלבש את יודעת למה אני מתכוונת."
"לא, אם אנחנו יוצאות אז אני מתלבשת איך שאני רוצה."
"אם את תתלבשי איך שאת רוצה, אני אוציא אותך רק עם הלבשה תחתונה אז תחליטי מה את רוצה."
"פפפ, בסדר, אני אלבש את השמלה האדומה המאוד חשופה שקנית לי."
"יופי אני עוד שעה וחמישים וחמש דקות מחכה לך עם הנהג בחוץ."
"טוב ביי ארמנה"אמרתי לה ועליתי לחדרי להתקלח ולהתארגן, האמת היא שממש התאים לי לצאת, ממש רציתי להתאוורר, להשתחרר.
סיימתי להתאפר, לסדר את שיערי וירדתי במהירות כי פרננדה כבר מחכה למטה.

"וואו, אני לא מאמינה שאת בת דודה שלי, את מושלמת!"פרננדה צרחה את זה בכל השכונה.
"תודה, את יותר!"אמרתי לה והתחבקנו כמו ילדות קטנות, משהו שאופייני לי ולה כשאנחנו ביחד, להתנהג כמו ילדות קטנות.
"יאא!אני לא מאמינה שזה מה שהוא אמר, אולי הוא מתכוון לזה, את יודעת."אמרה פרננדה אחרי שסיפרתי לה את כל מה שקרה עם ג'ייק.
"כן, אני מאמינה שכן."אמרתי ונזכרתי בשון, גם הוא צריך להגיע.
"מה עם שון?הוא כבר שם?"שאלתי.
"כן, אל תדאגי, הוא מחכה לנו."היא אמרה כשבדיוק הנהג עצר ליד וילה בת שלוש קומות, שטח ענק מחוץ לוילה ששייכת לבית עצמו,ממש נדהמתי לראות זאת.
"מה זה?של מי הבית הזה?"שאלתי.
"של ידיד שלי, קיוון, קדימה בואי נעשה חיים."היא אמרה ונכנסנו למסיבה, כל העיניים היו עלינו, הרגשתי כמו מלכה, מרוב המבטים שהיו מופנים אלי.
"וואואואואו, מי אלה היפות האלה?"שון אמר וחיבק אותנו.
"מה קורה???"שאלנו אותו.
"מצויין, סם, לך תביא לבנות היפות האלה משהו לשתות, הן צמאות."שון אמר והסם הזה הלך להביא לנו לשתות, אני לא מרבה לשתות, אבל היום החלטתי שאני הולכת להשתחרר קצת מכל ההרגלים שלי.
פרננדה הלכה לדבר עם קרי, החברה לרכילות שלה ואני נשארתי עם שון וחבריו, היה שם אחד שלא הפסיק להסתכל עלי, דווקא נראה טוב, כמעט כמו ג'ייק, עיניים ירוקות שדווקא משכו את תשומת ליבי מאז שראיתי אותו, שרירי הוא בטוח, שיער יפה שחור, נראה ממש טוב.
"היי, איך קוראים לך?"הוא שאל לאחר שנעמד מולי וזרק לעברי מבט סקסי, שדיי השפיע עליי, לאחר שלוש כוסות אני מרגישה שהכל משפיע עליי.
"קטלינה, ולך?"שאלתי בחזרה.
"אדם"הוא ענה ולקח עוד כוס שתייה לאחר שסיים את הקודמת.
"מה את אומרת, נלך למקום יותר שקט, לדבר, לא שומעים כלום."הוא אמר ולעזאזל לא יודעת למה הסכמתי.
בדרך לבחוץ ראיתי את ג'ייק, עומד ליד הדלת, מפטפט עם איזו מישהי, ממש יפה, הוא קלט אותי וליווה אותי במבטו עד שיצאתי.
לפתע התחלטתי לראות מסוחרר, הרגשתי כובד בגוף, היה קשה לי לשלוט בגופי.
הוא לקח אותי אל מאחורי הבית, התיישבנו על ספסל, הוא התחיל להסתכל עלי במבט מוזר, הרגשתי חרטה שהקשבתי לו.
"אז מה סקסית, רוצה לטעום אותי?"הוא שאל ואני קמתי ממקומי מאינסטינקט והוא הושיב אותי בחזרה בחוזקה, סתם את פי עם ידו הגדולה ועם ידו השנייה התחיל ללטף את הירכיים שלי, הרגשתי גועל, ניסיתי להשתחרר, אך הוא חזק מידי.
הבאתי לו מכה עם הרגל, בין הרגליים שלו והוא התחיל להתפתל מכאבים, זאת ההזדמנות שלי לברוח, כל כך נבהלתי, התחלתי לבכות, מחפשת את הדרך חזרה, לבסוף מצאתי.
נכנסתי כשאני בוכה, מתקשה להשתלט על הרגשות שלי מחפשת את הדרך לשירותים, נתקלת בג'ייק, מנסה להשתחרר ממנו אך הוא לא הביא לי ללכת, הוא לקח אותי אל אחד החדרים ודרש הסבר.
""כלום לא קרה"אמרתי בבכי, מתקשה לנשום.
"אל תגידי לי שכלום לא קרה, תגידי לי מה הוא עשה לך הבן זונה הזה."הוא אמר בעצבים.
"הוא ניסה…הוא ניסה לנשק אותי בכוח ו…הוא ליטף את…את…הרגליים שלי ו…"באתי להמשיך אך הבכי גבר עליי, ג'ייק התיישב לידי כשלסתו הדוקה, מבטו היה עצבני ולא רגוע, למרות זאת הוא חיבק אותי.
"אל תדאגי, הכל יהיה בסדר…רוצה שאסיע אותך הביתה?"הוא שאל והנהנתי לחיוב.
כשיצאנו מהבית, ג'ייק קלט אל אדם עומד שם ומדבר בפלאפון, הוא התקדם לעברו סובב אותו לכיוונו והביא לו אגרוף בפנים.
"עוד פעם אחת אתה נוגע בה, אני הורג אותך הבנת?!"הוא צעק ככה שהיה נדמה שכל העיר שמעה אותו.
אדם שתק, פחד להוציא מילה אחרי האגרוף שג'ייק הביא לו.
"למה עשית את זה???"שאלתי כשאני עדיין בוכה.
"כי הוא בן זונה בגלל זה!"הוא אמר בעצבים וניגב את דימעותיי, ללא מילים התקדמנו לעבר הרכב שלו, עלינו ונסענו אל ביתי.


תגובות (3)

אני מאוהבת3>
תמשיכי מהררררררררר ומה נרטה לו האדם הזה הוא לא עד כדי כך שיכור!!!!!
באלי לבעוט במישהו.
תמשיכיייכייייי

17/04/2015 22:06

תודה י'מדהימה!!! אדם הזה להרוג אותו צריך!
אמשיך עוד מעט:)))

17/04/2015 22:12

סיפור מדהים:)
הוא ריאלי בצורה מדהימה!

18/04/2015 20:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך