בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 4

כותבתבליכותרת 06/11/2015 665 צפיות 2 תגובות

גלי יצאה מביתה ביום חמישי בערב כשהיא משועממת,היא אהבה את ימי חמישי האחרונים של החודש בדרך כלל.
משום שהם אמרו שהפנימיה ריקה מילדים שחוזרים לביתם/למשפחות האומנות שלהם, וזה אומר שיש זמן איכות עם הוריה,ועם אסי שבדרך כלל נשאר בפנימיה,כי כרגע אין לו שום משפחה משום סוג.
היא חיפשה את אסי בעיניה,רגילה כבר לכך שהיה נכנעת אליו כל הזמן.
היא התאהבה בו ברגע הראשון שנפגשו,זה היה בכיתה ח׳,הוא הגיע כמו תמיד,קשוח ונעול בתווי פניו,אוהב צדק,שונא עשירים.
הוא בהתחלה לא אהב את גלי,היא נתפסה אצלו כבעלת הבית של הפנימיה,עוד עשירה ומתנשאת.
היא חייכה לעצמה שנזכרה איך הם התווכחו בפעם הראשונה,כשהיא הציעה לו לצאת עם החברים לסרט והוא אמר לה שהיא ״צפונית חיה בסרט״,היא זוכרת כיצד צעקה עליו ״ואתה פוץ סנוב שחושב שהוא מגניב״ והשתיקה אותו מותירה אותו די המום מהחוצפה שלה.
״מחפשת אותי?״הוא אמר מבהיל אותה כמו תמיד.
״לא״היא שיקרה וחיוכה עלה על שפתיה.
״שקרנית אמיתית״הוא הרים גבה והדליק את הסיגריה שהיתה בין אצבעותיו.
״אולי נצא מחר לרמת הגולן,מזמן לא עשינו מסלול״היא אמרה,התחביב המרכזי שלה היה מסלולים בארץ.
״אני יוצא השבוע״הוא אמר במבט קשוח.
״לאן?״היא הרימה גבה מופתעת בהחלט.
״מה זה משנה…״הוא אמר ועבר אותה.
״ספר לי״היא אמרה רודפת אחריו.
״הולך לישון אצל חבר״הוא אמר.
גלי גלגלה את עיניה,מאוכזבת ממנו.
״יותר נכון חברה״היא אמרה מפנה לו את הגב וצועדת צעדים מהירים.
הוא אחז בידה בחוזקה מושך אותה אליו,
״את יודעת שאנחנו שונים…״הוא אמר לה.
״והיא דומה לך?״היא שאלה בטון מעט ציני.
״לא ממש,אבל היא לא את,היא סתם עוד אחת״הוא אמר.
״כרגיל,סתם אחת תמיד מנצחת אותי״אמרה גלי משתחררת מאחיזתו וצועדת חזרה לביתה.
היא בילתה את כל שעות היום בחדרה,מצוברחת ומסרבת לעשות יותר מדי מלבד לצפות בטלויזיה,היא לא הפסיקה לחשוב מי החדשה של אסי.
אבל היא היתה בטוחה בעצמה,שזו הפעם האחרונה שהיא נכנעת לו.
היא חייבת למחוק אותו מראשה,או יותר נכון מליבה.
בשעת הערב היא קבעה לצאת עם חברותיה למסיבה אצל אחד מחבריהם,היא התלבשה בשמלת סריג שחורה קצרה וצמודה לגופה, וחיכתה לטרמפ שלה,שחברה שלה אמרה לה שהיא שולחת לה.
היא הביטה בנערים שיוצאים אל עבר תחנת האוטובוס או מחכים למונית שתאסוף אותם לביתם,וחיפשה בעיניה את אסי,
היא לפתע מצאה אותו,נכנס אל מכונית ספורט שחורה וזוהרת,הוא יוצא עם צפונית,חיוך ציני עלה על שפתיה.
הבחורה שיצאה מהמכונית נראתה מבוגרת ממנו,היא היתה לבושה בשמלה צמודה ושחורה ומגפי גומי מבריקים.
היא חיבקה אותו כשגבה שעון על המכונית,וידיו של אסי עוברות על גופה ומונחות על ישבנה.
גלי חשה בדמעות מאיימות לצאת,אבל המכונית שצפצפה לה גרמה לה להתאפס.
דין הרשקוביץ המתולתל בלונדיני בא לאסוף אותה,היא הנידה בראשה מחייכת.
״לא נמאס לך?״היא צעקה אל תוך מכוניתו,
״אמרתי לך שאת בסוף תיהי שלי״הוא אמר מחייך את החיוך המוכר שלו.
עיניה עברו לאסי שלא הוריד את עיניו ממנה,היא התעלמה ממנו נכנסת למכונית.
״בהצלחה עם הצפוני״הוא שלח לה סמס מיד אחרי שנסעו משם.
״בהצלחה גם לך עם הצפונית״היא השיבה לו,הדמעות שאיימו לצאת הפכו להיות זעם.


תגובות (2)

שיפסיק לחיות בסרט האסי הזה וייתן להם הזדמנות!! תמשיכי דחוף!

06/11/2015 11:08

אוף שיהיו כבר ביחד!! מושלם!! תמשיכי!!

07/11/2015 20:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך