כותבתבליכותרת
היי בנות,מקווה שתאהבו את הפרק. אשמח לשמוע איזה עונה בינתיים יותר אהבתן,ומה אתן חושבות על הפרק:)

בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 5

כותבתבליכותרת 07/11/2015 733 צפיות תגובה אחת
היי בנות,מקווה שתאהבו את הפרק. אשמח לשמוע איזה עונה בינתיים יותר אהבתן,ומה אתן חושבות על הפרק:)

הנסיעה היתה שקטה,דין לא הציק מדי לגלי,הוא כנראה הבחין במצב הרוח שלה.
״הגענו״הוא הודיע.
״תודה לך״היא אמרה.
״מה אכפת לך לנסות?״
״סליחה?״גלי הרימה גבה,
״כלומר…לנסות,לתת לי הזדמנות״הוא אמר הפעם ללא החיוך התמידי שלו,בפנים רציניות.
״אני מצטערת״היא אמרה מורידה את ראשה ״אני בתוך משהו חזק מדי כרגע״.
ואז דמותו של אסי עלתה בראשה,מה שהיה ביניהם לא היה חזק מדי,הוא מעולם לא היה מחויב מאה אחוז לגלי,הם היו בתוך מערבולת שקשה לצאת ממנה,אבל היא ידעה שהיא אוהבת אותו אהבה אמיתית.
״אם זה חזק מדי אז בשביל מה זה טוב״אמר דין כשהוא מסובב את המפתח לכיוונו ומכבה את המנוע.
גורם לגלי לצמרמורת קלה בגב,המחשבות על אסי נעצרו,היא חשבה כמה כאב היא סופגת בשביל משהו שכנראה לעולם לא יתגשם.
היא שתקה מניחה את ראשה על כרית המושב,הוא הסתכל עליה ונשען גם הוא בשתיקה.
״אם רק היית מכיר אותו…״היא מלמלה והניחה את ידיה על פניה,מתפלאת שהיא בכלל מזכירה את עצם קיומו של אסי.
״אני חייב להגיד לך״הוא אמר גורם לה להסתכל עליו ״בחיים לא התאהבתי,אני לא מבין מה זה. אבל אני רואה אותך ככה,קשה לי.״
״אני בסדר״היא גיחכה מגלגלת את עיניה בזלזול לחלון.
״ברור שאת בסדר,אנשים אוהבים להיגרר אחרי מה שמזיק להם״הוא אמר פותח את דלת הנהג,עם חצי רגל בחוץ.
גלי הביטה בו מעט המומה,אסי אמר לה פעם אחת את המשפט הזה,מצחיק לשמוע את זה בשתי צורות שונות.
״בכל מקרה תודה״היא משכה בכתפיה ויצאה אחריו מהמכונית.
גלי הביטה במתולתל כל הערב,הוא חייך את החיוך שלו לכולם,מקרין אור לאנשים.
הוא רקד בשיגעון עם עצמו,תופס בתלתליו,היא לפעמים בקושי הצליחה לשלוט בחיוך שאיים לצאת.
היא חשבה שלעולם לא נמשכה לבחורים האלה,המוזרים עם החיוך המרוח ללא כל סיבה.
היא ישבה כל מדרכת הכניסה לפנימיה,כל כוונתה היתה לקחת דקה שקטה לפני שהיא נכנסת הביתה,היא רצתה לחשוב עם עצמה לאן נושבת הרוח.
מכונית הספורט שאספה את אסי בתחילת הערב הורידה אותו כרגע,הוא הבחין מתוכה בגלי שפנסי המכונית האירו עליה.
הוא נפרד מהבחורה בנשיקת לחי,ויצאה בהליכה עם ידיים בכיסים.
הוא הסיט מבט קטן בגלי ועבר אותה ללא מילה,
״עד מתי המשחק הזה?״גלי שאלה בקול שליו כשהיא בכלל לא מסתכלת עליו.
הוא נעצר מהליכתו מסתובב אליה,
״שום משחק״הוא אמר מושך בכתפיו.
״אני מסיימת עם זה אסי״היא אמרה,
״כן בטח…״הוא גיחך.
״הפעם באמת״היא אמרה.
״את בחיים לא תצליחי,כמו שאני לא.״הוא אמר.
״אני אכיר בחורים חדשים,ומישהו מהם בטוח יוריד ממני את המחסום שנקרא אסי״היא אמרה באדישות.
״את קוראת לי מחסום?״הוא הניח יד על ליבו.
״חד משמעית,לא יקרה יותר שאני מוותרת על עצמי בשביל אדון אסי,ואני עדיין בגדר משחק אצלו״היא אמרה.
״אני אוהב אותך״הוא אמר מעביר ידיים על שיערו.
גלי הרימה את גבותיה,זו הפעם הראשונה שאמר לה את המשפט הזה.
״את משגעת אותי״הוא המשיך ״את מטריפה אותי״
״אסי…״היא הנידה בראשה,
״אם רק לא היית יותר טובה ממני…״הוא מלמל וקולו רעד מעט.
היא שתקה מביטה בו,והיא יכלה להבחין בדמעות שמתחילות לזרום על עיניו.
״זה לא היה אמור לקרות,בחורות כמוך לא מסתכלות על בחורים כמוני,בחורים כמוני אפילו לא מעזים להסתכל על בחורות כמוך…״
היא קמה ממקומו בשתיקה,היא רצתה רק לחבק אותו.
״תפסיק עם זה בבקשה״מלמלה כשראשה נקבר בתוך השקע של צווארו.
הוא נשם לתוך צווארה,מצמרר כל איבר בגופה.
הוא ליווה אותה לביתה בשתיקה,
״יאלה אני זז לחדר גלי״הוא אמר כשנעמדו כמה דקות בשתיקה מול ביתה,
״בקשה לא״היא אמרה ״תעלה איתי,ההורים שלי ישנים״.
״אין מצב,אבא שלך יהרוג אותי״אמר אסי.
״הוא כבר בחלום העשירי״היא הביטה בו בעיניים מתחננות,
״סעמק איתך גלי…״הוא נכנע אליה.
הם צעדו על קצות האצבעות במעלה המדרגות לחדרה של גלי שמבודד בעליית הגג.
הוא הוריד את הנעליים נשאר בגרביים בלבד,
גלי הביטה בו בנשיכת שפתיים,הוא ישב על אחד הפופים השחורים שלה,בוהה בטלויזיה במבט הקשוח שלו.
היא השילה מעליה את השמלה השחורה,נשארת עם תחתונים וחזיה למולו.
הוא הביט בה וקם ממקומו,היא הביטה בו משתעשעת לראות כיצד יתנהג.
הוא צעד אליה מחבק אותה ומצמיד אותה לגופו,
״את יותר טובה מזה״הוא לחש באוזנה ואז צעד לארון שלה,זורק לעברה חליפת פיג׳מה פליז ילדותית למדי.
היא צחקקה גורמת לו להשתיק אותה בידו.
היא התלבשה בפיג׳מת הפליז,קולעת את שיערה לצמה מרושלת.
״את כל כך יפה ככה״הוא התקרב אליה מעביר יד על פניה.
״תישן איתי״היא אמרה.
״אני אחכה שתרדמי ואז אלך״הוא אמר לה.
הם נכנסו למיטה שוכבים צמודים אחד לשני,היא ישנה עם גבה אליו כשהוא עוטף אותה בזרעותיו,וריח הבושם שלו עוטף אותה,היא נזכרה בשיחה שלה עם דין,ואיך הבטיחה לעצמה שהפעם היא תסיים עם זה,כמו כל פעם.
״אסי״היא פצתה את פיה.
״הא״הוא השמיע בקול שליו.
״שכבת איתה נכון?״היא אמרה עוצמת עיניים בכאב.
״כמעט,ואז הסתכלתי בשעון בפלאפון והתמונה המעצבנת שלך הופיעה מולי״הוא אמר מושיט לעברה את הפלאפון שלו,שבמסך תמונה של גלי מוציאה לשון.
גלי התרגשה כל כך מזה שהתמונה שלה במסכו,
״עוד יחשבו שיש לך חברה״היא אמרה מחייכת חיוך מתגרה,קמה ממקומה ומתיישבת עליו כשרגליה בצידי גופו.
״שיחשבו״הוא אמר בפשטות במבט רציני,גורם לתהות אם זה אומר משהו לגביהם,אבל עדיין לא גורם לה לשאול.
היא הניחה את ראשה על חזהו שכל גופה עליו ורגליה צמודות בצידי גופו.
הוא הניח את ידיו על גבה מלטפות אותו וגורמות לעיניה להיעצם.


תגובות (1)

אוף!! שיהיו כבר ביחד!! פרק מושלם!! תמשיכי!!!!

08/11/2015 01:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך