בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 7

כותבתבליכותרת 11/11/2015 832 צפיות 2 תגובות

גלי עמדה מאושרת במרפסת שהשקיפה על מדשאות הפנימיה,היא אחזה חזק בכוס הקפה החם שלה,מרגישה את פעימות ליבה עדיין מהירות.
״יפה שלי״היא שמעה את קולו של עוז.
״אבא״היא השיבה והסתובבה לחבק אותו.
״על מה החיוך המיוחד הזה,ככה באמצע יופ רגיל?״הוא שאל אותה ונשען כמוה על מעקה המפרסת משקיף על המדשאות מלאות התלמידים.
״סתם״משכה בכתפיה גלי,הלוואי שזה היה סתם,היא חייכה לעצמה.
עוז הביט בה במבט חשדני,הוא חושד בהם כמה ימים כבר,בה ובאסי.
הוא נאנח מנסה להסתיר את הזעם והדאגה שמתחילים להתגבר אצלו עם הזמן.
״יפה שלי״הוא פצה את פיו,מביט בה עם המבט החולמני שלה.
״אני מקווה שאת שומרת על עצמך,את הילדה שלי״הוא אמר,בתקווה שתפתח אליו ותספר לו דברים.
״ברור אבא״היא אמרה ולא שאלה אותו,דבר שגרם לו להתעקש עוד קצת.
״ואת יודעת שאני אבא שלך,אבל אני גם חבר שלך,ואת יכולה לספ…״
״החבר הכי טוב שלי!״היא אמרה קוטעת את דבריו.
״יאלה אבוש זזתי,אני הולכת קצת לחדר של ללי״היא אמרה לו.
״ביי יפה שלי״הוא אמר לה מביט בה יוצאת מהמרפסת ואז פרק את כל עומס התחושות שחש באנחת יאוש ארוכה,הוא נכנס לחדרו מוציא מתוך הכספת את הדבר האסור,הדבר שהבטיח לליה שיקח רק שירגיש לא טוב.
הוא הוציא את הסיגריה החומה מהכספת מתיישב על כיסא במרפסת ומתחיל לעשן שחטה אחרי שחטה,הוא נלחץ מהמצב,הוא אוהב כל ילד וילד בפנימיה,אבל כמובן שהוא לא כל כך אוהב את הרעיון שגלי תצא עם אחד כזה,הנערים האלה נמצאים במצב הבראה,שבו הם מתפתחים ומבצעים שינוי,אבל הם לא סיימו את השינוי שלהם,וזה מה שהדאיג אותו.
גלי יצאה מביתה לאחר שהתבשמה והחליפה את הפיג׳מה שלבשה,היא הלכה בפנימיה צועדת לכיוון מגרש הכדורגל,היא חיפשה אותו בין קבוצות הנערים ששיחקו ביניהם,הוא היה במרכז,מתרכז בכדור שנע ברגליו בצורה מושלמת.
זה כאילו שהכל קפא במקומו ורק הוא והכדור נותרו,הוא בעט את הכדור מרחוק והבקיע גול שגרם לקבוצת נערים לקפוץ ולצרוח ולקבוצה אחרת לקלל ולבעוט בכל העולה בדרכם.
הוא הבחין בה עומדת עם אוזניות טחובות באוזניה,מנענעת את ראשה לפי קצב המוסיקה.
הוא התקדם אליה לאחר שחיבק כמה מחבריו לקבוצה שפרגנו לו,
״גלי שלי״הוא השמיע
היא הורידה מאוזניה את האוזניות מחייכת אליו.
הם התרחקו מהמגרש צועדים בשתיקה.
״אבא שלך מלך!״אסי אמר לפתע בחיוך קורן ״הןא הזמין משקיעים שלוקחים נערים שיכולים להיות כוכבים בכדורגל לכאן,הם מגיעים מחר,אני מתרגש״.
״אתה תהיה מדהים,כשאתה נוגע בכדור זה כאילו שהוא המקל קסמים שלך״אמרה גלי בכנית,גורמת לו להביט בה ולנשוך את שפתיו.
״מה?״היא שאלה מצחקקת צחוק נבוך.
״את לא בליגה שלי בכלל״הוא אמר והוציא סיגריה מכיסו
״איך תשחק כשאתה מעשן?״היא גלגלה את עיניה.
״מי אמר שיקחו אותי,בואי נצא נעשן ונראה מה יהיה מחר״הוא אמר לא נוגע בה אפילו לא מעט,דבר שאליו היא כמהה.
הם יצאו מתרחקים מבוטקה השומר ומתיישבים על המדרכה,
גלי הניחה את רגליה על של אסי והוא סוף סוף עטף אותה בחיבוק,
״מתי בפעם האחרונה היתה לך חברה?״היא שאלה.
״מה זה משנה?״הוא שאל ונשף את עשן הסיגריה.
״זה משנה,אחת כזו שאהבת״היא אמרה.
״אני מגדיר כחברה רק בחורה שאני מאוהב בה״הוא אמר גורם לה להתפוצץ מהתרגשות,
״אחת כזו היתה רק לפני 3 שנים שהייתי בכיתה ט׳״הוא אמר.
גלי הנהנה,מסמנת לו שהיא מקשיבה,היא ידעה שיש לו נושא רגיש שעליו אף אחד לא יודע מלבד ליה ועוז,וגם לגלי לעולם לא סיפר.
״אהבתי אותה יותר מהחיים שלי,באמת,היא היתה הדבר הכי יקר לי בעולם.
אבל זה לא משנה…״הוא אמר מכבה את הסיגריה ומתנער ממקומו.
גלי נאנחה,היא כבר לא תשמע את הסיפור המסתורי היום.
היא ידעה שכשמציקים לאסי הוא פשוט מתרחק ונאסף בעצמו עוד יותר,ולכן העדיפה שלא לחפור ולחפור בנושא.
הוא נעמד וגלי נעמדה אחריו,היא התקרבה אליו ואז נשענה כשגבה שעון על חזהו.
הוא עטף את ידו סביב מותניה,מניח את ראשו על כתפה,נשימותיו בעורקה מצמררות אותה.
הוא נישק אותה נשיקה רכה בצוואר,ואז התקרב לפניה,מסובב את ראשה אליו ומצמיד את שפתיו לשלה,
הם התנשקו נשיקה חושנית ואיטית,ידיו מיששו את גבה.
הוא התנתק ואמר לה ״את שמה לב שזה תמיד נגמר במזמוזים?״
היא חייכה,לא יודעת מה לומר לו,אבל היא בהחלט הרגישה במתח המיני שביניהם.
״אני חושב שנצטרך להתרחק שבוע,כדי שנתקרר טיפה״הוא אמר בפנים רציניות,היא הרימה את גבותיה בפנים כועסות.
״סתם״הוא התחיל לצחקק,הוא משך אותה אליו משעין אותה על החומה שהקיפה את הפנימיה ונצמד אליה בגופו.
שוב התנשקו,ושוב ידיו עברו על צידי גופה,ידיה ליטפו את עורפו,הוא הרים את רגליה מסביב למותניו כשלשונו מטיילת בפיה,
הפלאפון של גלי צלצל ואסי לקח אותו מכיסה מבחין בשם על הצג,
גלי המשיכה לנסות לנשק אותו,
״מי זה דין הרשקוביץ?״שאל אותה,כשהוא עדיין מרים אותה.


תגובות (2)

איזה כיף שהם ביחד!!♡♡ מושלם!! תמשיכי!!♡♡♡

11/11/2015 16:36

כל כך מושלם!! תמשיכי!!

11/11/2015 23:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך