כותבתבליכותרת
הרגע המיוחל הגיע!מה אתם חושבים בינתיים?

בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 6

כותבתבליכותרת 09/11/2015 788 צפיות 3 תגובות
הרגע המיוחל הגיע!מה אתם חושבים בינתיים?

גלי קמה בבוקר למיטה ריקה מאסי,רק הריח הנעים שתמיד עוטף אותו נותר.
היא חייכה שנזכרה במילים היפות שלו אתמול ובחיבוק המחמם והכובש.
הוא תמיד ככה יודע להתחמק בזמן המתאים,והיא בטוחה שגם הפעם התגנב החוצה כשאף אחד לא שם לב.
היא שמה לב לקפוצ׳ון שלו שנותר בפינת חדרה,היא הרימה אותו ולבשה מעליה.
קפוצ׳ון ענק שכיסה את גופה הקטן של גלי,עם הדפס בלבן של ׳אדידס׳.
היא הביטה בעצמה במראה,עכשיו היא מרגישה עם אסי כמו ״כמעט זוג״,פעם היא לא הרגישה איתו שום דבר רציני,רק המון המון אהבה.
״גלי תרדי למטה בבקשה,יש הרבה מה לעשות בבית!״קולה של ליה נשמע מלמטה.
גלי גלגלה עיניים,היום היחידי שפנוי אצל ליה הוא יום שישי.
רק חניכים שבוחרים לא לחזור הביתה נשארים בפנימיה,ואז נותר לה יום חופש קצר כדי לעסוק בכל משק הבית שאליו לא מתפנת במשך השבוע.
״אני רוצה שתשאבי את כל הקומה למטה,תעשי את השירותים והמקלחת בקומה אצלך,ותבואי חזרה,אני מכינה לנו ארוחת בוקר״.
אמרה ליה,מלטפת את שיערה של גלי.
״אבל לא פה?״שאלה גלי,מביטה לצדדים.
״לא,הוא בעיניינים עם הספקים של האוכל של הפנימיה.״ליה אמרה והסתובבה אל הגז אותו שפשפה עם סקוץ׳ זהוב.
גלי טחבה אוזניות בווליום גבוה אל אוזניה,והחלה בשאיבת הקומה.
היא קיבלה סמס מחברותיה לתיכו בקבוצת הוואטסאפ שלהם,שהמתולתל הבלונדיני דין כל כך חתיך,ופירוט של רשימה של דברים שהיו עושות לו.
הן כמובן מגלי לא שמעו על סאגת החיזורים שלו,היא תמיד היתה כזו דיסקרטית בעיניינים של אהבה.
היא החלה לשפשף עם אקונומיה רבה את קירות המקלחת,ואז השרותים,כשגלי ניקתה ליה ידעה שהיא יכולה לסמוך עליה שזה נקי.
היא תמיד היתה אובססית לנקיון והיגינה.
גלי קיבלה סמס מאסי שגרם לפעימות ליבה להתעצם.
״אבא שלך עשה לי עכשיו שיחת אזהרה,מה קורה פה?״.
״נפגש עוד שעה בגן שעשועים״גלי רשמה לו.
״עדיף שלא גלי…אנחנו תמיד נגררים שם״הוא רשם לה.
היא גלגלה עיניים,משהו באסי תמיד פחד לפגוע בה,או לחתור ליותר מדי מגע.
המזמוזים שלהם היו תמיד אחרי ריבים,שהיו נסערים,אך הוא תמיד דאג לשמור על כבודה,וגם שרצתה בו הוא לא נתן לה להשתחרר.
הוא אמר לה,שזה רגע מיוחד,והיא תצטער על זה אם תבזבז אותו על כל אחד,הוא יודע,כי הראשונה שלו היתה סתם אחד במועדון.
״אתה לא כל אחד״היא תמיד התעקשה להגיד לו,ואז הוא תמיד גיחך ואמר שהיא מגזימה.
שוב החיוך עלה לה,הצניעות שבאסי,או אפילו החוסר ביטחון שלו בעצמו לעומת הביטחון שהוא משרה ליד כולם,הם חלק גדול ממה שגרמו לה להתאהב בו.
״גלי שלי״הוא קרא לה כשעמדה ממש מולו,הם החליטו להפגש במגרש הכדורגל של הפנימיה של בדרך כלל אסי יבלה מלבד פינת העישון מחוץ לשערי הפנימיה.
״אני אוהבת אותך״היא אמרה לפתע כשראשה נקבר בין זרעותיו החמימות.
הוא שתק והיא יכלה להרגיש את כדור הרוק שגומע.
״זה מלחיץ אותך?״היא אמרה מתנתקת מחיבוקו.
הוא שתק לכמה שניות ואז חייך,
״אבא שלך יותר מלחיץ אותי״
גלי נאנחה,זו אחת מדרכי ההתחמקות הרבות שלו.
״הוא קרא לי אליו,טרטר אותי בכל רחבי הפנימיה לעשות דברים שצריך.
ואז הוא שאל איך אני עם בנות,ושצריך לשמור על הכבוד של הבנות,אפילו עם חלקן לא שומרות על הכבוד של עצמן.״הוא אמר גורם לגלי לפקוח את עיניה לאט לאט יותר ויותר.
״ואז הוא אמר,שאם מישהו יפגע בגלי הבת שלו,הוא לא יודע מה יעשה,הוא בטח ישתגע עליו,וכל העוז המסוכן שהיה בו פעם יתפרץ״.
הוא אמר
״נשבע לך אני פוחד לחיי״.
גלי צחקקה למרות ההלם״הוא מרגיש שיש בינינו משהו בטוח״.
״שמע ישראל״לחש אסי גורם לצחוקה המתגלגל של גלי להתגבר.
הם ישבו במגרש מדברים ומדברים,ואז אסי החליט ללמד את גלי כדורגל.
״אני אהיה בשער ואת תבעטי כמה שיותר פסים עד שתצליחי להבקיע גול״הוא אמר.
גלי הצליחה אחרי שלושה ניסיניות בסך הכל,מה שגרם לאסי לנשוך את שפתיו.
״אני המוצלחת והמדהימה,לא?״גלי שאלה בחיוך מתגרה.
״תנסי לחטוף לי את הכדור עכשיו,נראה אותך…״הוא אמר מתעלם מדבריה.
גלי החלה לרוץ אחריו,שהכדור נותר בין רגליו בצורה מדהימה,כאילו שיש ביניהם כימיה מיוחדת,הכדור לא הפסיק לנוע בין רגליו,וגלי עם התחרותיות שלה לא וויתרה,היא טחבה את רגלה בין רגליו של אסי כשהיא דוחפת אותו על מנת לחתור לכדור,אך היא גרמה לשניהם לפול,כשהיא מעל אסי.
הם שכבו ככה במגרש צוחקים ביניהם,צחוק מתגלגל.
ואז החיוך נמחק,והמבטים המאוהבים נותרו.
גלי הביטה בפניו היפהפיות בנשיכת שפתיים,
״אני לא יכול שאת עושה את זה״הוא אמר לה בשקט.
״עישה מה?״היא שאלה ונשכה את שפתיה עוד יותר ,
הוא גלגל אותה מעליו כשהוא הופך להיות מעליה במרחק של כמה סנטימטרים בתנוחת שכיבות סמיכה,על מנת לא להכביד עליה במשקל גופו.
הוא אחז בלחיה,מצמיד את שפתיו לשלה,היא עטפה את ידיה מסביב לצווארו,חום גופו היה כל כך נעים,והיא יכלה לחוש בפעימות גופו למרות שהיה מעליה ורחוק בסנטימטרים בודדים.
הנשיקה היתה ארוכה ותשוקתית כמו כל נשיקה שלהם,אסי העביר את ידו בצידי גופה של גלי,גורם לשיערותיה להסתמרר.ידיו טילו במורד רגליה,ואז עלו קצת לישבנה,אוחזים בו בחוזקה.
ואז הם הרפו והוא עבר למצב ישיבה על גלי,גלי קמה ממקומה מעיפה אותו לאחור ומתיישבת עליו.
היא ליטפה את פניו
״אני אוהבת אותך אסי,אל תלחץ,רק תאהב״היא לחשה לאוזנו,מלטפת את עורפו ומרגישה בו מסתמרר ומחייכת.
הוא העביר את אצבעותיו על גבה,כמעט וטיילו מתחת לחולצתה.
אך אז קול נשמע,
״יאלה אסי מזמוזים במגרש?״
אסי הסתובב במבט חד אל הנער עם הכדור ביד שעמד רחוק מהם,כנראה שבא כדי לשחק במגרש.
אסי קם ממקומו
״סתום תפה שלך לירן״הוא אמר
גלי קמה מהרצפה במבוכה,היא ידעה כמה אסי שונא את לירן.
והיא פחדה שזה יתגלגל למכות.
״מה הפרעתי לך בחגיגיישן?״הוא גיחך בחיוך מתגרה.
גלי הבחינה באגרוף של אסי מוכן,
היא קפצה על גבו של אסי,
״קח אותי הביתה״היא אמרה לו באוזנו,גורמת לאסי להתבלבל מעט.הוא אחז בה והחל לצעוד מעביר מבט מאיים בנער שהביט בהם המום.
הוא הוריד אותה שעמדו קצת רחוק מביתה,
״את עושה אותי לאדם טוב יותר״הוא אמר לה,
היא נצמדה לקיר והביטה בו,יד אחת שלו היתה מונחת ליד ראשה צמודה גם היא לקיר,ויד אחת על מותנה.
״גלי״הוא הוריד את ראשו בביישנות ״רוצה להיות חברה שלי?״


תגובות (3)

אווו שלמות בשעה טובה הם יהיו ביחד

09/11/2015 11:43

כן!!!!פרק מושלם!! תמשיכי!!

09/11/2015 15:42

סוף סוף!! יש לו קצת מוח!! חח אני כל כך מאושרת כרגע שאני לא מאמינה על עצמי חח

09/11/2015 21:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך