כותבתבליכותרת
פרק מיני... מדגישה שלדעתי תוכן כזה לא מתאים לנערות מתחת לגיל 16. תודה:)

בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 13

פרק מיני... מדגישה שלדעתי תוכן כזה לא מתאים לנערות מתחת לגיל 16. תודה:)

הם קמו מחובקים לאחר שהחליטו לישון קצת.
״אני אוהב אותך גלי״הוא לחש לה באוזן,כשזרעותיו עוטפים את גופה העירום.
״די״היא נאנחה אומרת כמעט בלחישה,פעם היא היתה מאמינה לו.אבל עכשיו זה כבר בלתי אפשרי.
״את לא מאמינה לי?״הקול שלו נהפך לצרוד גורם לה להצטמרר.
״אתה באת רק בשביל התאווה שלך,אני מכירה אותך״היא אמרה מתגברת על הקול החלש שלה,
״ראית אותי במועדון עם השמלת מיני,וידעת שזה לא שייך לך.השתגעת,אז היית חייב להרגיש שוב מה זה״.
״גם…״הוא חייך חיוך ציני והתקרב אליה,עולה מעליה ואוזק את ידיה צמוד למזרון.
״אסי…״היא מלמלה,היא הרגישה שהוא אדיש להכל.הוא כל כך השתנה לה בחצי שנה הזו.
״מממ״הוא נהם כשפתיו נושקות את צווארה וידיו משחררות את ידיה ועוברות לגעת בחזהה.
״השתנת״היא אמרה תוך כדי זה,משתדלת לא להתפתות למגע הנעים שלו שוב,ולכמיהה שלה להיות בתוכו.
״אמרנו כבר שאנשים משתנים״הוא אמר ממשיך לחייך,ושפתיו יורדות לאט לאט לקו ביטנה.
״אני לא אוהבת את השינוי הזה״היא עצרה אותו אוחזת בשיערו ועוצרת אותו מלהמשיך.
״מה אתה רוצה גלי?מה התהפכת אחרי ששכבנו?״קולו עבר להיות מעט צעקני.
״עשיתי טעות שנתתי לעצמי לפול לזה…״היא אמרה מניחה את ידיה על חזהו ודוחפת אותו לאחור,היא קמה מהמיטה ערומה מתלבשת למולו בשמלת מקסי אדומה.
״למה עשית טעות?״הוא הביט בה לשניה ואז עיניו סקרו את גופה בתאווה.
״תפסיק עם המבט החרמן הזה״היא אמרה.
״אי אפשר עם השמלה הזו״הוא נשך את שפתיו.
״אני רוצה שתלך מפה…״היא אמרה כשדמעה מאיימת לצאת מעיניה.
״למה?״הוא שאל בקול מעט מתלונן.
״כי אתה לא האסי שאני אוהבת…״היא אמרה והדמעה זלגה מתוך עיניה.
״מה הקטע שלך גלי?אה?״הוא קם מהמיטה לובש מעליו בוקסר.
״מה את מחפשת אותי?מה את רוצה?״קולו התגבר עוד יותר.
״שתפסיק עם האדישות הזאת!״היא צרחה ״כאילו שאני עוד זונה שלך!״
הוא פתח את עיניו בפנים המומות.
״ממתי את מקללת?״הוא אמר בהרמת גבה.
״אתה מתנהג כאילו שכחת איך בכיתי פה לפני חצי שנה ופשוט קמת והלכת!״היא צרחה ורצף של דמעות התווסף לדמעה הבודדה.
״צודקת,יצאתי בן זונה מניאק,אבל באתי והתנצלתי!״הוא צעק,
היא הביטה בו מעט מכווצת,הוא השתנה,הוא כבר לא מתנהג כאילו היא הדבר הכי יקר לו בעולם,והוא כבר לא האסי הרגוע שהאהבה שלהם היתה יותר חשובה מהגוף.
״אני רוצה שתלך…עשינו טעות,והיא נגמרת עכשיו.״היא אמרה לאחר שניה של חשיבה,
״גלי…״הוא התקרב אליה,הוא הצמיד אותה לארון כשיד אחת מעל כתפיה צמודה לארון ויד אחת מנגבת את דמעותיה.
״את שוכחת חמש שנים?״הוא לחש באוזניה,והיא חשה איך כל גבה מתקמר מתחושת הצמרמורת.
היא שתקה בקושי נושמת,
הוא החל לנשק אותה על הלחי ואז על שפתיה,נושך את שפתיה התחתונה.
״התגעגעתי לכל חלק בגוף שלך,אף אחת לא מתשווה אליו.״הוא אמר,היא רצתה לכעוס עליו ולהגיד לו שהיא ציפתה לדברים אחרים…היא ציפתה שיגיד שהתגעגע אל הנשמה שלה,ואל החיוך שלה.
אבל המגע המסחרר שלו גרם לה לשתוק.
״את הבחורה הכי מושכת שהכרתי כל ימי חיי״הוא אמר ״והכרתי הרבה״הוא הוסיף בגיחוך.
ידו שנגעה בארון ירדה למותניה ולאט לאט לצידי גופה,הוא הרים את שולי שמלתה לאט לאט,
גלי הרימה את ראשה מעל לכתפיו,רוצה אותו שוב בגופה.
קול סמסים ברצף קטע את חוט המחשבה.
היא לקחה את הטלפון ממדף בארון,כשהוא ממשיך להרים את שולי שמלתה.
״אין צורך בזה…״הוא לחש מזיז את הפלאפון למטה,מרים את רגלה וכורך אותה מסביב למותניו,מצמיד את איברו לשלה.
״אסי״היא דחקה אותו מעט בחזהו,היא לחצה על הכפתור העגול והאמצעי.
״3 הודעות מעומר אח של ללי״.
היא החליקה תוך כדי המתח המיני,
״נו גלי עזבי אותך שטויות״אסי לחש מרים את רגליה השניה גם והיא וכל משקל גופה עליו.
-״מקווה שאת מרגישה יותר טוב…ושהבנת שזה לא בריא לך.״
-״אני חוזר מחר הביתה לירושלים,אז אני יכול כבר להקפיץ אותך לבסיס״
-״דברי איתי:)״
״תעיפי תחרא הזה כבר״אסי אמר לוקח את הפלאפון שלה וזורק על המיטה.
שפתייו החלו לנשק אותה נשיקה חודרנית,היא הרגישה את הפיתוי,אך ההודעות המתוקות של עומר גרמו לה להתעורר.
היה מאבק בין היצר לבין הרגש,אסי זרק אותה על המיטה מרים את שמלתה האדומה על מעל לבטנה ונשכב מעליה,מתכונן לעוד סבב.
״אסי,מספיק.זה לא בריא לשנינו.אני לא רוצה את זה יותר״היא אמרה בכוחות האחרונית שהיו לה,למרות הפיתוי הרב של גופה.
״את צוחקת עלי?״אסי שאל אותה נעצר מתנועת הגוף המתקמרת מעליה.
״לא,אני רוצה שתלך״היא אמרה והורידה את שמלתה מכסה את רגליה.
״את התחרפנת גלי…״הוא מלמל לוקח את בגדיו בידיו ויוצא מחדרה.
היא אחזה בראשה,מרגישה את הכאב בכל גופה מהנתק ממנו.
״אתה כל כך מתוק…״היא סימסה לעומר ואז מחקה,
״נדבר״היא סימסה לבסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך