בלתי נשכחים-פרק 20

כותבתבליכותרת 14/10/2015 753 צפיות תגובה אחת

עוז נשך את שפתו מביט בליה היפיפיה שצעדה לכיוונו,הם בני זוג כבר שנה ועדיין הוא לא מצליח להשתלט על קצב ליבו כשהיא מתקרבת אליו.
ליה הביטה מבט אחרון בשמלה שלה,היא לבשה שמלה שחורה קצרה עם שרוולים ארוכים שכולה מנצנצת,היא הרגישה די מובכת באותו הרגע שעוז הבחור הקשוח שלה הביט בה.
״אתה קולט שאחותך כלה היום?״ליה לחשה באוזניו,מנסה להיות פחות מרוגשת.
עוז הנהן בחצי חיוך,מביט תוך כדי באורחים שהחלו להגיע אל אולם החתונה.
הם צעדו אל הצלם שצילם את החתן והכלה,מביטים מהצד במבוכה ומעבירים מבטים אחד בשניה.
באותו הרגע שניהם דמיינו את עצמם לבושים בחליפה ושמלה לבנה,אך לא אמרו את זה אחד לשניה.
ליה הרגישה סחרחורת אחרי שתי כוסות בירה,היא החליטה לשבת בצד ולנוח מעט מהריקודים.
היא הביטה בעוז שהיה שיכור ורקד עם עצמו עם ידיים פרושות לאוויר,היא החלה לצחקק צחוק מתגלגל,גם היא היתה שיכורה לא מעט.
עוז קלט את ליה שהביטה בו במבט צדדי,וצעד אליה
״בואי״משך בידה בעצימת עיניים.
״לא…לא״צחקקה ליה מנסה בכל כוחה להתנגד לאחיזתו,אך הוא כמובן היה חזק ממנה בהרבה והיא לבסוף נכנעה וצעדה איתו לרחבה.
הם החלו לרקוד צמוד צמוד,מבטים הופנו אל הזוג שבדרך כלל לא מפגין חיבה בציבור.
עוז העביר ידיים על גבה של ליה ולאחר מכן על ישבנה,
״רער״הוא השמיע נושך את שפתיו.
״אתה ממש תתחרט על זה שתראה את הסרט של החתונה!״צעקה לתוך אוזניו ליה ,ממשיכה בצחוקה המוגזם.
״אני אוהב אותך״צעק עוז משחרר את ידיו מגופה.
״מה?״צעקה חזרה ליה מנסה להתגבר על המוסיקה הרעשנית.
עוז השמיע אנחה וסימן בעיניו לליה לצאת אחריו.
הם התיישבו על הדשא שבגן האולם,המראה היה כל כך מצחיק לשני אנשים שלבושים בצורה כל כך חגיגית.
״אני אוהב אותך,את מבלבלת אותי,את גורמת לי להרגיש בן אדם אחר,את כל כך יפה מבחוץ ומבפנים עוד יותר!״הוא צעק.
חיוכה המתלוצץ של ליה התפוגג עם כל מילה ומילה,אפילו השיכרון לא עזר לזה.
״אני אוהבת אותך,אתה הבן אדם הכי חשוב לי בעולם עכשיו״היא אמרה והרגישה שהיא באמת שולטת במילותיה ולא האלכוהול.
״למה אתם יושבים על הדשא,להביא לכם כיסא?״קטע את שיחתם הרומנטית אחד המלצרים.
ליה ועוז הביטו אחד בשני והחלו להתפרץ בצחוק גדול.


תגובות (1)

כל כך מושלם!! תמשיכי!!!

14/10/2015 18:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך