כותבתבליכותרת
תגובות תגובות תגובות❤️❤️❤️

בלתי נשכחים-פרק 25

כותבתבליכותרת 24/10/2015 872 צפיות 2 תגובות
תגובות תגובות תגובות❤️❤️❤️

הם קמו לבוקר מעודד יותר,אביה של ליה הרגיש הרבה יותר טוב ושחרר אותם לחזרה לפנימיה.
הם לא דיברו יותר מדי,ליה הרגישה עדיין פגועה בליבה.
הוא שכב עם מישהי ביומיים היחידים שהיו לא ביחד,הוא נתן לתאוות הגוף לנצח את האהבה.
״אני מתכוון להתפטר משם ליה״עוז אמר.
ליה סובבה את כל ראשה אליו כשהגיעו כמעט לפנימיה,
״אתה מה?״היא עצמה את עיניה.
״אני לא מסוגל להיות שם יותר,החלטתי בלילה. טעיתי יותר מדי בשביל להמשיך לקבל משכורת״הוא אמר ונעצר בכניסה לפנימיה.
״אתה מתכוון לברוח במקום לתקן טעויות?״היא אמרה.
עוז גלגל את עיניו ״אני לא מסוגל לחזור אליה ולהגיד לה ״תשכחי ממני״,היא נערה שפשוט הרגשות חזקים ממנה״.
״אתה צודק,במאה אחוז.אבל אתה תמצא את הפתרון.גם אם זה אומר לגלות לה שאני בהריון״ליה אמרה,מנסה לחשוב אם היא מדברת מתוך זעם על רוני או מתוך אמת.
״אני יעשה את זה,אבל אני מתכוון להתפטר לאחר מכן.אני רוצה להתעסק במה שלמדתי ליה״הוא אמר לבסוף,מפתיע אותה עוד יותר.
״את כל זה החלטת בלילה?״היא שאלה בגבות מורמות.
״אני צריך עבודה רצינית,ולא משכורת של מדריך,אני אלך ואתחיל לחפש לי משרד לעורכי דין שיקבל אותי״הוא אמר.
״אתה נסער מדי עוז,קח שבוע לסדר לך את הדברים״היא אמרה,כל כך מתאפקת לא להניח כף יד מעודדת על ברכו,הלב הכואב מנע ממנה.
רוני ישבה בחדר האוכל בקושי מצליחה לאכול,היא תהתה לאן עוז נעלם,והסמס שקיבלה הבוקר מתום,הבחור ששבר את ליבה בהודו השאיר אותה עוד יותר מבולבלת.
״אני חוזר לארץ בעוד 24 שעות,בנסיעה ישירה אלייך.תתכוני״.
הבנות התלהבו מהסמס ואמרו לה שאין יותר רומנטי מזה,אבל היא הכירה את תום וידעה שהוא הבן אדם הכי לא צפוי ומתוכנן בעולם,הוא יכול לקיים את הבטחתו או להחליט פתאום שהוא נשאר בהודו.
היא גם תהתה מה קורה בינה לבין עוז,מושא אהבתה הסודי.מושא אהבתה שאף אחד לא יודע.
היא הרגישה מחנק שראתה אותו נכנס לחדר האוכל יחד עם ליה,היא הביטה במדריכים שמחייכים אל הזוג האהוב וקמים לברך אותם לשלום,היא הביטה בליה שהיתה כל כך יפה בשמלת סריג צהובה וקורנת,וחשה שאין בכוחותיה יותר להתמודד עם זה.
עוז לגם את כוס המים שלו במהירות,המחשבות ורגשות האשמה לא הניחו לו לדקה,הוא שנא את עצמו על הנפילה החדה שבה נפל.
הוא קם לעבר שולחן הבנות,מברך את כולן לבוקר טוב ואז מסמן באמתו לרוני שתבוא אליו.
הוא חש במבטים המחייכים ובהתלחששויות כשרוני צעדה לעברו בלחיים מוסמקות,והוא רצה לסיים עם דרמת הנוער הזו כמה שיותר מהר.
״שנלך לפינה שלנו?״רוני שאלה בחיוך פלרטטני.
עוז נאנח רוצה לברוח מפה,לברוח מהכל.
״לא״הוא השיב בטון קר מוביל אותה אל חדר המדריכים.
רוני הביטה בדמותו הקשוחה של עוז,אפילו יותר מתמיד.
היא חשה מבולבלת שנכנסו לחדר המדריכים,זה בדרך כלל קורה שחניך נפגש עם המדריך שלו לשיחה אישית על תקרית שקרתה.
עוז נעל את חדר המדריכים,כדי שאף אחד לא יפריע.
הוא הביט ברוני שהתיישבה על הספה האדומה שעליה רשום״שייך למדריכים בלבד״,נושכת את שפתיה במבט תמים.
הוא פתאום הבין שהוא נכנס לתהום עמוקה עם ילדה בת 18 בסך הכל,עם כל הפתיינות והאהבה שלה אליו,היא בסך הכל נערה תמימה.
והוא היה זאב,זאב שידע עם מי לא לפול לפח,מי כבר משופשפת בתחום ומי תסבך אותו בסאגת האהבה,ואיתה הוא נפל.
״מה קורה איתך?״הוא שאל לא יודע איך לפתוח את השיחה הזו.
״בסדר,לא משהו האמת…הוא שלח לי הודעה ו…״
״רוני״עוז קטע את דבריה מפשיל את שרווליו הארוכים עד למרפקו.
״אנחנו חייבים לדבר״.
רוני שתקה מביטה בו במבט עגום.
״אני התנהגתי כמו ילד בן 16״הוא אמר מבחין ברוני שבוחנת את שפת גופו ״יש בך משהו שמסעיר עולם של בן אדם לרגעים,וגורם לו להרוס הכל בדרך כדי להגיע אליך.ואז שהוא מגיע הוא פתאום מבין במה פגע בדרך.״
רוני כיווצה את גבותיה לא יודעת אם היא אמורה להיות מוחמאת או פגועה.
״מה אתה רוצה עוז?דבר כבר״היא אמרה בחוסר סבלנות.
״מה שהיה בנינו טעות,את חזרת אחרי שנה.בלבלת אותי,גרמת לי לרצות לאהוב אותך.ואני באמת אוהב אותך,אבל לא בתור בת זוג.בתור בחורה צעירה ומבולבלת שעברה הרבה בחיים שלה״הוא אמר
״אבל את בסך הכל בת 18,יש לך כל כך הרבה לעבור כדי לצאת עם בחורים בגילי.את צריכה לצאת עם נערים בגילך.לחוות את הגיל המגניב הזה.״.
״בקיצור אתה אומר שדפקת אותי וסיימת עם זה,נכון?״היא שאלה ״עכשיו אתה חוזר לליה?״.
עוז הביט בה,מרחם עליה כל כך.
״אין לך מושג כמה אני אוהב אותך״הוא אמר מביט בעיניה.
״לך תזדיין עוז״היא צעקה ודפקה את אגרופה על השולחן הנמוך שלידה.
״רוני״הוא הרים את קולו בנעילת לסת ״ליה בהריון״.
רוני פתחה את עיניה,ואחרי דקה של שתיקה היא החלה לפרוץ בבכי.
״אני לא ידעתי את זה,בחיים לא הייתי עושה את זה לשתיכן. אני אוהב את ליה,כולם יודעים שהיא אהבת חיי.
אותך אני אוהב אהבת נפש,ואני תמיד ארצה להיות כאן בשבילך.״הוא אמר מניח את ידיו על ברכיו הרועדות.
״אתה גרמת לי להתאהב בך,ואתה עוד שניה תהיה אבא.אתה כבר לא כל כך יפה בעיני עוז. תתרחק ממני״רוני ירתה בו בפנים זעומות כשהיא מנגבת את הדמעות וקמה ממקומה.
״תפתח לי את הדלת עכשיו״היא אמרה כשהיא בועטת בדלת.
״אני מקווה שיום אחד תסלחי לי,לא מגיע לך להפגע מכל כך הרבה אנשים״עוז אמר ופתח לה את הדלת.
היא הסתובבה אליו מעבירה בו מבט קר שצמרר את עוז,ויצאה בהליכה מהירה משם.
עוז בעט בדלת בעצבים,והרגיש שזה היה הדבר הנכון היחיד לעשות.
עוז צעד בהליכה עצבנית לחדרה של המנהלת,הוא לא יחכה יותר,הוא עוד היום עף מפה.
״לאן אתה הולך?״צעקה ליה כשכמעט נכנס אל המנהלת.
״דיברתי איתה,אני מסיים פה״הוא אמר.
״אתה עוזב אותי כאן?״ליה שאלה.
״בחיים לא ליה,אני ישכור דירה ליד הפנימיה ולא יעזוב אותך בחיים״עוז אמר ונכנס לחדרה של המנהלת.
ליה ישבה מחוץ לחדרה של המנהלת בכסיסת ציפורניים,רגלה רעדה באופן בלתי נשלט והיא הניחה את כף ידה על ברכה כדי להרגיעה.
עוז יוצא וליה זינקה ממקומה.
״נו״היא צעקה באופן בלתי נשלט.
״התפטרתי,בואי נלך לדבר בחוץ״הוא אמר בקול שקט.
״ליה״עוז אמר מביט בפניה במבט עמוק״אני אחזור הביתה לנוח ולהתאושש מהכל,אני מבטיח לסוע לפה כמה פעמים לבקר אותך עד שאמצא דירה להשכיר כאן.״
ליה בלעה רוק,שניה בלעדיו והיא לא מצליחה לנשום,אז כמה ימים?המערכת יחסים שלהם נבנתה על עבודה משותפת,חיים משותפים.
״אני אוהב אותך״אמר שכפות ידיו אוחזות בפניה.
ליה לא יכלה לשלוט בדמעות שזלגו על פניה.
״אני מצטערת״היא גיחכה ״אלה ההורמונים״.
עוז התנער מהרגשות העגומים מביט בבטנה,
״הולך להיות לנו יצור משותף,את מאמינה?״עוז שאל בחיוך מנגב את דמעותיה.
ליה הנהנה לסירוב,ועוז נישק אותה במצחה עוטף אותה בגופו החסון.


תגובות (2)

יש הם חזרו!!! מושלם!! תמשיכי!!!

25/10/2015 01:08

אוקיייי תמשיכייייי עכשיו!!

25/10/2015 09:27
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך