אוקיי אז עוד כמה פרקים מסתיים הסיפור ואז אני יתפנה לסיפור ״התאהבתי בו ״.
חוץ מזה רציתי להתנצל על האיחור ולהמליץ על שיר של להקת קייפופ שהתחילה לא מזמן אבל אני כבר מתה עליהם ^_^
http://m.youtube.com/watch?v=cXcUXWL1mJA

במלחמה יש מנצח אחד פרק 5

12/12/2012 613 צפיות 4 תגובות
אוקיי אז עוד כמה פרקים מסתיים הסיפור ואז אני יתפנה לסיפור ״התאהבתי בו ״.
חוץ מזה רציתי להתנצל על האיחור ולהמליץ על שיר של להקת קייפופ שהתחילה לא מזמן אבל אני כבר מתה עליהם ^_^
http://m.youtube.com/watch?v=cXcUXWL1mJA

-פלים-

ראיתי את אנגל ושיר מתחבקים ,הייתי בהלם הרי הוא גדול ממנה בשלוש שנים.
״או פלים לא ראיתי שבאתה״ אמר אנגל והתנתק מחיבוקה של שיר שהסמיקה מבושה
״כן נראלי שהפרעתי לכם באמצע אז אני ילך ״ אמרתי והתכוונתי לכיוון הדלת ״חכה״ אמר ״תרשה לי להציג לך את אחותי הקטנה ״ הצביע על שיר שנופפה לי לשלום ״נעים להכיר״ אמרה בחיוך מתוק ״נראלי שאני ילך ואנגל אמא אמרה שתתקשר אלייה ״ נשקה ללחיו של אחיה הגדול ויצאה מהחדר ״אוקי זה היה מוזר״ אמרתי
״למה מוזר?״ שאל והביט בי במבט מוזר ״סתם סתם…..טוב אתה באה לחדר מוזיקה שכחתי לקחת את הגיטרה שלי״ אמרתי וחיכתי ליד הדלת ״כן אחרייך״ ושנינו הלכנו לכיוון חדר מוזיקה אך שהגעתי לא אמנתי למראה עיניי .
חשבתי בליבי באותו רגע ״הרבה הפתעות היום אבל דווקא את ההפתעה הזאת לא רציתי״.

-זואי-
מגנטו ואני התנשקנו לפחות שתי דקות אבל אז כבר לא יכולתי והייתי חייבת להתנתק ממנו כדי לינשום.
״זה לא ילך ביננו״ אמרתי והבטתי בעיניו,יכולת להישבע שטבעתי בהם.
״למה לא?״ אמר והחזיק את ידי ״אתה מורה אני תלמידה, מה קשה להבין?״ שאלתי ודמעות ביצבצו מעייני וזלגו למורד לחיי.מגנטו הרים את ידו ועם אגודלו מחה את הדמעות ורכן לעברי ״אני מוכן להסתכן בשבלך״ והתנשקנו אך הנשיקה הזאת הייתה יותר נעימה כי הפעם היא נבעה מאהבה אמיתית .
המשכנו להתנשק כשלפתע ראיתי את אותו אדם שבתמונות,את הילד בעל השיער שחור מביט בנו בפליאה ולאחר מספר שניות מתעשת ונעלם תוך שניות .
ופתאום זה הכה בי,כמו ברק הזיכרון חזר אלי ואז הבנתי.
אוי מה עשיתי .ומה שקרה אחר כך מובן,רצתי אחריו כדי לספק הסברים.

-פלים-
לא אמנתי למראה עיניי ,זואי ומגנטו התנשקו.
הייתי בטוח שעולמי קרס וליבי נשבר,היחידה שאהבתי באמת ולא שיחקתי בה הייתה זואי.
נכון שלא הייתי צריך לעזוב אותה ברגע הקשה אבל לא יכולתי לראות אותה סובלת.
רציתי לזכור אותה כילדה שמחה ואוהבת,את אותה האחת שבה התאהבתי.
רצתי לחדרי ובדרך ראיתי את אנגל מתחיל עם איזה אנושית שהתחילה לעבוד בבית הספר.
הרגשתי יד רכה עוטפת אותי והסתובבתי וראיתי את זואי בוכה ״אני מצטערת״ אמרה.
לקחתי את ידה ורצתי לחדרי ,שנכנסו נעלתי את הדלת.
״על מה רצית לדבר?״ הבטתי בה בעצב ״נזכרתי״ הייתי בהלם ״מתי?״ שאלתי
״אחרי שראיתי אותך בורח ,אני כל כך מצטערת״ אמרה והלכה לכיוון הדלת״אני אוהבת אותך ואני מקווה שתמצא את הכוח לפחות לסלוח לי״ ובאה לצאת ״חכי״ עצרתי אותה,היא הביטה בי והדבר הבא שקרה זה היה נשיקה שעבירה לי ואישרה את דבריה,היא באמת אוהבת אותי.
ומה שקרה אחרכך מצונזר

-מגנטו-
״הכישוף לא עבד״ אמרה אחת המשרתות שלי ״אם לא הצלחתי לעביר את המסיכה לצד שלנו כנראה שאצטרך להרוג את הבעיה״ אמרתי בעודי שורף תמונה,התמונה של פלים.


תגובות (4)

יייייאיייי סופסוף עוד פרק! זה סיפור מדהים ויפה! אני מקווה שתמשיכי הפעם יותר מהר כדי שאדע מה קרה בהמשך בקרוב! ואני מדרגת -5-!!!

12/12/2012 07:51

תודה ושבוע הבא מבטיחה אבל הפעם אני ייקים

12/12/2012 08:47

אחע , אחע , ברוור !
באמת טוב שהמשכת , תווודה רבהה הווד מעלתך :P
אל תחכי לפרקים שלי , אם את לא תכתבי !~

12/12/2012 14:05

אני קוראת חדשה של הספור ו…מאוד אהבתי!!!! אז תמשיכייי

27/12/2012 12:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך