Sweet Dream
רוצים לדעת מה יהיה בהמשך?

במסתור-פרק 2

Sweet Dream 19/05/2014 531 צפיות תגובה אחת
רוצים לדעת מה יהיה בהמשך?

הטלפון נותק לרגע קפאתי במקום לא ידעתי מה לעשות אם עצמי, ואז שמעתי קול קורא לי הסתכלתי וראיתי את סאם מתקרבת קמתי והתחלתי ללכת, ונסה קראה סאם מאחורי התעלמתי והמשכתי ללכת ונסה סאם התחילה לצעוק לעברי, הסתובבתי ואמרתי לה "מה את רוצה ממני אני לא עשיתי לך כלום תעזבי אותי בבקשה" סאם התפלאה לרגע לא האמינה שאני החברה הכי טובה שלה, ונסה היא תפסה את ידי חזק כל כך שתכף נעצר לי הדם "מה?!?" עניתי לה בכעס ומשחתי את ידי מידיה "אני רוצה להסביר לך מה קרה פה בשעתיים שלא היית" גילגלתי לעצמי עיניים במבט מזלזל ואמרתי לה "אין מה להסביר מה שקרה זה שגנבת לי את מי שאני מאוהבת בו ולכי תדעי כמה זמן את כבר עושה את זה מאחורי הגב שלי" לרגע סאם שתקה והשפילה את מבטה אל הריצפה " הייתה שתיקה כמה דקות אחדות ואז סאם התחילה להגיד בקול קטן "אני מצטארת לא התכוונתי שזה יצע ככה אני רציתי לספר לך היום בבוקר אבל את לא הגעת ואז כבר ראית את זה לבד" לפתע צילצל לי הטלפון נבהלתי כל כך שסאם לא ידעה מה קורה לי הסתכלתי וראיתי שזה טלפון מאלמוג "מה היא רוצה עכשיו?" אמרתי לעצמי השתקתי את הטלפון והכנסתי אותה לכיס בחזרה "אולי זה חשוב כדי שתעני" אמרה סאם "אל תחליטי בישבילי מה חשוב לי ומה לא" עניתי לה עצבנית לפתע נשמע קול מאחורי "הנה אתן חיפשתי אתכן שעות!! "זה היה תומר הסתכלתי על שניהם ואמרתי "טוב אין לי זמן בשביל זה יש לי עוד מלא מה לעשות.." והתחלתי ללכת בלי לחכות לתשובה שלהם "כן כמו להסביר למנהלת איפה היית בשעתיים הראשונות" אמר תומר הסתכלתי עליו וחזרתי ללכת, החלטתי שאני חוזרת הביתה לפני שהמנהל יראה אותי מסתובבת ולא באה לתת לא אישור על האיחור שלי, התחלתי לרוץ לעבר הכיתה באתי להיכנס בדלת ואז שמעתי את פרד אומר אל תדאג אני יסיג את מה שאני צריך מהחברה הקטנה שלה ואגמור איתה" הסתכלתי וראיתי שהוא דיבר אם מישהו בטלפון ואז ניתק נכנסתי לכיתה כאילו לא שמעתי כלום הוא חייך אליי ויצע מהכיתה הטלפון שלי שוב צילצל זאת הייתה שוב אלמוג התעצבנתי לקחתי את התיק יצאתי מהבית ספר ועניתי לה "מה את רוצה?" "דבר ראשון למה ניתקת לי ודבר שני אמא ביקשה שתחזרי הביתה גם אני בבית" אמרתי לעצמי איזה צירוף מקרים.. ואז עניתי לה אין בעיה אני עולה על האוטבוס הראשון ובאה" השיחה נותקה עליתי על האוטבוס וראיתי את הג'יפ נוסע ליד האוטבוס הייתי בטוחה שזה אתו ג'יפ אפילו היה לו את אותו מספר אבל לפני שהספקתי לראות אם זה הוא בפנים הג'יפ פנה התעצבנתי ואז הגיעה התחנה שלי רצתי הביתה נכנסתי וראיתי את אלמוג ואלינור יושבות בסלון ושותקות שאלתי אותם "מה קרה למה הייתי צריכה לחזור מבית ספר?" אמא יצאה מהמטבח אם שניי שוטרים ועלתה איתם למעלה אלינור הדליקה את הטלויזיה, "כרגע אין חשודים במקרה הרצח של ג'ון פאוקר. החוקרים עדיין בודקים את ביתו." אמר השדרן אלינור כיבתה את הטלויזיה ואמרה "הם רצחו את אבא"


תגובות (1)

סיפור יפה (:
מקווה שתמשיכי ♥

19/05/2014 14:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך