בעקבות הזאב פרק 2

אושרת963 26/11/2013 587 צפיות אין תגובות

tcבס"ד
טומי נכנס למנהרה ובעצם זה לא היה מנהרה אלא חדר איסורים,הוא זחל לעבר הדלת האחורית ושפתח אותה הוא ראה מנהרה שמובילה ליער,אך באותו רגע שהוא בא להיכנס לשם אז שומר אחד תפס אותו בכתף ואמר:"אווו,לאן?"
"האדון רוצה שאני יביא לו מהיער זאב"
"מה?"
האיש עזב את טומי ובדיוק שטומי נכנס האיש עם הגלימה הכחולה נכנס.
הספר והמפתח היו בידיו כל הזמן,לקח לו 5 שעות לגמור את המנהרה,ושטומי יצא הוא החל לרוץ לעבר הארמונו של דודו,באמצע הדרך הוא שמע קולות של סוסים דוהרים טומי נלחץ והמשיך לרוץ,הוא התחבא מאחורי שיח האיש ירד מהעגלה באיטיות הוא התקדם לעבר השיח,טומי בלע את רוקו האיש הלך לכרכרה,ונסע.
טומי חשב שזהו הוא הלך ויצא מהמחבוא,והחל לרוץ הוא הרגיש שהאיש עדין מאחוריו ולכן צעק
"היי תירגע" אמר האיש הלבוש בבגדי יועץ מלכותי.
"אתה טומי?"
שאל האיש,טומי לא ענה הוא פחד פחד מוות,והאיש שאל שוב:
"אתה טומי?"
"כן…" אמר טומי שהוא מתכופף.
"יופי עלה לכרכרה אני יקח אותך לדודך אריק."
טומי נרגע לרגעים והלך לכרכרה הוא נכנס אליה ובפנים היא מראה מהמם,בתוך הכרכרה היה חדר שינה אמיתי כמו של מלכים.טומי רץ למיטה ושם ראש ונרדם.
והכרכרה החלה לדהור,שטומי התעורר אחרי 5 שעות הוא הרגיש שמגבירים את הקצב של הכרכרה הוא נגש לחלון ואמר:"מה קרה?"
"עוקבים אחרינו!" אמר האיש ושהוא מכה את הסוסים.
טומי הסתכל אחורה והבין שאין סיכוי להימלט ולהיפטר מהאיש,הוא כל כך רוצה את הספר הזה,האיש הציץ מהחלון והושיט אתהיד הוא סיבב אותה והעגלה התהפכה,ונפגעה בעץ,טומי שבר את הרגל,המשרת מת,אומי התחיל לזחול כמה שהוא יחל האיש ניגש אליו ובדיוק שהאיש תפס אותו טומי נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.
האיש התבעס והלך לארמונו.
טומי הועבר על ידי קסם לכניסה של הארמון של אריק.
טומי הסתכל על הארמון,הוא אף פעם לא היה אצלו אז הוא לא ידע לאן העבירו אותו,גופו נחלש הוא כמעט התעלף.
"טומי" צעק אריק.
טומי שמע את אריק ונרגע אך התעלף,לפני שהתעלף הוא ראה שגוררים אותו למיטה של פצועים.
הוא הועבר דרך החצר שהיתה עם נהר של תנינים,והכניסה של הארמון היתה יפה השומרים היו עשויים מקסם,אריק נתן לחיצה לטומי כל הדרך.
למחרת:
טומי קם שרגלו היתה מכוסה בגבס,הוא ישב על המיטה ושהוא מחזיק את ראשו,הוא נשען על הקיר כדי להירגע הרופא נגש אליו ואמר:
"נו,איך אתה מרגיש?"
"מה קרה לה?" אמר טומי ברפרוף.
"אתה נמצא פה!" אמר אריק שהוא נכנס לחדר,טומי ראה אותו הוא קפץ מהמיטה ורץ אליו הוא חיבק אותו בחוזקה הוא לא היה מעושר אף פעם עד עכשיו."אריק מה קרה לי?"
"בא שב על המיטה." אמר אריק ושהוא הרים את טומי למיטה והשיב אותו והמשיך:
"נשבר לך הרגל והיד,ואנו מטפלים לך בזה,אני העברתי אותך לפה דרך קסם." אמר אריק והמשיך:
"אבל..איפה אבא שלך?"
טומי שמע את זה הוא התקפל מתחת לסמיכה הוא לא רצה לדבר על זה אריק נגש אליו והסיר את השמיכה וליטף את פניו טומי הסתכל עליו בפרצוף עצוב.
:"טומי אני מאד מצטער על מה שקרה לאביך,האיש שפגשתם האכזרי הזה הוא אדמס."
"אבל אני רוצה להציל אותו…" אמר טומי שהוא מרים את ראשו למעלה.
"להציל את אביך" אמר אריק שהוא השלים מאת המשפט שלו.
והמשיך:
"תקשיב אביך הוא קוסם אגדי,ואתה הממשיך שלו,ולכן אנו צריכים ללמד אותך" עצר אריק את המשפט לרגע.
טומי נלחץ עוד יותר הוא קם מהמיטה וברח משם.
"טומי" צעק אריק לעברו.
"הנח לו!" אמר הרופא והמשיך:"הוא צריך להירגע כמה ימים ואז תדבר איתו."
טומי המשיך לרוץ במסדרון דמעותיו עשו שביל מרוב הבכי,הוא הרגיש שיש לו משהו בכיס הוא הכניס את ידו לכיס עוד שהוא רץ,וגילה שיש שם את המפתח הוא התחיל לבכות עוד יותר,הוא עצר במרפסת המרכזית של הארמון,עוד שהוא מסתכל על השקיעה דמעותיו כבר ירדו לרצפת הארמון מרוב הבכי הוא חיבק את המפתח כאילו שהוא אביו,הוא לא יכל לעזוב את המפתח.המפתח היה המזרת האחרונה שלומאביו הוא אפילו לא ידע איפה הספר נמצא.
הוא הסתכל על השמים כשהם הופכים לצבעים שחור ואדום.
"יפה" אמר אריק שהוא עומד ליד הדלת.
"מה אתה רוצה?" שאל טומי שהוא מרכיםן את ראשו למטה."אתה רוצה לדבר על זה?" שאל אריק שהוא מתחיל להתקרב לעבר טומי עד שהתיישב לידו.
"לא יודע" אמר טומי שהוא מסתכל על אריק והמשיך:"הייתי שם יכלתי להציל אותואבל הוא התעקש הוא רצה שאני יברח ויביא לך את הספר הוא אצלך?"
"כן הספר אצלי חמודון,אנו נעשה הכל כדי להציל את אביך.בוא נלך לאכול"
טומי קם באיטיות והתקדם עם איריק לכיוון חדר אוכל,ושניהם הגיעו טומי לא האמין למה שהוא ראה:
הוא ראה ילדה בלונדינית(מי שבלונדינית אז אנא לא להעלב),עם עיניים כחולות,וחולצה ורודה וחצאית כחולה.וטומי התחיל להסמיק הוא לא הסיר ממנה מבט.
"טומי,שב" אמר אריק שהוא מנפנף את ידו מול עינייו של טומי.
טומי מצמץ והתישב,ועינייו היו תלויות על הילדה.
הוא הריח את המעדן שהוא הכי אוהב הוא התחיל לזלול הכל!!!.
הוא לא השאיר כלום לאחרים,כולם הסתכלו עליו שכאילו הוא משוגע.
"עזבו אותו!" אמר אריק.
אחרי האוכל אריק לקח את טומי לחדרו הם עברו דרך המטבח,החצר שכולה עצי תפוחים ומלא דברים שעשוייים מקסם.
"הי אריק איך קוראים לילדה הבלונד?"
שאל טומי שהוא מסתכל על אריק והוא מחכה לתשובה.
"מי?"
"הילדה הבלונד,עם העיניים הכחולות,והחולצה הורודה?"
"אההה,היא ילדה מאוד מוכשרת היא יודעת למצוא אנשים והיא תעזור לך בעתיד,וקוראים לה ענבר"
אריק עצר שהוא מול הדלת הוא פתח אותה והדליק את האור,המיטה היתה מפוארת השולחן היה מלא ממתקים אריק רצה לגרום לטומי להיות מאושר.
"תופיע בחדרי מחר אני צריך לדבר איתך" אמר אריק ויצא מהחדר,ונעל את טומי בפנים.
בבוקר:טומי קם ורץ לדלת העליזות אך הוא מגלה שהיא נעולה הוא רץ לחלון וצעק:"הצילו!!!!!נעלו אותי"
כל האנשים והשומרים נבהלו.
ענבר רצה לחצר וראתה את טומה ואמרה:"מה קרה?"
"לא יודע,אבל מישהו נעל אותי."
כל האנשים ניסו להציל את טוי,הם הביאו סולם אך הסולם לא הספיק,הם ניסו הכל אבל לא הצליחו.
"אני יקרה לאריק" צעק אחד השומרים לטומי ושהוא מתחיל לרוץ לעבר חדרו של אריק.
טומי הסתובב ומולו הוא ראה את אדמס לבוש בגלימה כחולה וידיו מושטות כלפי טומי,אדמס הוזיז את ידו וטומי עף לצד.
"בבקשה עזוב אותי" אמר טומי שליבו מתחיל לפעום בחוזקה.
הוא רץ לחלון ואמר:"הצילו אדמס נמצא פה איתי בחדר."
כולם נבהלו ההמולה גברה,אדמס לקח את טומי וזרק אות למיטת הברזל וטומי התעלף,אחרי 5 דקות הוא קם ושהוא רואה אותו קשור למיטה ואדמס לידו.
טומי התחיל לזחול לעבר החלון ואדמס אחריו.
"טומי?" צעק לפתע אריק מלמטה ואמר:"מה אתה עושה:"
"אתה תיפול!" צעקה ענבר.
"אני לא יכול אדמס נמצא פה איתי בחדר."
כולם נבהלו ההמולה גברה אריק הסתובב במקוםושהוא חושב על רעיון.
"טומי קפוץ!" צעק אריק.
"מה?השתגעת?" אמר טומי והמשיך
"אני ימות ואשבור את הרגל השנייה"
"עדיף מאשר תיתפס על ידי אדמס." אמר אריק.
טומי לא ידע מה לעשות,הוא היה צריך לבחור לשבור רגל או להתפס?
תחשבו לבד…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך