Butterfly
זה עוד סיפור שלי שכתבתי מזמן תהנו <#

רונוש <3

בפעם אחרת-פרק ראשון

Butterfly 19/07/2012 839 צפיות 2 תגובות
זה עוד סיפור שלי שכתבתי מזמן תהנו <#

רונוש <3

יום אחד הגיעה לכיתה ח'3 תלמידה חדשה שמה היה מיי.
מיי הייתה יפה במידה מפתיעה לעובדה שהיא דיי גותית ולעובדה שהיא יפנית.
היה לה שער ארוך וחלק בצבע שחור בוהק, עיניים חומות אבל מנצנצות ומלוכסנות וגוף רזה ובהיר.
היא לבשה גופיה צמודה שחורה שכתף אחת חשופה, מכנסי טייטס ארוכים ושחורים ונעלי אולסאר שחורות עם שרוכים לבנים.
ביום הראשון מיי לא בדיוק התחברה למישהו היא דברה עם אנשים אבל לא בדיוק כחברים, ביום השני היא התחילה להתחבר עם גאיה.
מי היה מאמין שדווקא מיי המדכאת והשחורה הייתה מתחברת עם גאיה הילדה הכי קופצנית וצבעונית בכיתה?
גאיה הייתה בלונדינית ומתולתלת עם עיניים כחולות גדולות תמיד הייתה הולכת עם קשת צבעונית בשער והבגדים שלה הם גופיה מפוספסת בצבעי אדום סגול, חצאית מכנס כחולה סגולה ומגפיים בצבע כתום צהוב.
מי היה מאמין שדווקא גאיה שהחבר היחיד שלה היה ליאו (החתיך של הכיתה) תתחבר עם מיי?
למורה גברת רהט היו תוכניות ללמד ולהעניש אז עד שנגמר בית הספר כולם היו בשקט.
אז אחרי שסיפרתי לכם קצת על בית הספר בואו תישמעו גם קצת על מיי:
מיי היא בת יחידה לזוג הורים מאוד מיוחדים.
ולמה מיוחדים?
בגלל שאמא שלה היא כוכבת הקולנוע המצליחה קייט רוברטס ואביה הוא הצלם הטוב בעולם טום רוברטס.
מיי נהייתה כזאת דיכאונית כי להוריה לא היה זמן בשבילה.
ליאו היה חבר של גאיה החבר היחיד שלה.
הוא היה גם חבר טוב וגם החבר חבר שלה.
מיי הייתה מסובבת את כל הבנים שאין להם חברה על האצבע הקטנה אבל לפני שהגיעה מיי לכיתה הייתה סטלה ריקס הילדה החדשה והיפה שכולם אוהבים וכשמיי הגיעה סטלה לא התנהגה יפה והחרימה את מיי כמובן שרק החבורה שלה: כריסטי, פולי, פאולין ואלינה באמת החרימה את מיי כל השאר ממש התלהבו ממנה גאיה כמובן הייתה החברה הכי טובה שלה אבל אחרי בערך חודש רוב בנות בכיתה חוץ מהחבורה של סטלה היו כבר חברות שלה.
החברות הכי קרובות שלה בסדר החברויות:
1-גאיה,
2-אמבר,
3-ג'יני,
4-סלנה
וה5-רו
כולם בכיתה חושבים שלמיי יש מזל שהם עשירים בטירוף וההורים שלה הם צלם ושחקנית קולנוע ומיי אפילו בעצמה השתתפה בכמה סרטים אבל מיי לא חושבת כך היא חושבת שהיא הילדה עם הכי פחות מזל בעולם היא כל כך רוצה עוד אחות.
פרק שני: יומנים
18/4/2015
שלום יומן…
זאת שוב אני מיי.
אני יודעת שלא כתבתי מלא זמן ואני רואה שיש כל כך הרבה דברים לכתוב לך…
נתחיל עם זה: אדריאן הציע לי חברות לדעתך הסכמתי?
ברור שלא הסכמתי כי אתה יודע למרות שאדריאן ממש מתוק עם הנמשים והשער הג'ינג'י הזה אני מאוהבת במישהו אחר.
אתה שואל במי?
לא סיפרתי לך במי? מוזר.
אני מאוהבת בליאו
אני יודעת אני יודעת הוא חבר של גאיה וגאיה היא החברה הטובה ביותר שלי אבל מה לעשות אני לא שולטת בזה.

18.4.2015
היי יומן זאת אני גאיה…
אני מקפידה לכתוב כל הזמן אז אין לי ממש מה לספר.
היום רבתי עם ליאו ואני ממש עצובה סיפרתי למיי והיא לא הייתה ממש עצובה בשבילי.
אני חושדת במיי שהיא מאוהבת בליאו שלי.
אבל אני יודעת שליאו לא יהיה שלי לנצח ואם הוא יעזוב אותי לדעתי זה טוב שהוא יהיה איתה.
אבל אני לא יודעת במי ליאו מאוהב.
אויי!!! זאת יכולה להיות סטלה!!!!
אני חייבת לשים לב על מי הוא מסתכל בשיעור. תזכורת לעצמי: להסתכל על מי ליאו מסתכל בשיעור.
סטלה הייתה ממש מרשעת אל מיי בימים הראשונים אבל לאט זה התהפך, כלומר מיי נהייתה השולטת בכיתה כמובן חוץ מהחבורה של סטלה.
אני לא מרגישה טוב ואולי אני לא אלך לביה"ס מחר.
חבל בזבוז יום כדי לראות במי ליאו מאוהב.
בשיעור הראשון כתבה גאיה מכתב למיי:
מיי תקשיבי את מאוהבת בליאו? אני לא כועסת עלייך או משהו אבל זה חשוב לי
מיי: לא למה את חושבת???? חחחח אני וליאו חחחח הצחקת אותי
כמובן שמיי לא אמרה את האמת אבל מה היא יכלה לעשות זה מביך…
היום גאיה הגיעה לבית הספר והסתכלה על ליאו כלומר על מי הוא מסתכל בשיעור והמסקנה נורא הפתיעה אותה,
חלק מהזמן הוא הסתכל עליה כי היא ישבה לידו וגם לטענתה כי הוא חבר שלה, והיא חייכה אליו אבל בשאר הזמן הוא הסתכל על מיי, ומיי צחקה עם אדריאן וטומי שישבו מאחוריה ומדי פעם שלחה חיוך מבויש אל ליאו.
גאיה נרגעה "אם זאת מיי זה בסדר" אמרה לעצמה
סטלה הסתכלה עליהם וניכר בה שהיא קינתה בתלמידה החדשה והמעצבנת, גם ככה היא לא סבלה את גאיה אבל עכשיו גם יש אותה?! אמרה לעצמה בלב שלה היא תמיד חשבה "ליאו יהיה שלי הוא לא יחזיק מעמד איתה" והייתה מצחקקת על הפנים העצובות של גאיה בדמיונה.
גאיה נהייתה שמחה פתאום ולא דאגה היא נישקה את ליאו שלא הבין מאיפה זה בא לו וגברת רהט הוציאה אותם החוצה בטענה שבשיעור לא מתנשקים עם הפה! כל הכיתה התפקעה מצחוק למראה ליאו וגאיה האדומים מבושה.
גברת רהט אמרה שזה בגלל שזה לא מנומס להתנשק בכיתה אבל כולם ידעו שהיא הוציאה אותם מהכיתה כי לה לא היה חבר כבר יותר משנתיים והיא הייתה נורא רגישה בנושא במיוחד כשמתנשקים.
מחוץ לכיתה גאיה וליאו צחקקו לעצמם על המורה ועל איך שהיא התנהגה בכיתה והתנשקו עד סוף השיעור.
אחרי בית הספר הלכה גאיה אל מיי כדי לעשות שיעורים היה להם המון שיעורים אחרי הנשיקה באמצע שיעור היסטוריה המורה כל כך התעצבנה עד שהיא נתנה בוחן פתע לכיתה רוב הילדים התעצבנו מאוד אל גאיה וליאו אבל זה לא היה להם אכפת גאיה רק שמחה וליאו עשה כמוה.

היום התחילו בכיתה ההכנות לקראת חג המולד כל הבנות ציירו קישוטים, וגאיה תפסה את מיי פעמיים מסרטטת לב שבתוכו כתוב: מ+ל.
אחרי בית הספר במגרש קרה הדבר הכי מפתיע שהיה יכול לקרות בחג המולד.
אחרי בית הספר הלכו גאיה אמבר ורו למגרש שם היה: משחק כדורסל,ריב בין שני בריונים ואת מיי וליאו בפינה, ביחד.
הבנות התקרבו כדי לראות יותר טוב. ומה שהן ראו שם פשוט הכה את גאיה בהלם!.
מיי החליטה שהיא רוצה לדבר עם ליאו על הרגשות שלה כלפיו.
בהתחלה מיי קצת התביישה והיא וליאו דיברו קצת על כדורסל ואז מיי התפרצה בבכי אמרה לליאו שהיא אוהבת אותו ובכתה על הכתף שלו על זה שהיא מצטערת ושהיא לא יכולה לפגוע בחברה הכי טובה שלה, ליאו ההמום שפתאום הבין שמיי בוכה לו על הכתף ליטף אותה וניחם אותה ואמר לה שהכל יהיה בסדר מיי עדיין בכתה וליאו חשב שהוא באמת קצת אוהב את מיי,ואז מיי הסתובבה בדיוק בזמן שליאו הסתובב אליה והמבטים שלהם נפגשו ואז פתאום בלי שום תכנון ליאו רכן לעבר פיה מיי נרתעה אבל מיד חזרה בה ונישקה אותו בחזרה.
וככה יצא שבסוף הם התנשקו והם לא שמו לב לגאיה לאמבר ולרו המתקרבות וגאיה ראתה את החבר שלה ואת החברה הכי טובה שלה מתנשקים.
ליאו ראה את גאיה החוויר ומיד עזב את מיי, מיי המבולבלת הפסיקה אף היא וכשראתה את גאיה הבינה.
מיי החווירה אף יותר מהרגיל, גאיה נראתה עצובה ומאוכזבת גם מזה שמיי שקרה לה וגם מזה שהיא וליאו התנשקו.
מיי פתחה את פיה כדי לדבר אבל גאיה כבר ברחה משם בדמעות.
מיי התחילה לבכות אף היא ואמבר ורו כבר הלכו לעבר גאיה הבוכייה.
מיי שמה את ראשה על כתפו של ליאו והוא ליטף אותה והרגיע אותה.
מיי הגיעה הבייתה בסערה היא ציפתה שהבית יהיה ריק כמו כל יום, אבל אמא שלה חכתה לה בבית.
"אמא מה את עושה פה?,חשבתי שהלכת לצילומים" שאלה מיי את אמא שלה.
"העבירו לי את הצילומים ליום אחר כדי שאני יוכל להיות יותר עם הבת שלי" אמרה האם במתיקות.
"טוב" ענתה מיי ביובש ונכנסה לחדרה.
מיי התיישבה ליד המחשב ונכנסה לסיי שלה (תוכנת המחשב שבו יכלה לדבר עם חברותיה פנים אל פנים) למרות שידעה שאחרי מה שקרה אף אחת לא תרצה לדבר איתה. היא הופתעה כאשר אמבר שלחה לה בקשת שיחה, היא ענתה בחיוב.
מיי: היי
אמבר: היי
מיי: מה קורה??
אמבר: שום דבר…
מיי: אני יודעת שמה שעשיתי היה ממש מגעיל… אבל לא עשיתי את זה בכוונה!! זה פשוט יצא ככה!!
אמבר: גאיה כאן עכשיו והיא גם רואה… אבל איך לא יכולת לעשות את זה בכוונה?? מה פשוט הוא נישק אותך בלי שאת רצית?!?
מיי: לא זה לא היה ככה… זה פשוט ש…
אמבר: שמה?!?! שאת נפלת עליו?!?! שאת לא יודעת מה!!
מיי: לא זה לא היה ככה…
אמבר: טוב לא משנה עזבי גאיה בוכה עוד פעם אני פשוט אלך אליה….
מיי: את יכולה לתת לי את המייל שלה כדי שאני יוכל לדבר איתה פנים אל פנים??
אבל אמבר כבר התנתקה. מיי הייתה ממש עצובה היא לא ידעה איך להסביר את זה אבל זה באמת לא היה בכוונה! זה לא שהיא רצתה לנשק אותו זה פשוט קרה…
מיי נשכבה במיטה והתחילה לבכות ואז היא נרדמה.
"מיי!!!!" צעקה חדה נשמעה מן המטבח. "מה" ענתה מי חלק ישנונית חלק בוכיה. "למה את לא עונה לי?" שאלה אמה ברכות ונעמדה בפתח הדלת. "סתם… אני…" ענתה מיי ישנונית. "טוב לא משנה עכשיו. התקשרו מהצילומים והם רוצים אותך לסרט החדש של דיויד פלט!!!" צעקה האם לתוך פני ביתה. למיי לא היה כוח לעוד דרמות אבל קייט הקדימה אותה ודחפה לתוך ידה ערמה של דפים עם המון כתוביות. "מה זה?" שאלה מיי והסתכלה על העמוד הראשון של הדף:
טקסט לסצנה הראשונה
מיי (קייטי) נמצאת בתוך בית הספר ומדברת עם שיינה (עמית): היי שיינה תקשיבי אתמול ראיתי את בילי ורוברט מבלים יחד נראה לי שנצטרך לבשר על החדשות האלו לבטי (סוניה). מצחקקות ומצביעות לעבר בטי (סוניה).
אחרי זה מיי כבר הייתה בטוחה שהיא לא רוצה להשתתף בסרט הזה אבל זה היה מאוחר מדי.
"חומד תלמדי את הסצנה הראשונה לפחות עד מחר ולואי 'יקפיץ' אותנו לאולפן ונתחיל לצלםםםם!!!" וקייט יצאה מהחדר.


תגובות (2)

ממש יפה תמשיכי!!!

20/07/2012 13:58

שמחה שאהבת <3 אני ימשיך בקרוב <3

21/07/2012 23:14
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך