מלאך ספיר
תגיבו! לא אכפאת לי איזה דגובות!

בריחה ניצחית – פרק שני חלק ראשון

מלאך ספיר 13/03/2014 572 צפיות 14 תגובות
תגיבו! לא אכפאת לי איזה דגובות!

הימים עברו דניילה החלימה מהר ותפסה פיקוד בבית וגם בשיחות מפני שכשמייבל הגיעה
אז מקסיו ניהיה שתקן ולפעמים היה צריך לחשוב על נושאים מעניינים מאוד כדי שידבר…
אבל כשהיה נושא טוב הוא השתתף בו כל כך טוב ( יש עוד דרך לומר שהוא דיבר המון ובצורה מעניינת?) עד שמייבל ( שהייתה שתקנית ) דיברה.
בשבוע השני שלהם החליטו כל השלושה שצריך לעשות טבלה. מה כל אחד יעשה ומתי:

שש בבוקר: מייבל מנקה ומסדרת את המיתות ודניילה מכינה ארוחה בזמן שמקסיו אולך לקניות.
שבע בבוקר: כל אחד מנקה את צלחתו ועושה מתיחות.
שמונה בבוקר: אימונים קשים של לחימה בחרב והגנה ואחרי זה חץ וקשט ועוד סוגי נשק.
מי אחד עשר עד אחד בצהריים עד אחד בצהריים מנוחה.
אחד בצהריים:זיהוי צמחים והישרדות.
כל שער הים מה שרוצים…

וכך היה כל יום והיה כיף מייבל נראתה רגועה יותר אך בצמחים לא הבינה דבר רק בלחימה והישרדות.
דניילה לעומת זאת הצליחה בהכל אבל פחות מאחותה בהשרדות ולחימה ומייבל היתה עונה:"
את ברחת ואני שרדתי ש-נ-י-ם בלעדייך ובלי אף אחד!" ודניילה חשבה בליבה שמייבל משוויצה.
כל יום הן נרעו יותר טוב ויותר שמחות על גורלן אך הן לא ידעו דבר אחד…
כשעבר חודש מאז שדניילה ומייבל הגיעו מקסיו התעורר מאושר וכבר דמיין איך אוניקס יבוא ויבחן את הבנות ועוד יותר עניין אותו האם מייבל תנצח.
פתאום נשמעה צעקה רמה מכיוון המדבח. מקסיו קם ורץ לשם ושם ראה את אוניקס יושב ואוכל בלי פחד מדניילה את הארוחה שעל השולחן.
דניילה התרגזה " הזקן הזה פלש לבית שלנו-" מקסיו חשב שלנו זה הבית שלו ושל אוניקס ולא שלה…"- הוא… תעשה משהוא!" מקסיו ניגש אליה ואמר כשחייוך ענק נמתך על פניו " זה אוניקס זה שהציל אותך וזה הבית ש-ל-ו" הוא אמר בכוונה בהדגשה וגם בחוזק כך שגם מייבל שמעה והגיעה לאט ובלי פחד. אוניקס בחן את הבנות בהתפעלות וחשב שגופה של דניילה מתאים לחץ וקשת שיש לו… אבל מייבל! גופה הוא מתאים יותר לפגיונות חרבות… ולכל סוגי הנשק ושתיהן הנערות היפות ביותר שראה בחייו.
נכון שאתם שואלים איך ידע את שמן? אז הוא פשוט ידע היה לו חוש שישי ושמיני ואולי אפילו עשירי! מי יודע?.
בשמונה כולם התייצבו במגרש מוכנים להלחם.
שערה של מייבל סורק בקפידה לגולגול וזה נתן לה מראה בוגר יותר רציני יותר…
דניילה לעומתה עשתה זנב סוס ועכשיו שתיהן נראו נפלה וזה גרם למקסיו להסמיק בשקט.
אוניקס ראה זאת וחייך ואז אמר : דניילה את הראשונה."
וכך זה התחיל ונגמר תוך דקות ואך אחד מהם לא היה פצוע וזה היה בונוס גדול אך קטן.
אחר כך התחיל תורה של מייבל והיא נלחמה בכל כוחה אבל הזקן נראה כיאילו שהוא לא מתאמץ אך למען האמת היה לו די קשה להביס את מייבל.
בסוף הוא הפיל את פגיונה הרצה והיא התנשפה ואמרה בלחש שרק אוניקס שמע
"למד אותי…"


תגובות (14)

המשך!
דניילה שלי מהממת

13/03/2014 15:35

תודה! תגיבו מעניין עם הסיפור שלי מעניין. חחח…

13/03/2014 15:36

נהיה*
המיטות*
הולך*
חץ וקשת*
מאחת עשרה* (במקום: מי אחת עשר)
שאר*
היום*
נראו*
כאילו*

יש לך הרבה שגיאות כתיב וזה ממש חבל. הסיפור דיי מבולגן לי ולא נעים לקרוא אותו. אני מציעה לך לא לצאת מהסיפור ולדבר בתור הכותבת…

14/03/2014 14:06

אני יודעת שיש לי שגיעות! אני לומדת ומנסה לשפר לפעמים זה לא מצליח ואני יודעת שאני לא כותבת מושלם! ובכלל אני כותבת יותר טוב שירים! ושגיעות זה כלום ואני כתנה יחסית לכל מי שכאן כי אני בת אחד- עשרה!

14/03/2014 14:10

    אני לא רציתי לפגוע או משהו.. אבל כל הכבוד שאת מנסה!
    הכי חשוב לנסות וללמוד! תנסי לבדוק מראש את המילים…

    14/03/2014 14:12

    שגיאות.

    14/03/2014 14:14

אני לא יודעת איפה…

14/03/2014 14:14

    את יכולה לבקש מהורה או ממישהו שיקרא את הסיפור ויבדוק אם יש שגיאות..

    14/03/2014 14:15

אני כבר א-מ-ר-ת-י שיש לי שגיעות! ודי נמאס לי כי זה רודף אותי מתמיד ואני לא יכולה לעשות כלום אני קוראת ספרים והכל ואני משתפרת אבל כמה אפשאר אני כבר יודעת בלי שיגידו.

14/03/2014 14:15

    לכל אחד יש קשיים. זה בסדר..
    הרעיון איך מתגברים עליהם, כל אחד בדרך שלו.
    לפי הפרק השני רואים את השיפור שלך וכל הכבוד לך.

    14/03/2014 14:19

זה לזאת שהגיבה עם התמונה של הפלנקטון לא לך…

14/03/2014 14:17

ואני לא נעלבתי אני פשוט הסברתי שזה מעבן אותי כי אני מכיתה ב' לא מצליחה..

14/03/2014 14:17

זה בסדר. גם לי היו מלא שגיאות לפני כמה שנים, אבל הייתי יותר קטנה ממך.
פשוט בכל פעם שאת לא בטוחה לגבי מילה מסויימת תבדקי איך כותבים אותה ותזכרי את זה. זאת הדרך להצליח ❤️

14/03/2014 14:19

מעצבן ולא מעבן. סליחה פשוט טעיתי כי התרגשתי משטות.

14/03/2014 14:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך