כותבתבליכותרת
אין לי כבר צפיות וגם התגובות רק יורדות מפרק לפרק , אבל אפילו בשביל מגיבה אחת אני אמשיך את הסיפור הזה , כי אני אוהבת אותו ממש . תודה למי שבאמת מתאמצת ומגיבה ❤️

בשדות שלהן – פרק 5

כותבתבליכותרת 13/08/2015 543 צפיות 4 תגובות
אין לי כבר צפיות וגם התגובות רק יורדות מפרק לפרק , אבל אפילו בשביל מגיבה אחת אני אמשיך את הסיפור הזה , כי אני אוהבת אותו ממש . תודה למי שבאמת מתאמצת ומגיבה ❤️

מיכאל נכנסה לביתה כשהיא מרגישה רוגע משתלט על גופה , היא נעמדה בחולמניות מול פינת האוכל .
בצלאל שטף את פניו במהירות וניגב אותם ויצא אליה.
״יפה שלי , מה קורה?״ הוא התקדם אליה וחיבק אותה חיבוק מוחץ , הוא הרגיש שהוא רוצה להחזיק את האפרוחית הקטנה שלו ולא לעזוב אותה.
״בסדר אבא,בסדר״צחקקה מיכאל מחזירה לו חיבוק מוחץ , היא אהבה שאוהבים אותה ואהבה חיבוקים.
טהר נכנסה לביתה מבולבלת מהנשיקה של עומר , היא נגעה בשפתייה מחייכת מעט , הנשיקה הזו עשתה לה משהו בהחלט.
״מה יש לכם?״היא נכנסה וזרקה את המפתחות על פינת האוכל , מביטה בהם בשילוב ידיים.
״טהר , מה איתך״בצלאל התקדם אליה תוך כדי שהוא אוחז במיכאל וחיבק את שניהן יחדיו
״בנות שלי אני רוצה שתחזרו להיות חברות״ הוא אמר .
הן הרימו את הראש אליו , זו היתה יציאה מוזרה וכנה של אביהן.
לאחר מכן הן הביטו אחת בשניה , מסיירות בעיניים אחת של השניה , בגעגועים ובלבול . ואז הן החלו לצחקק מהסיטואציה.
מיכאל עמדה בבית הספר שעונה על קיר כשהיא עוברת על החומר .
״ספר חדש?״ שאל אריאל לפתע כשהוא נשען ליד מיכאל.
״חומר בספרות״ אמרה מיכאל בחצי חיוך כשהיא לא מורידה את עיניה מהספר.
אריאל המשיך לעמוד לידה כשהוא מביט בה בשתיקה , הספיק לו לעמוד ולבהות בתווי פניה , הכי הוא אהב את הגומה בצידי העיניים של מיכאל , בכל פעם שמעט חייכה או כיווצה את עיניה , נוצר מעין שקע קטן בקצה העין שנראה כמו גומת לחיים.
מיכאל לא הבינה מדוע הוא ממשיך לעמוד לצידה, אבל היא לא אמרה דבר והמשיכה להעביר את עינייה על האותיות.
״מה קורה איתך?״שאל עומר והצמיד את שפתיו לשל טהר , הוא לא האמין בחיים שטהר תסכים להיות חברתו .
״בסדר״ היא חייכה מתנתקת משפתיו,היא פתאום הרגישה שהוא מוצא חן בעינייה , שנמאס לה מאריאל שאוהב את אחותה , היא הרגישה סוף סוף טוב , גם היא ומיכאל התקרבו מעט בזמן האחרון , הן כבר מחליפות בניהן ברכת בוקר טוב , ואפילו משוחחות קצת בזמן הקטיף.
בצלאל עמד בשדה ופיקח על העובדים התיאלדנים , הוא שיחק בין ידיו בגבעול , די מבואס מהפירות שצמחו החודש .
לפתע רעש חריקה נשמע , הוא הסתובב בבהלה וראה מולו מכונית ספורט שחורה וניחנת ביוקרה.
היא יצאה משם , אשתו לשעבר , לבושה בשמלת סאטן אפורה , נועלת עקבים דקים ושחרורים , שמשקפי שמש אלכסוניות על עיניה , היא צעדה בקושי רב על האדמה הפוריה כשהעקבים שוקעים.
״שלום״היא השמיעה כשכבר עמדה ממש מול בצלאל.
בצלאל הביט בה בשתיקה,הוא לא ידע מה הוא כבר מרגיש כלפי האישה שפשוט עזבה אותו.
מיכאל וטהר נכנסנו לביתן מצחקקות ,אך חיוכן נמחק כשראו את מבטו המודאג של בצלאל מולן .
״אבא קרה משהו לקטנים?״שאלה טהר מרגישה את הלב שלה מואץ.
״תכנסו לסלון״בצלאל אמר בלי לפרט יותר מדי כשהוא בולע רוק.
הן צעדו במהירות לסלון כשהאישה שישבה שם נראתה להן מוכרת , היא הרימה את המשקף מעל עיניה אל השיער , והביטה בהם בחיוך.
״בנות שלי״היא השמיעה בטון מרוגש.
מיכאל וטהר הביטו אחת בשניה כשהן המומות .
״מי את״ הן פלטו יחדיו .


תגובות (4)

חוצפנית שכמותה!!
מי היא חושבת שהיא?? שככה אחרי שיצרה מלחמת עולם וברחה חושבת שמגיע לה משהו?!?! בבקשה תעשי שיקרה לה משהו!! איזה דריסה של רכבת או משהו כזה חח
תמשיכי!!!

13/08/2015 22:20

אני מתה על הכתיבה שלך, יא גברת מגהימה, את יודעת לפרט מבלי שזה יהיה עמוס ומשעמם מידי. יא כשרון

13/08/2015 22:44

מגהימה- מדהימה

13/08/2015 22:44

אל תעצרי את הסיפור!תמשיכי

30/09/2015 22:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך