וואי! עלמה רצחה עוד מישהו,אוי לא...
חח..אני נלחצתי! שלא תהרוג אותי!!
חח.. פרק 11 חברים!!
מחכה לתגובות ;)

בת אלמוות-פרק 11

12/12/2012 900 צפיות 14 תגובות
וואי! עלמה רצחה עוד מישהו,אוי לא...
חח..אני נלחצתי! שלא תהרוג אותי!!
חח.. פרק 11 חברים!!
מחכה לתגובות ;)

אני לא מתעסקת בשום דבר אחר עכשיו חוץ מלאכול,הרעב תקף אותי בדיוק בזמן שהייתי צריכה ללכת לאכול,לזה קוראים תזמון מושלם!. הבנות שיושבות לידי מדברות ואני פשוט לא מקשיבה להן,מדי פעם הן היו פונות אליי אבל לא עניתי אז הן הפסיקו. בדבר אחד הייתי ממוקדת-בדניאל. הוא ישב שב לבד ואפילו לא נגע באוכל שלו,כנראה הוא ידע שישימו לו רעל באוכל איכשהו…
הסתכלתי עליו ומלא מחשבות רעות רצו לי בראש,אני לא רוצה לחכות עד שירצחו אותו לבד,ועד אז הוא ישגע אותי. אני ירצח אותו בעצמי!
המשכתי להסתכל עליו ואז פתאום מבטי נקלט במבטו,אני חייבת להודות הפנים שלו מדהימות! עיניים בגוון שחור-חום,שיעור שגם באפון מפתיע היה דומה בצבעו לעיניים,אפילו שהוא רזה מאוד לדעתי הוא עדיין נראה מדהים!. המשכנו להסתכל אחד על השני,ואז הפסקתי קמתי ממקומי ולקחתי סכין חדה שלמזלי הייתה על השולחן,הם ממש טיפשים אם הם נותנים לנו לאכול עם דבר כזה!. הלכתי בשקט לקראת היציאה מן חדר האוכל,דניאל קם אחריי,בדיוק מה שתכננתי שיקרה! יצאתי מהמקום והמשכתי ללכת. רציתי שהוא ילך איתי יותר רחוק כדי שאני אוכל לדקור אותו בשקט. "היי עלמה! מה את רוצה?" שאל "תמשיך ללכת ותראה" אמרתי בחיוך, זה הצחיק אותי איך שהוא מאמין,ממש הצחיק!
כבר ראיתי שאין אף אחד בחוץ אפילו לא שומר אחד! אז נשענתי על הקיר הקרוב אליי וחיכיתי.
"מה את רוצה?" שאל ועמד מולי,אבל ממש קרוב "שום דבר…" אמרתי "אז למה הוצאת אותי מחדר האוכל?" שאל "לא הוצאתי,אתה יצאת אחריי,וגם..כאילו אכלת משהו!" אמרתי "צודקת…הרחתי את הרעל שהם שמו לי באוכל כבר ממזמן!" אמר "כן…" אמר בשקט והרמתי את ידי מעלה,ליטפתי את שיערו הקצר "מה את עושה?" שאל "סתם.." אמרתי "זה שאתה מאמין בישו,זה לא אומר שאתה חייב להתנזר מבחורות לא?" שאל "ממש לא!" אמר "אז…תעשה את מה שאני רוצה עכשיו..תנשק אותי!" אמרתי והייתי המומה מעצמי,דניאל לא היסס ומיד הצמיד את שפתיו לשלי,משום מה הנשיקה שלו הייתה דיי טובה! אני חייבת להודות,אף פעם לא התנשקתי ככה!
הוא המשיך לנשק אותי וגם אני לא הפסקתי,אני חייבת עוד קצת זמן עד שאני אראה שזה בסדר להוציא את הסכין….. פתאום הרגשתי את הלשון שלו..נמצאת פה שלי.. נגעלתי אבל המשכתי לנשק אותו.. נשברתי בסוף! הוצאתי את הסכין שהיה מאחורי גבי,ושמתי את על גבו של דניאל התחלתי למשוך את החוד על כל מקום בגבו,לא דקרתי אותו.. אני עוד מעט יעשה את זה! "זה הציפורניים שלך?" שאל "כן זה הציפורניים שלי!" שיקרתי. הנפתי את הסכין מעלה ודקרתי אותו בדיוק באמצע עמוד השדרה, דחפתי אותו ממני והוא נפל על הרצפה,גוסס! "תמסור ד"ש לישו! אמרתי והלכתי מהמקום,הסתכלתי לאחור ראיתי אותו מפרכס ומשתעל,המראה גרם לי לתחושה טובה..אני לא יודעת מה קורה לי אבל שאני רואה דם,או כל דבר ישכול לגרום לזה שדם יצא החוצה מהגוף גורם לי להרגשה טובה! ממש מוזר!
הלכתי בשקט לחדר,בנות אחרות שהיו עושות את זה היו מנסות לשכוח. אני לא רוצה לשכוח,זה גורם לי גאווה…אבל עדיין אני לא מעדיפה לדבר על זה עם מישהו…
נכנסתי לחדר הוא היה ריק מזל! אפילו שאיאן חסר לי,מעניין איפה הוא לא ראיתי אותו כל היום…
התחלתי להתהלך בחדר,כמו כל פעם שאני עושה כשמשעמם לי!
התחלתי לחשוב באמת איפה איאן?? הפסקתי להתהלך בחדר וישבתי על המיטה..מחכה שהוא יבוא.. לאחר כמה דקות שמעתי את הדלת נפתחת "איאן!?" שאלתי "לא.." נשמע קול של בחורה,מי זאת??
"איאן לא יכל להגיע היום,הוא שלח אותי להיות איתך!" אמרה "אהה,איפה הוא?" שאלתי "דברים אישיים,אל תדאגי הוא יחזור מחר!" אמר "בסדר…מי את?" שאלתי "אני…. את תופתעי" אמרה "לא אכפת לי!" אמרתי ואז הסתכלתי על האישה,שיער שחור ועיניים כחולות ומדהימות,דומה לאיאן במקצת! "אני אחותו!" אמרה,הייתי בשוק אין פלא שהם כל כך דומים אחד לשני! "את?!!" שאלתי "כן אני,עשיתי לו טובה,הוא התחנן אליי שאני אבוא כי הוא לא רוצה להשאיר אותך עם איזה רוצח.." אמרה "אוקיי..מה שמך?" שאלתי "שמי ויטאני,ואת..עלמה נכון?" שאלה "כן.." אמרתי וחשבתי על השם ויטאני,מגניב לדעתי הוא מזכיר את אחותו של האריה הזה ממלך האריות,רגע.. זה היה השם של הלביאה הזאת ויטאני! "אני בטוחה שאת חושבת עכשיו,זה השם הזה של הלביאה הזאת ממלך האריות 2,שתדעי לך אני מבוגרת יותר מהסרט הזה אז גנבו לי את השם!" אמרה "אהה..מגניב!,בת כמה את?" שאלתי "30..נדמה לי!" אמרה אבל היא נראתה פחות,אבל ממש פחות כאילו היא בת 20 או משהו כזה!
על ויטאני נראה כאילו היא מדברת ספרדית כל היום,באמת..היה לה מבטא שממש בלט ורציתי לצחוק על כל מילה שהיא מוציאה מהפה,אצל איאן זה ההפך הוא נשמע כמו אמריקאי ממש אבל שלפעמים שהוא מדבר מילים ארוכות אז שומעים את המבטא שלו…
"ספרי לי קצת עלייך,בת כמה את?" שאלתי "אני בת 18" אמרתי "ומה צעירה כמוך עושה פה?" שאלה "זה סיפור ארוך..אני מעדיפה לא לדבר עליו.." אמרתי "תספרי לי שתרצי?" שאלה "בסדר.." אמרתי
ויטאני הזאת נשמעת חמודה,לא יודעת למה… אבל דיי התחברתי אליה….
אני מקווה שעדיין לא מצאו את דניאל,והוא מת אני לא רוצה עכשיו שהוא יחיה איכשהו ויגיד שאני רצחתי אותו… אני ממש לא רוצה שזה יקרה!………………………………


תגובות (14)

או.קי, אני קצת לא בעיניינים כי לא קראתי את הפרקים הקודמים. דקה, עלמה רוצחת אנשים והם לא יודעים מה היא עושה, ואיאן חושב שיש רוצח בבניין ולא חושד בעלמה, אז הוא שלח את אחותו שתשאר איתה יעני לדאוג לה?
זה ככה או ש… לא הבנתי כלום? אבל אני חייבת לומר לך שאני דווקא אוהבת לא להבין. רק בגלל זה אני נכנסת לסיפורים שלא קראתי את ההתחלה.

12/12/2012 23:56

חחחחח מאי זו אחלה תאוריה, אבל ממליצה לך לקרוא את הפרקים מההתחלה. זה סיפור מעולה P:
אז.. ליאן! זה אחלה סיפור! עלמה מרתקת אותי למסך. היא כאילו ילדה טובה, אבל היא ממש מרשעת. את כותבת מעולה! והסוף ממש משאיר במתח! D:
מחכה להמשך!!! :)

13/12/2012 00:12

כן… מסכימה איתך. התיאורייה שלי עובדת רק על פרק 2 3 …

13/12/2012 00:14

תמשיכיייי

13/12/2012 02:05

אז ככה… מאי!
כמו שלוסי הציעה אני מצטרפת לזה ומבקשת ממך לקרוא את הפרקים האחרים כדי להבין… חח…התיאוריה הזאת שיי מעניינת אסל לצערי לא נכונה!
אני מציעה לך לקרוא את.הכל ואז תביני יותר טוב! :)
וללוסי אני מאוד שמחה שאת אוהבת את.הסיפור שלי עד כדי כך שהוא מרתק אותך למסך,זה עושה לי מצב רוח טוב!
המשך יהיה מחר! ;)

13/12/2012 05:40

חח גנבת שמות XD
קודם גונבר רעיונות ממני ואחר כך של ממלך האריות?!
את נהיה פושעת! חח סתם… אהבתי!

13/12/2012 10:58

חח גנבת שמות XD
קודם גונבר רעיונות ממני ואחר כך של ממלך האריות?!
את נהיה פושעת! חח סתם… אהבתי!

13/12/2012 10:58

זה לא אשמתי שהשם הזה מצא חן בעיני! הוא מגניב!
ואת לא חותכת ורידים נו באמת!
ולמה את מפרסמת כל תגובה פעמיים מה את מטומטמת?!!
חחח… (הכל בצחוק!)
;)

13/12/2012 21:57

בטעות.. P=
חח וגם אני אוהבת את השם…

14/12/2012 11:17

כולם אוהבים את ויטאני!
נשבעת גם בסרט אהבתי את הלביאה הזאת..חבל שבהתחלה היא הייתה רעה (אבל זה כל הכיף!)
חחחח…. ;)

14/12/2012 23:17

אבל היא הייתה רעה מגניבה כזאת! אין על ויטאני! D:

15/12/2012 00:02

נכון!
!TEAM VITANY FOREVER
חחח…. ;)

15/12/2012 02:29

כן, ואז היא עמדה מול אמא שלה (שלא זוכרת איך קוראים לה..חח)
ואז האמא וקיארה נילחמו וכולם יודעים מה קרה! ני לא פאקינג מתחילה לתאר את זה!!! חח

15/12/2012 08:15

לאמא קראו זירה..חח..ראיתי את זה היום!
אני הכי אהבתי את קובו (הבן השני של זירה זה שדומה לסקאר באופן מטריד!!)
חח..איך לעזאזל הגענו למצב שאנחנו מדברות על זה?!!

15/12/2012 11:07
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך