פרק רביעי!! ווהו!!
איאן גיבור מה?! חח..זה מה שאני חושבת לפחות.. ;)
דיי קצר יצא.. (בשבילי לא יודעת מה איתכם..אבל לא משנה!)
מחכה לתגובות... :)

בת אלמוות-פרק 4

27/11/2012 741 צפיות 4 תגובות
פרק רביעי!! ווהו!!
איאן גיבור מה?! חח..זה מה שאני חושבת לפחות.. ;)
דיי קצר יצא.. (בשבילי לא יודעת מה איתכם..אבל לא משנה!)
מחכה לתגובות... :)

"מי אמר לך את זה??" שאלתי "רגע זה נכון?" שאלה שוב "לא!! למה נראה לך!!" צעקתי שתי בנות אחרות השתיקו אותי "אנחנו רק רצינו לדעת אם זה נכון,קיבלנו את התשובה שלנו.." אמר שתיהן "מי אמר לכן את זה?" שאלתי אבל בשקט "שמועה עברה פה מקודם,מאיזה כמה בחורים דפוקים בשכל!" אמרה אחת מהבנות. חשבתי לעצמי כי כמה גברים פה ניסו להתחיל איתי במיוחד איזה אחד שחושב את עצמו מלך,ג'ייסון. "זה ג'ייסון?" שאלתי "כן.." אמרו כולם ביחד "הוא הולך לחטוף" אמרתי וקמתי ממקומי והלכתי לקראת השולחן שלו. איאן ששם לב שקמתי הלך אחריי "מה את עושה?" שאל אותי וניסה לעצור אותי אבל הלכתי יותר מדי מהר "חיסול חשבונות.." אמרתי והתקרבתי יותר אל השולחן של ג'ייסון הצלחתי לדעת בחולצתו והרמתי אותו,יחסית לזה שהרגע עברתי עינוי וכמעט ממתי יש לי הרבה כוח! "מה את רוצה?!" שאל אותי ג'ייסון "בוא נחשוב ביחד!" אמרתי והעפתי לו אגרוף לפנים, הוא נפל על השולחן והסתכל עליי מופתע "למה?!!" שאל "מה אתה מפרסם שקרים על זה שאני שוכבת עם.." התחלתי לומר אבל עצרתי את עצמי כי איאן היה לידי וניסה להרגיע אותי "אההה…על זה! נו אז תגידי לכולם עלמה זה נכון?" שאל בהתגרות הרמתי את אגרופי שוב מול הפנים שלו אבל איאן עצר אותי ותפס את ידי "מה קורה כאן?" שאל אותנו "אולי אתה תענה…זה נכון שאתה ועלמה שוכבים?" שאל ג'ייסון "סתום את הפה שלך!" אמר איאן "נו תענה זה נכון?" שאל שוב וקם מהשולחן, זה נהיה יותר מציק מאשר מעצבן! ג'ייסון התקרב אל איאן והם עמדו פנים אל פנים קרובים מאוד אחד לשני, איאן היה גובה יותר מג'ייסון אבל ג'ייסון נראה מאיים הרבה יותר! כל האנשים התאספו סביבם ומדי פעם היו כאלה שצעקו 'מכות!', 'מכות!' אפילו כמה מטפלים עמדו בשקט והסתכלו,טיפשים לגמרי!!
"נו תענה כולם רוצים לשמוע.." אמר ג'ייסון "אתה לא צריך להסתיר את זה מאיתנו,כולם רוצים הזדמנות לפחות לערב אחד את עלמה,לא הוגן שאתה לוקח את כל השלל לעצמך…" אמר ג'ייסון עם כמה בנות לא היו מחזיקות אותי הייתי קורעת לו את הצורה!
"לך תמות!" אמר לו והחטיף לו את אגרוף שאני לא הייתי עומדת בו אפילו, ג'ייסון נפל על הרצפה ופניו דיממו "בואי.." אמר לי "אנחנו צריכים לדבר.." הוסיף,הנהנתי והלכתי אחריו. יצאנו מחדר האוכל והלכנו לכיוון החדר שלי "הסתבכתי.." אמרתי "כן קצת.." אמר איאן שנשמע כועס מאוד "איך לעזאזל הגיעו שמועות לכולם ששכבנו,וזה אפילו לא נכון!!!" אמר בכעס "גם אני לא יודעת…" אמרתי ונכנסנו לחדר איאן סגר את הדלת שנכנסתי הסתובב והסתכל עליי "כולם חושבים בגלל שאני ואתה כל הזמן אחד עם השני זה אומר שאנחנו ביחד או משהו כזה,וזה לא פעם ראשונה שזה מוצא לאור ככה!!" אמרתי "אבל איך זה קורה?,ולמה את לא מעדכנת אותי בנוגע לזה?" שאל "אני מעדיפה לשמור את זה לעצמי.." אמרתי "אז את טיפשה אם כך!" אמר ונשמע כאילו הוא יורק את המשפט לעברי, שתקתי לא נעלבתי או משהו כזה,רק לא היה לי משהו אחר לומר "פעם אחרונה שזה קורה.." אמר "בסדר.." אמרתי תוך כדי שהנהנתי,הרכנתי את מבטי לרצפה ובהיתי בה "נראה לי יקחו אותי לחתיכת שיחה…על כל מה שקרה היום" אמר "אני מצטערת..זו אשמתי!" אמרתי "זה בסדר…אני גם אשם כי עצבני כל הזמן" אמר "אתה ממש לא עצבני!,אתה הבן אדם הכי רגוע שפגשתי" אמרתי איאן חייך וישב על כיסא ליד הדלת,הוציא משהו מכיסו והושיט לי את זה.. "רציתי להשתמש בזה,הוא עצבן אותי נורא ה-'איך שלא קוראים לו'!" אמר "מזה?" שאלתי ולקחתי את הדבר מידו "אהה…שוקר חשמלי.." אמרתי,לכל מטפל חייב להיות כזה בהישג יד למקרה שאחד מהמטורפים משתגע או עושה משהו לא בסדר..
"היית באמת צריך להשתמש בזה נגדו" אמרתי "לא..זה למקרים אחרים" אמר "אז מה,הוא השתגע" אמרתי "מה באמת עשית לו שהוא אמר את זה לכולם?" שאל "הוא התחיל איתי כמה פעמים וסירבתי לו סתם נקמה מטומטמת.." עניתי "אבל למה דווקא אני ואת,אם אני הייתי במקומו הייתי אומר דברים אחרים לגמרי..למשל שאת מנצלת את השעות החופשיות שלך בשביל לשכב עם כל מיני אחרים שאת לא מכירה ודברים כאלה.." אמר "בסדר! אני לא צריכה פירוט!" אמרתי איאן צחק "זה בצחוק!" אמר "נדמה לי שניחשתי לבד.." אמרתי בחיוך הוא גם חייך,פשוט לא הפסקתי להסתכל עליו אפילו שהוא כבר הפנה את מבטו ממני….
אוי שיט!! אני מתאהבת במטפל שלי!!!…………………………………….


תגובות (4)

ווואיי קראתי את כל הפרקיםםםם!
מהמםםם:]
תמשיכייי

27/11/2012 12:00

חח :) סורי שלא הגבתי בפרק הקודם.. רק עכשיו ראיתי.. אבל שני הפרקים ממש מדהימים! לייק איט :) (LIKE IT)
מחכה להמשך!

27/11/2012 12:27

תודה רבה!!
אני אמשיך מחר :)

27/11/2012 12:34

הטוויסט נחמד! שהיא – הקשווחה והרצינית, הבת אלמוות – בעצם מתאהבת במטפל שלה!
אהבתי! יש לי הערה קטנה לגבי התקרית בחדר האוכל, בדרך כלל בבית משוגעים, דבר אחד הכי קטן שנראה למטפלים שמשגיחים על החדר, הם מתנפלים קודם ושואלים שאלות אחר כך… לפי דעתי היית צריכה אחרי שהיא צעקה על ג'ייסון, שמפרידים בינהם בכוח, לא רק איאן שהרי הוא לא המטפל היחיד במקום…
סליחה על ההערות, מקווה שאני לא חופרת או משהו XD
הלכתי להמשיך =)

16/12/2012 03:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך