בת הרוח פרק 16 (חוזרים לווינטר)

the one sitting next to you 30/06/2013 652 צפיות 2 תגובות

אז לואיס נכנס לחדר, וכעיקרון לא דיברנו מאז שהוא אמר לי כל מיני דברים על דיבור עם חיות, שהוא בן דוד שלי, מחפש את הכוח שלי……….ובקיצור לא רציתי לדבר איתו אחרי שהוא ריגל אחרי, פלש לבית הספר שלי, ונעץ בי מבטים.
"מה אתה רוצה ממני?" שאלתי. בכל זאת מותר לי לשאול משהו נכון!
" סבא שלך שלח אותי כדי לבדוק איך את מתקדמת באימונים" אמר בטון רגוע לגמרי למרות שהבעת פניו לא הייתה רגוע כלל.
"טוב אז תאמר לסבא שלי שיפסק לשלוח אותך לרגל אחרי כי אני מעדיפה לא לראות את הפרצוף המכוער שלך בכל פעם כשאני מסיימת אימון כלשהו, ורק למקרה הצורך, אני לא רוצה לראות אותך כשאני אוכלת, קוראת, ועושה כל פעולה שהיא" אמרתי, ולעומתו שמרתי גם על טון רגוע וגם על מראה רגוע.
"טוב אני אמסור לו את זה אם תשאלי את אלי אם אנחנו עדיין נפגשים היום בשמונה, ואני אפסיק לרגל אחרייך ברגע שסביך ירשה לי לעשות את זה" אמר וחייך.
אז כן צדקתי, משהו קורה בינו לבין אלי, זה לא טוב בכלל. הוא נראה כמו טיפוס של בא והולך, והיא נראית כאילו היא באמת אוהבת אותו, וחוץ מזה שהיא די מצאה חן בעיני ואני לא רוצה שהיא תיפגע, אני מפחדת שזה ישפיע על האימונים שלנו (וכן אני יודעת שזה נשמע קצת אגואיסטי) .
"אני אשאל אותו ועכשיו תעיף את עצמך מפה או שאני אעשה את זה בשבילך. ואתה יודע שאני יכולה להעיף אותך, אז קדימה אני מתעצבנת פה" אמרתי והוא הלך משם עם הבאת פנים מרוצה.
גם אני יצאתי מהחדר והלכתי לספרייה שלי. התחלתי לקרוא כמה ספרים של אדגר אלן פו עד שליאו נכנס לחדרי , החוצפן הזה.
"אוי קודם לואיס ואז אתה! מה שניכם ממני!אתם לא בני דודים שלי או משהו? אתם לא אמורים לעזוב רותי בשקט!" צעקתי כדי שהוא ישמע בכל זאת הספרייה הייתה ענקית.
" דבר ראשון אני לא קרוב משפחה שלך. אני מבין שלא סיפרו לך שאני בעצם אחד מהאדלסונים. אנחנו האדלסונים המשפחה השנייה, גם לנו יש כוחות בדיוק כמו למשפחת גורדולמס. ודבר שני, אני פה כדי לבדוק מה את עושה" אמר.
הוא התחיל לעלות במדרגות לקומה שבה אני ישבתי עם הספר "הרציחות ברחוב מורג" והוא בה והתיישב ממש לידי, אז סגרתי את הספר כי הרגשתי שהוא בוחן אותי.
"מה?" שאלתי לא מביטה בה.
"כלום, זה פשוט שאת לא מזועזעת משום דבר שקראת. ובכל זאת קראת עכשיו את אחד משפרי האימה של אדגר אלן פו, אבי ספרי האימה, ואת לא הראית שום רמז לרגש" אמר.
"כזאת אני, ממש כמו הרוח, אין לי הרבה רגשות או זמן להראות אותם"


תגובות (2)

תמשיכי

30/06/2013 01:04

לא כותבים לי תגובות לפרק הזה…………..להמשיך או לו??

30/06/2013 03:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך