the one sitting next to you
כן אני יודעת שקצר אבל זה הפרק שלישי היום

בת הרוח פרק 20

the one sitting next to you 30/06/2013 575 צפיות 8 תגובות
כן אני יודעת שקצר אבל זה הפרק שלישי היום

קמתי וניגשתי לדלת, אני עדיין לא הייתי בטוחה בכל הדבר הזה, בכל זאת זה ליאו! זה שהעפתי ללידס כי הוא עצבן אותי! אני לא מבינה מה בדיוק אני עושה פה, אבל אני עושה את זה רק כדי להסיח את דעתי מ…..אני אפילו לא אזכיר את זה. פתחתי אותה וכמובן שליאו מד שם מחכה ומרוצה מעצמו.
"את נראית…..כמו תמיד?" אמר מופתע.
"כן אני נראית כמו תמיד, אם חשבתה שאני אתגנדר בשבילך אז אתה טועה לגמרי" אמרתי נחושה בדעתי. "שנלך" אמר ושם את ידו כמו ג'נטלמן, מה שהיה ממש מוזר, לא חשבתי שליאו כזה. שמתי את ידו בידי מחניקה חיוך, חשבתי שאני הולכת להתפקע מצחוק….למזלי גם הוא נראה ככה "נלך" אמרתי ושנינו פרצנו בצחוק.
יצאנו מהבסיס מה שלא קרה כבר שבוע שלם, אז היה ממש מוזר לצאת. הוא הוביל אותי למכונית……….למכונית שלי! אני לא מאמינה! המכונית שלי!
"אני לא מאמינה! מה המכונית שלי עושה פה?" שאלתי.
"טוב חשבתי שתרצי לנסוע בה שוב אז הבאתי אותה" אמר. חיבקתי אותו ואז ראיתי את המבט שלו התרחקתי מהר. נכנסתי למכונית ואז הוא ונסענו מהר לקולנוע. אוי כמה שהתגעגעתי למכונית שלי, סוף סוף אני יושבת בה שוב.
הגענו לקולנוע וישר רבנו על איזה סרט לראות. אני רציתי לראות סרט דוקומנטרי חדש על השקרים בטיטאניק והוא רצה לראות סרט רומנטי. הייתם מצפים שזה יהיה ההפך נכון? אין מה לעשות זה נראה כאילו אני יותר בחור מבחורה…. בסוף בגלל עקשנותי הלכנו לסרט הדוקומנטרי. אני לא אשקר הייתי מעוד מרוצה מעצמי.
התיישבנו באחת השורות האחרונות כמו שאני אוהבת, וגיליתי הרבה דברים חדשים במהלך הסרט כמו זה ש……….מה? ליאו מנסה להחזיק ליאת היד! מה לעשות? מה לעשות? הפלתי את הפופקורן בצורה ממש לא מחשידה (ואולי היא כן הייתה מחשידה?) ולא דיברנו עד סוף הסרט.


תגובות (8)

^^

30/06/2013 09:58

^^

30/06/2013 09:59

אני מתחילה את נערת המים , תשדלי לעקוב (:

30/06/2013 10:00

אני אנסה

30/06/2013 10:01

תמשיכי!!!!!!

30/06/2013 14:29

אינפורמציה חשובה שלא קשורה:גיליתי עוד מישהו בחבורת הפדופילים של סאם.
ודבר שני,אני דורשת המשך ומייד.

30/06/2013 14:58

מי עוד נמצא בחבורת הפדופילים? וגם אני מצאתי מישהו, בעצם שניים.

30/06/2013 23:49

אני אספר לך בפייסבוק.
בכל זאת,לא כדאי שהם ייכנסו לאתר ויראו שעלינו עליהם.

01/07/2013 05:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך