rachel the killer
כל מה שכתוב למעלה זו שטות. אין אלוהים, אבל תמיד רציתי לכתוב סיפור שיעצים את השטן, אז אני כותבת.

בת השטן ובן אלוהים הסיפור שלי, הקדמה והרשמה… סוג של.

rachel the killer 05/12/2013 1036 צפיות 19 תגובות
כל מה שכתוב למעלה זו שטות. אין אלוהים, אבל תמיד רציתי לכתוב סיפור שיעצים את השטן, אז אני כותבת.

אלוהים והשטן שנאו זה את זה משחר הימים, כשאלוהים עוד עופף בשחקים והביט על כדור הארץ שרק נוצר והשטן ישב לו למטה במעמקים של כדור הארץ ותכנן איך להפיל את אלוהים, כבר אז שנאה רבה שררה ביניהם.
מכיוון שלאלוהים היה אסור לרדת למטה אל השטן ולשטן היה אסור לעלות אל אלוהים כל אחד הוליד ילד, השטן הוליד בת יפהפייה, שיערה היה שחור כפחם ועיניה היו אדומות כדם, השפתיים שלה היו נפוחות וגדולות והיא הייתה לבנה כמו הירח.
בנו של אלוהים היה בלונדיני, בעל עיניים כחולות, כנפי המלאך הענקיות שלו נשלפו בכל עת שרצה, כל אב היה גאה בילדו וכל אבא תכנן יעוד שונה לצאצאו.
השטן רצה שבתו תשמיד כל אדם שאלוהים אי פעם יצר, הוא קרא לה מוארפה, ומוארפה הייתה יוצאת אל עולם בני התמותה ומפתה גברים אליה ואז הורגת אותם, בנו של אלוהים נקרא אנג'לו וניסה לשמור על כל בני התמותה מזעמה של מוארפה, הוא ניסה להרוג אותה.
מוארפה יכלה לחיות רק חמישים שנה, לאחר מכן הייתה מעבירה את נשמתה לאישה היפה ביותר על פני כדור הארץ ונותנת לה את נשמתה וכך מתגלגלת מוארפה וממשיכה לחיות, בכל חיים שלה היא הורגת את אנג'לו והוא מתגלגל מחדש בגוף של גבר בן תמותה, וכך מחזור החיים ממשיך בכל חמישים שנה.
בזמן שמוארפה מעסיקה את אנג'לו על פני כדור הארץ השטן, לוציפר, ילד עוד ילד אחד כדי להשתלט על ממלכת השחקים של אלוהים, ושם אלוהים יושב וטובע במיון נשמות המתים, לילד החדש קראו מלפר, והוא נועד להדיח את אלוהים מהשלטון.
הסיפור הזה יגולל את סיפורה של נערה שמוארפה בחרה בה, לילדה יקראו רוקסי והיא תנסה להפיל את אנג'לו אחת ולתמיד, כדי שלא יחזור לחיים שוב בגלגול של מישהו אחר.
אז מי שאני צריכה בשביל הסיפור: שם, תיאור, אופי, גיל זה המלצה.


תגובות (19)

אמממ, אפשר תגובות?

05/12/2013 01:48

שם: הארי ג'יימינסון
מראה: שיער שחור מתולתל טיפה בקצוות, עיניים בצבע ירוק-דשא, גבוה.
אופי: נחמד, ביישן, נאמן.
גיל: מה שבא לך :)

05/12/2013 01:49

אוו תודה. איזה כיף לדעת שמישהו נרשם לסיפורים שלי. אני אשתף אותו.

05/12/2013 01:53

לא ממש הבנתי של מי הילד [לוציפור].. של השטן?
בכול מקרה סיפור ממש נחמד, עלילה מסקרנת וכתב ברור.
טיפ;
תעשי יותר סימני פיסוק, יבינו את הסיפור יותר.
מחכה להמשך~

05/12/2013 01:53

אוקי. קיבלתי את הטיפ, אני אמשיך.

05/12/2013 01:55

וואי, זה נשמע ממש ממש מעניין.
ולמה את רוצה כל כך להעצים את השטן? שואלת סתם מתוך עניין….

05/12/2013 02:00

מסיבה מסוימת תמיד סלדתי מדתיים, חוץ מזה שאני מושפעת כרגע מאוד מסיפור שמספר על נבואת אחרית הימים האמיתית (לפי הסיפור) שבה השטן נלחם באלוהים ומנצח אותו, אלוהים הוא הנביא או משהו כזה שאמור להביא שלום, וכשהוא מגיע לירושלים השטן בא ורוצח אותו ומשתלט על כל העולם ורוצח אנשים באכזריות וסדיסטיות בעזרת מיליוני אנשים מתים והקלשון שלו. אז אני מושפעת מאוד מהסיפור הזה עכשיו והשטן תמיד נראה לי מגניב מאוד, חוץ מזה.

05/12/2013 02:04

שם: רוקסן גריין
גיל: איך שבא לך ~
מראה: שיער ג'ינג'י קצת מעל אמצע הגב, עיינים חומות עם עדשות סגולות, פוני בובה, אוהבת ללכת עם שרשראות קולר (http://market.marmelada.co.il/photos/570×0/31396.jpg), מרכיבה משקפיים עם מסגרת שחורה, נמשים
אופי: חייכנית, צחקנית, בעלת חולשה קשה לסבונים
הערות: היא מנגת בתופים, גיטרה חשמלית ובחליל צד XD

05/12/2013 02:06

אווו. היא מזוכיסטית! אני אשתמש בה בתור החברה של רוקסי. דמיון שמות, אה?

05/12/2013 02:10

רוקסן לא מזוכיסטית XD

05/12/2013 02:12

שרשראות קולר זה די סמל למזוכיסטיות, רק שתדעי…. אבל לא משנה, אפשר לעשות אותה גם רגילה ומחודה, ולא מזוכיסטית… או, והעין בפרופיל שלך מגניבה לגמרי!

05/12/2013 02:15

ססס:
לא ידעתי XD
ותודה

05/12/2013 02:18

שם: אנדריה
מראה: שער בלונדיני ארוך ומתקרזל בקצה. עיניים אפורות, גבוה, לובשת שחור, יש לה צללית שחורה, והיא לגמרי גותית, אטליתית טוב.
אופי: עצבנית, ביישנית, לא סיבלת קרבה של מי שלא קשור אליה (אני ממש רוצה שהיא תהיה חברה של רוקסי ורוקסן!!) מחטיפה מכות לאנשים, חכמה מאד, ערמומית.
הערות: לא סובלת בנים אבל היא לא לסבית!!!! היא גותית לגמרי, ששומעת רוק בלבד!!!

05/12/2013 02:31

שכחתי, תבחרי איזה גיל שתרצי.

05/12/2013 02:34

שם: לוסי
מראה: שיער שחור וקצוץ, עיניים כחולות בהירות ויפות, גבוהה, גוף יפה.
אופי: לא כפת לה מהמראה שלה למרות שהיא ממש יפה. לובשת לרוב חצאיות עשויות מטלאים וחולצות בטן. ענייה אבל מסתירה את זה. משקרת טוב. קשה לה לבטוח באנשים, הוריה נהרגו בתאונת דרכים ורק היא ניצלה. שונאת את העולם.
הערות: היא מושכת אבל בנים לא מעניינים אותה (אבל את יכולה לעשות לה רומן עם מישהו אני אשמח XD).
גיל: מה שצריך :)
מקווה שתקחי אותה :)
אה, ואין לה שם משפחה.

05/12/2013 02:42

שכתי פעם שניה: הרבה בנים מחבבים אותה.

05/12/2013 02:43

אוקי, מודיעה לכולם: אני ישתמש בדמויות של כולכם… תודה לכולם… את אנדריה אני יעשה חברה של רוקסי ורוקסן, ואני צריכה לחשוב מה לעשות עם לוסי. אני יכולה לעשות לה רומן עם הבן שאמור להיות הגלגול הבא של אנג'לו, אני יחשוב על זה…

05/12/2013 02:56

אוקי,חוץ מזה שהתאהבתי בסיפור,זה מותח ומסקרן…אז להמשיךךךך!!!

05/12/2013 03:06

רוני, בדיוק העלתי את ההמשך, אגב..

05/12/2013 12:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך