lovaticforever
2 תגובות ממשיכה .. מקווה שתאהבו !

בת עשרה – הקדמה

lovaticforever 09/01/2014 830 צפיות 2 תגובות
2 תגובות ממשיכה .. מקווה שתאהבו !

היי , אני תמר , גבוהה יחסית ( ככה כולם אומרים , אני חושבת שאני גמדהה )
עיניים בהירות ושיער ארוך וחום גולש . אני בת 15 מחיפה , 3 אחים – גל , דור ושלי . גל בת 17 , דור בן 14 ושלי בת חמש , היא כזאת מתוקהה . אני ספורטאית ורקדנית , אוהבת לצחוק ולעשות כיף כיף כיף ! לנצל ת'חיים כמה שאפשר לא ?! שכחתי את הקטע של החוכמה בצד , אבל אני לא שוויצרית אז אני לא ישתף את זה עכשיו כאן . בנים .. בשכבה שלנו אני בין ההכי גדולים בגיל .. אז אני לא ממש מסתכלת על בנים מהשכבה . יותר מעניין אותי בנים בכיתה י , תומר למשל .. אני ממש דלוקה עליו , הוא מיוחד כזה , חברה שלי , הילה , לא ממש מבינה מה אני מוצאת בו .. אבל העיינים שלו … וואו .
הילה , אני החברה הכי טובה של תמר , אנחנו באותה כיתה , מכירות מכיתה ז . אני ילדה רצינית אבל כשצריך אני צוחקת וזורמת . אני ? לא אווהבת א – ף א – ח – ד ! תמר תמיד חופרת ליי שאני אוהבת את מתן , הילד החדש בשכבה . אבל אני לאאא ! אני שונאת איך שהוא נמרח על בנות .. אני אוהבת את תמר היא מדהימה אבל אני ממש לא מבינה מה היא מוצאת בתומר הזה ? סתם מפגר ומכוער ! טוב .. אני אווהבת את מתןן ! מה אני מוצאת בו בכלל ?!
תומר , כיתה י' , כן אני לא כזה חכם אין מה לעשות זה לא מענין אותיי ! חולה כדוורגל ואני משחק בקבוצה . זה מה שאני מתכנן לעשות בעתיד ! החבר הכי טוב שלי ? זיו , אחלה גברר אם תשאלוו אותי !! תמר ? .. איתה זה כבר סיפור ארוך . אנחנו בסיבוך . אבל תשמעו על זה בהמשך . היא כל הזמן מסתובבת עם ילדה מוזרה כזאת שאין לי מושג מיזאת .
מתן , כיתה ט , חי תחיים הטובים . אני חדש בבצפר . אני חכם אין מה לעשותת צריך להכיר בזה ! לא מזמן נפרדתי מחברה שלי שירה . אנחנו גרים רחוק מדי אחד מהשני .. אז החלטנו להיפרד . אני ?! נהנה מכל רגע שאני רווק !!! נמרח על כל בת אפשרייתתתתת !!! אוהב את אדםם , זה האח שליי בדםם !!

-נקודת מבט תמר-
היום השניי של 2014 !!! כרגיל בצפר .
עוד יום משעמם , שבו אני יסתכל על תומר , ייצחק עם הילה על החיים ועל ילדות פרחות שמתלבשות כמו זונות ואין להם טיפת כבוד עצמי .
באתי , התיישבתי בכיתה וחיכיתי שהילה תגיע . שיעור , הפסקה .
הלכתי לטייל עם הילה כרגיל וצחקנו וריכלנו ..
עד שראיתי אותו .. זה תמיד עושה לי משהו , מוזר כזה . אני רוצה להעלים אתזה ! אפשר ?!


תגובות (2)

תמשיכיי

10/01/2014 05:31

תמשיכיייייייייייייייייייי

11/01/2014 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך