היי,
זו היא למעשה הקדמה לסיפור חדש בשם "גבעת הכוכבים", אשמח אם תגיבו ותגידו את דעתכם.

גבעת הכוכבים- הקדמה

01/06/2013 689 צפיות 8 תגובות
היי,
זו היא למעשה הקדמה לסיפור חדש בשם "גבעת הכוכבים", אשמח אם תגיבו ותגידו את דעתכם.

היא הרימה את מבטה מעלה וסקרה את שמי הלילה הצלולים, סוקרת בתמימות את הכוכבים אחד אחר השני, מחפשת אחר אחד מוכר, אחר כוכב מוכר.
"מחפשת משהו?" נשמע קול זר וגברי מאחורי גבה, רגוע, עדין. היא סובבה את ראשה במבט תוהה, ומבטה נתקל בדמות גברית למדיי, בוהה בה, סוקרת אותה.
"את פה לבד?" הוסיף לשאול ותחב את ידיו לכיסיו בשעמום מה. היא השפילה את מבטה ודמעות החלו מציפות את עיניה, מציפות את נשמתה בעצב, ואת גופה בצמרמורות חולפות.
"אני מניח שכן.. מה קרה?.. למה את בוכה, ילדונת?.." שאל הבחור והמשיך בסקירתה, מבטו חד וקולו רגוע ואדיש, נדמה כי דבר לא הזיז לו פרט לרגשותיו שלו עצמו, ורגשותיו לקו בחסר.
היא המשיכה מייבבת, מבטה מושפל ואוזניה מאדימות. הכאב הכה בגופה, חדר לליבה, הכאב העז, התשוקה לתקווה.
"איירון.. מה לוקח לך כל כך הרבה זמן?" נשמע קול גברי נוסף.היא הרימה את מבטה בתמיהה, דמעות מלוחות מפלסות את דרכן במורד פניה, מותירות אחריהן שובל מלח עדין וצונחות ארצה.
"אני עסוק. עוף מפה." השיב הבחור הניצב כנגד עיניה בקולו האדיש והרגוע, סקירתו לא עוזבת ואף לא לרגע ואדישותו גם כן.
"למי אתה מציק הפעם?" נשמע קולו של הבחור בשנית, נאנח עמוקות. צליליי רגליו נוחתות בפנים האדמה הבוצית, מתביעות את חותמן, הדהדו ברחבי הגבעה. צעדיו היו איטיים, אך צלילי טביעתם באותה האדמה הבוצית אישרו כי משקלו לא רב.
היא ניגבה את דמעותיה מעיניה והתייצבה, מביטה ישירות בעיניו השחורות של הבחור השרירי הניצב כמולה,ואט ואט מבטה נהפך אדיש יותר ויותר.
"כלום לא קרה לי." השיבה בקור ואדישות, מסתובבת חזרה ומרימה את ראשה חזרה אל עבר הכוכבים. היא חייכה חיוך רחב וצחור, נושמת עמוקות, שואפת את האוויר הטהור, הנקי.צחות הלילה.
"גם ככה זה לא משנה." השיב בגיחוך קל הקול הגברי והאדיש, והחל מתקדם בצעדים כבדים אל עברה.
היא פקחה את עיניה. אותו חלום, מהדהד בראשה, במחשבותיה, חודר לחיי היומיום ומשחיט את תחושת הביטחון הרכה, המלטפת.כרגיל.


תגובות (8)

תתחילי !
את כותבת ממש יפה ^^

01/06/2013 21:03

אה… אני רואה שזה סיפור חדש שלך באתר – אז ברוכה הבאה! או ברוך,….
את/ה בן/ת ?

01/06/2013 21:04

תמשיכי D:
מאוד אהבתי :)
ליאן ^^

01/06/2013 21:33

בת^^ תודה, את הפרק הראשון אפרסם בקרוב..

02/06/2013 00:47

תמשיכי זה ממש יפה תמשיכי ודחוף!!!! חחחחח…. =)) 3>

02/06/2013 01:02

נשמע ממש מעניין, מחכה להמשך.

02/06/2013 02:39

תודה,המשך יעלה בקרוב

02/06/2013 08:06

פרק 1 עלה

03/06/2013 04:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך