טליה .
עוד 7 פרקים סוף הסיפור : )
תגיבו בהמוניכם !! מצטערת מראש על השגיאות כתיב !!

ג'ונסון בלק – פרק 23

טליה . 06/07/2011 814 צפיות 6 תגובות
עוד 7 פרקים סוף הסיפור : )
תגיבו בהמוניכם !! מצטערת מראש על השגיאות כתיב !!

"ההית פעם בחו"ל ? " שאלתי את דיוויד שחיכינו בתור לחיסונים
" אממ כן .. אנגליה , צרפת , איטליה , שנדל .. " הוא אמר וצחק .
החזקתי לו את היד חזק , הוא ליטף אותה , כל כך כיף שזה מאחורינו !!! אני לא רוצה שנהיה בדילמה כזאת עוד !! אני פשוט רוצה חיים פשוטים ורגילים איתו !!
שהגיע תורינו פתאום עיקלתי את העניין ורעדתי כולי .. המחט היתה עצומה !!!
דיוויד מילא המון טפסים ודיבר עם הרופאים על התופעות לוואי .. גאד … יש תופעות לוואי !!!!
אני לא הפסקתי להביט במחט הענקית שהאחות החזיקה בידה …
"שלום יקירתי " אמרה לי האחות " אני מבקשת להוריד את החולצה כדי שאוכל לחסן אותך בכתף … אם זה מפריע לך אני יכולה לבקש מהגברים לצאת "
" זה בסדר "אמרתי לה מגמגמת " אני עם גופיה "
הורדתי את השכבות שלבשתי מעל – נראתי פשוט כמו בצל , מה לעשות שהוא הכריח אותי ? מאז שהוא כמעט אבא הוא נהיה ממש אחראי !!!
האחות התקרבה לידי והתחילה לחפש וריד יפה כדי לקלקל אותו "קמיליה,תאגרפי את היד בבקשה" אמרה לי, עשיתי כדבריה , אבל זה לא גרם ליד שלי להפסיק לרעוד
בנתיים הודחו ליד השרירית של דיוויד (שהיה אשכרה בלי חולצה!!!!אהעאהעאהא) כבר המון מחטים תוך כדי שהוא מפטפט בקלילות עם הרופא על פוליטקה ומזג האוויר … בלונדיני מעצבן !!
"אני מצטערת .. אני לא יכולה לחסן אותה…היא ממש רועדת !! אומנם פחות מכל הבנות אבל עדיין !! "
הרופא ודייויד צחקו ודייויד קם לעזור לאחות להחזיק לי את היד בזמן שהיא מזריקה , עכשיו שדיוויד ישב לידי בלי חולצה עוד יותר רעדתי ! הוא החזיק לי את היד חזק וניסה להסיח את דעתי כדי שלא אשים לב למחטים ..
שמתי לב לכל אחת … 1 … 2 … 3 … הרביעית ממש כאבה והתחלתי ממש לבכות , היא עשתה הפסקה של כמה דקות ושוב המשיכה בדיקור סיני החדשני שלה !!
בסוף החיסונים היד שלי כבר היתה ממש נפוחה וכואבת , בקושי הצלחתי להזיז אותה !!
דיוויד עזר לי ללבוש את השכבות ואת המעיל , לו בכלל לא כאב !!!! סופרמן או לא ?!?! הוא המשיך להרגיע אותי עד לשדה התעופה , לאחר מכן הוא מרח לי כל מיני סוגי קרמים שהיו אמורים להקל על הכאב .
לא עזרו .

הכנסנו את המזוודות שלנו למשקפים ובנתיים הלכנו לעשות סיבובים בחנות הדלות של השדה העלוב , דיוויד קנה את כל המפות הדרושות לנו , פנסים חדשים ומלאי ענקי של בטריות נטענות . בנתיים ישבתי באחד הספסלים ושתיתי כוס קולה גדולה שהיתה אמורה להפחית את הבחילה (תופעת לוואי ארורה!!) , דיוויד התיישב לידי והושיט לי וורד ורוד יפיפיה " לכבוד מה ? " שאלתי אותו כשלקחתי את הפרח " לכבוד זה שאני מת עליך " אמר ונישק אותי .
טוב , זאת פעם ראשונה שאנחנו מתנשקים לעיני הציבור .. לא נראה לי שמישהו שם לב , אבל ראיתי דיוויד מהר התנתק ממני וכדי לכפר על כך הוא הצביע על הרבי שהתקדם מהכניסה לספסל הסמוך צחקתי , כמה שנים לא ראיתי רב !!! שלא תראו אותי ככה חילונית , אני מאוד קשורה לדת היהודית , זה חלק בלתי נפרד ממני … זה שאני לא שומרת שבת וצניעות לא אומר שאני לא מאמינה באלוקים .
אני מאמינה , מאוד ! מזל שבאתי צנוע היום … חשבתי לעצמי וחייכתי לעשר הילדי הרבי שמילאו את הספסלים .
"נוסעים לישראל?" שאלתי את הילדה שישבה לידי , שהחזיקה דגל ישראל קטן שהיא ככול הנראה ציירה
"כן…לירושלים!!" אמרה לי בלחש "גם את?"
" לא … לא נראה לי "
אומנם אני יהודייה מסורתית – אבל אין לי שום כוונה לגור בישראל , אומנם המקומות הקדושים והיקרים בעולם נמצאים במדינה הזאת – אבל היא גם נורא … נורא מקולקלת .
" שימו לב הנוסעים ליפן בטיסה 447 " שמעתי את הכרוז אומר " הטיסה יוצאת בעוד 15 דקות "
דיוויד סימן לי ביד לבוא איתו , ונאלצתי להפסיק לדבר עם הילדה החמודה על א"י
"תתפללי בכותל בשבילי ? " שאלתי אותה כשקמתי , היא חיבקה אותי – 'איזו מתוקה ! ' לחשתי לדיוויד שהתקדם לעבר השרוול שהוביל למטוס .

השארנו את המזוודות במקום המיועד להן , ועלינו למטוס , ישבתי ליד החלון ודיוויד ישב לידי , ולידו התיישבה בחורה בלונדינית יפיפיה , עם גוף מנותח שהיה גורם לכל גבר לרוץ מרתון
דיוויד קרץ לי בהתגרות והשיב תשובות לבלונדינית שהחלה לשאול אותו שאלות .. "מין מצא את מינו " מלמלתי כששמתי את האוזניות האיפוד באוזניים .
לאחר ההמראה הבלונדינית הלכה להסתובב ודיוויד פנה אלי " את לא מתרגשת ? טיסה ראשונה שלך !! "
" זאת לא טיסה ראשונה שלי " אמרתי לו , ראיתי שהוא מופתע " נסעתי גם לניו יורק ולישראל "
" פש .. ולמה לא ידעתי על זה ? " הוא שאל בסקרנות . " לא שאלת !! " החזרתי את האוזניות לאוזנים
הוא חיבר עוד אוזניות לאיפוד שלי ועיקם את הפרצוף כשגילה ששמעתי אבריל לאבין , שלדעתו היתה לגמרי רדודה ועתיקה
" לא , הג'וקים יותר טובים " סיננתי והוצאתי לו לשון , הגברתי את המוזיקה על מקסימום והתעלמתי מהנסיונות שלו לפתח איתי שיחה ידידותית
" אז .. " שאלתי אותו בקול מתגרה כשממש שיעמם לי " בלונדיניות מנותחות עושות לך את זה ? "
" איכס , לא !!! " הוא קפץ מהכיסא והתחיל לנאום לי כמה שזה מגעיל בעיניו , ושהוא אוהב את הבחורות שלו עם יופי אופי טבעיים , ולא מנותחים \ משופצים .. בחורות כמוני !! הנאום שלו והתאורים ממש הצחיקו אותי ולמרות שניסיתי לבלוע את הצחוק נפלט לי חיוך קטן
" אה האאאאאאאאאא , את מחייכת !! "
" לא אני לא , אני ברוגזית !! " אמרתי לו והסתובבתי לכיוון החלון
" אה באמת … גם אם אני …………. " אמר והתחיל לדגדג אותי
אני חושבת שהערתי את כל המטוס עם הצחוק המתגלגל שלי , אני ממש רגישה ! ונתנתי לו לגלות את זה !!! אוי ואבוי , אני טעיתי בענק !!
הוא נראה מבסוט לגמרי מעצמו כשהפסיק והצטרף לצחוק שלי , "בלונדיני מעצבן " סיננתי והוא בילגן לי את השיער שלקח לי 4 שעות לסדר והלך להציץ כמו ילד קטן לתא הטייס, בנתיים הבלונדינית חזרה והתיישבה בכיסא שלה , כשהיא שמה רגליים על המושב .
" אז את והבלונדיני החתיך הזה ביחד ?! " היא אמרה לי בקול הכי סנובי ששמעתי , תוסיפו לזה גם את הלעיסות מסטיק הענקיות שלה
" אנחנו ? חחח מה פתאום , אנחנו אחים " שיקרתי לה את השקר המופלא שבזמן האחרון השתמשנו בו הרבה
" ואללה ? הוא דווקא נראה לי מה זה בקטע שלי ! אולי יצא משהו ל'כי תדעי ? טוב הינה הוא בא "
היא התיישבה זקוף על המושב וחייכה עליו חיוך מרוח , הוא הביט בה בהלם והתיישב לידיי .. " מה…?! " "איך היה בתא הטייס אחי היקר ?! " אמרתי לו
" אוי קמיליה!!! " הוא לחש לי באוזן ושם את האוזניות באוזינו , מנסה להתעלם מההתחלות הברורות של הסנובית
ואני ? ריחפתי ברקיע השביעי , תרתי משמע !! כיף לראות בחורות סופגות יבושים מצמררים ממנו .. החתיך הזה שלי !! הוא רשם בשמי בטאבו !!!

"שימו לב נוסעים יקרים , המטוס ינחת בשדה התעופה הראשי של יפן בעוד 5 דקות , נא להדק חגורות ולהקשיב להוראות הדיילות " אמרה אחת הדיילות ברמקול
סוף סוף !! כל הנוסעים קמו והתחילו להתמתח ולהפהק בקולי קולות , כולל אני
"תשנה את השעונים לשעה של יפן " אמרתי לדיוויד שהביט בצג המטוס – בו היתה כתובה השעה והמיקום , הוא שינה וענד לי את השעון על היד
תוך חצי שעה ההינו מחוץ למטוס עם המזוודות שלנו , ביציאה משדה התעופה הענקי , הזמנו מונית שתיקח אותנו למלון בו נצטרך לישון הרבה לקראת מחר – טיול עירוני+שטח , זה הולך להיות קשה !!
הנהג היה ממש נחמד , וגיליתי שדיוויד יותר יפנית !! כן כן גם אני ההיתי בשוק !! אומנם המבטא שלו היה דיי מעפן ליד המבטא של הנהג מונית אבל היי הנהג ממש הבין אותו !
אוי בלונדיני טיפש מוכשר שלי ..
הגענו למלון , כמובן דיוויד הזמין את הסוויטה שהיתה גורמת לנגיד הבנק העולמי למות מקנאה , היא היתה כ"כ יקרה שאחת העובדות עלתה איתנו עד לחדר והדריכה אותנו לגביו . היא היתה ממש מתוקה – קוראים לה איבי (משום מה לא צאנג\צונג\וואטאבר) , והיא עובדת חדשה במלון – היא משום מה ממש כבשה אותי !! מתוקה אמיתית , אין ספק .
"אז מה " אמר לי דיוויד " נדלקת עליה "
" כן ! חבל על הזמן , היא יותר עושה לי את זה ממך !! " " מה את אומרת " הוא אמר ונישק אותי נשיקה כשהצמיד אותי אליו
" טוב .. אולי לא יותר ממך " לחשתי לו בן הנשיקה ה21 ל22 , הוא שלף את הנשק הסודי החדש שלו = דיגדוגים !!!
אוף , למה נתנתי לו לגלות את הסוד הכי גדול שלי ?!?!


תגובות (6)

יאאיי איזה יפה!!
דייויד- לא אוהבת אותך יותר!!!!!
בגלל-
הוא חיבר עוד אוזניות לאיפוד שלי ועיקם את הפרצוף כשגילה ששמעתי אבריל לאבין , שלדעתו היתה לגמרי רדודה ועתיקה
איזה חוצפן!!! אבריל לאבין זמרת מעולה!!!

07/07/2011 14:39

אבריל צריכה להיות בערך בת 50 בשנה הזאת XDDD
אז כן , היא רדודה ועתיקה בתקופתם D:
דיווויד 33>

07/07/2011 15:16

פרק מ100מם חולה על הסיפור הזה במיוחד על דיוויד החתיך :) תמשיכי דחוף :)

07/07/2011 15:52

איזה יפה!!!
רק עכשיו קראתי את הסיפור ופשוט השלמתי את כל הפרקים בשקיקה!!
(חחח…מצחיק אותי שכתבתי שקיקה…ילדותית שכמותי…;)
נ.ב
אני ממש אשמח אם תקראי ותגיבי לסיפורים שלי(שהם…די הרבה…אז אני ממש ממש אשמח אם תקראי את דיימונז;)

07/07/2011 22:05

גם אם אבריל בת 50 היא זמרת ממש טובה!
ומי אמר שהיא עתיקה? אולי היא ממשיכה להוציא אלבומים גם כשהיא בת 50!!
לעולם אין לדעת…חחחחח…

07/07/2011 23:17

חחחחחחח נופר , מה בגיל 50 ומשהו היא תשיר שהיא כלבה משוגעת ? XDDD
יהלה – תודה רבה ! אני אשמח לקרוא (:

08/07/2011 11:12
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך