טליה .
שלוווווווום לכל הקוראים 3>
אתמול בלילה, כשחשבתי שאני עומדת להיות הבן אדם הראשון שבאמת מת משיעמום - עלה לי רעיון לסיפור חדש :)
הפרקים הראשונים יהיו טיפה משעממים (בדומה לג'ונסון בלק...שלקח זמן עד שהגעתי לעניינים האמיתים) אבל אני מבטיחה שההמשך יהיה מותח ויפה .
אשמח אם תקראו , תגיבו , ותהנו ! קריייאה נעימה (:

גורלות – סיפור חדש !!! פרק 1 .

טליה . 05/07/2011 917 צפיות 8 תגובות
שלוווווווום לכל הקוראים 3>
אתמול בלילה, כשחשבתי שאני עומדת להיות הבן אדם הראשון שבאמת מת משיעמום - עלה לי רעיון לסיפור חדש :)
הפרקים הראשונים יהיו טיפה משעממים (בדומה לג'ונסון בלק...שלקח זמן עד שהגעתי לעניינים האמיתים) אבל אני מבטיחה שההמשך יהיה מותח ויפה .
אשמח אם תקראו , תגיבו , ותהנו ! קריייאה נעימה (:

קוראים לי מייה .
לא מאיה , לא מי – יה . מייה קלירסון
שם מוזר , אני יודעת . לאמא המשוגעת שלי היה פרץ יצירתיות מוזר .. אמא שלי משוגעת בכללי .
אבל משפחה לא בוחרים . אם יש לי בכלל משפחה .
ההורים הביולוגים שלי מתו – אמא שלי נפטרה מסיבוך בלידה ואבא שלי התאבד מיד אחריה , בלי לחשוב בכלל על גורלי – התינוקת הקטנה .
האמא הנוכחית שלי (שמה הוא בלה )אימצה אותי יום אחרי שנולדתי , היא עשתה את ההתמחות שלה באותו בית חולים , ראתה אותי וכמו שהיא מגדירה את זה : ' קרצתי לה '
כשההיתי בת 10 , בלה ורונלד(=האבא המאמץ שלי) התגרשו ורונלד עבר לארצות הברית , כך שכיום אני חייה עם בלה בדירה כפרית קטנה באנגליה .
אמא שלי היא רופאה אלטרנטיבית , ואני חושבת שהמקצוע שלה אומר עליה הכל – היא מאמינה בכל אמונה טפלה ואגדה מטופשת שמספרים לה , והכי גרוע – יש לה שריטה קשה לחיזרים .
ואני ? אני תלמידת יא' בבית ספר המקומי , ואם אני אצטרך להגדיר את עצמי במילה אחת – חננה .
לא יוצאת , לא מבלה , לא מוקפת בבנים ובקושי בבנות , כל היום עם האף בלימודים ובספרים . וזה לא מבחירה – כמו בוודאי הבנתם , המראה שלי לא משגע , אני יודעת שאני יכולה להראות לא רע אם אני אשנה קצת את הסיגנון שלי … אבל אין לי בשביל מה כ"כ .
טוב … חפרתי לכם מספיק על עצמי . עכשיו שאתם מכירים את העבר שלי – ברוכים הבאים להווה שלי .

1.9

* ידיעת חדשות – הרוצח המפורסם והמסתורי של לונדון הצליח לברוח מהמעצר *

רעש – זה המילה שמתארת באופן הכי ברור מה שהולך עכשיו בבית ספר . חופשת הקייץ נגמרה – אם אפשר לקרוא לקייץ הקפוא הזה של אנגליה קייץ אמיתי .
במהלך החופשה שמרתי רק עם טיירי – החברה הטובה שלי . והיא סימסה לי בבוקר שהיא תאחר … טוב … אני אצטרך להכנס לכיתה החדשה לבד .
תמיד לא אהבו אותי , לא משנה באיזו כיתה ואם איזה תלמידים – אני עוד חננה בבית ספר בשבילם , אף אחד מעולם לא ניסה לדבר איתי אלא אם כן הוא צריך עזרה בעבודת גמר קשה ומסובכת . נכנסתי לשער בת הספר וכבר הצלחתי להבין שגם השנה תהיה לא מוצלחת .
כרגיל – הן ישבו שם . חבורת הבנות הכי יפה ונחשקת בבית ספר . הן ישבו שם עם החצאיות קצרצרות שלהן ועם האייפונים הכי חדישים , מסננות בנים וצוחקות בקול רם
" הו … תראו מי הגיעה " דייזי אמרה וכל הבנות צחקו והצביעו עלי . ' להתעלם .. היא לא אמיתית . היא עוד חייזר מטופש שאמא שלי מאמינה בו . ' חשבתי לעצמי והלכתי במהירות לתוך בית הספר
" בוקר טוב מר אדומשטין " אמרתי כשנכנסתי לכיתה , המורה הכי זקן בעולם ישב על הכיסא ושתה כוס תה ברעשים חזקים . " בוקר טוב קלירסון , טוב לראות אותך "
המורים חולים עלי , זה ללא ספק – איזה מורה לא יאהב את התלמידה הכי חרוצה בבית הספר , זאתי שעובדת כל כך קשה כדי להוציא ציונים מעולים , זאתי שדואגת לו לכוס קפה מידי פעם כשהשיעור ארוך ומשעמם … זה נחמד שמישהו שם לב שאני בכלל בכיתה .
נכנסתי והתיישבתי בספסל האהוב עלי – טור שני , שורה שניה . שמתי את התיק על הרצפה ובאותה שניה הגיע הצלצול שהתחיל את השיעור
הכיתה התחילה להתמלא בעוד 30 תלמידים , כולם בחרו בספסלים האחורים , לצערי דייזי וחצי מחבורתה הרעשנית נכנסו לכיתה שלי , אאלץ לסבול עוד שנה , אבל למזלי – לא לבד .
טיירי נכנסה לכיתה בריצה " איחרתי בהרבה ?! " היא שאלה בעודה מתנשפת , הנדתי את ראשי והיא התיישבה לידי , מתחילה לספר לי במרץ על ארועי הבוקר שלה .
טיירי היא ילדה מדהימה . היא הבן אדם היחיד שמתייחס רק לאופי ולא לחיצוניות . היא יפה ויש לה משפחה מושלמת – זוג הורים מאוהבים ועוד חמישה אחים חמודים . תמיד קינאתי בה על כך ,על המציאות המושלמת שהיא חייה בה .
הקול של המורה קטע את מחשבותי – הוא התחיל להרצות לנו עד כמה השנה הזאת חשובה , יותר מכל שנה אי פעם : המבחנים יהיו הרבה יותר קשים , העבודות גמר יהיו ענקיות , והלחץ תמיד יהיה קיים . אני לא חושבת שה'איומים' שלו הפחידו מישהו . תלמידי הכיתה שלי לא מתעניינים במשהו חוץ מעצמם . ולא מעניין אותם שבסוף התיכון הם יתקעו בלי עבודה ובלי לימודים , רק עם פונפונים וכדורים .

המורה הפסיק את הנאום שלו וחילק לנו את מערכת השעות הסופית , הצלצול הגואל שחרר אותנו להפסקה . אני וטיירי נכנסנו ישר למעבדה והתיישבנו בשולחן הקבוע שלנו והמשכנו לדבר על הכיתה החדשה , ועל החופש שעבר .
" מאט כזה ח ת י ך !! " טיירי אמרה בהתלהבות כשחפרה לי על הבנים בכיתה שלנו " הוא כ"כ מושלם !!! סנוב והכל , אבל אני חולה על הקוביות בבטן שלו !! כשהייתי במסיבת ברכה של קייל הוא הסתובב כל הזמן בלי חולצה .. שיא…" קטעתי אותה בהלם – " מה זה ?!?!?! היית במסיבה של קייל ?!?!?! " היא בלעה רוק ומלמלה " אממ .. כן .. חשבתי שסיפרתי לך … לא ידעתי שזה אכפת לך .. הזמינו אותי ואת היית ביריד הספרים ו… "
קטעתי אותה שוב " זה בסדר גמור , את יכולה ללכת לאן שבא לך " היא חייכה והמשיכה בתאור המסיבה .
אני לא מאמינה שהיא עשתה לי את זה . היא מתחברת איתם ?!?!
המורה לכימיה נכנסה והשיעור התחיל – עשינו סתם ניסוי מעפן משנה שעברה . אחרי שהשיעור נגמר השתחררנו מוקדם הביתה ורצתי הביתה , מתעלמת מהצחוקים של חבורת המגניבים
נעלתי את עצמי בחדר , הורדתי את מדי בית הספר והחלפתי לבגדי בית פשוטים
על החולצה שלי היה דבוק פתק .
' ל ו ז ר י ת '


תגובות (8)

נשמע ממש מגניב!!
וכבר אמרתי לך שהמשעמם שלך לא משעמם….
תמשיכי

05/07/2011 22:41

תוודה רבה רבה !!! נופר המשעמם שלי יכול להיות מאוד משעמם :)
אני מעלה עכשיו את הפרק הבא D:

06/07/2011 11:09

היא כל כך חמודה…
תמשיכי מהר!

06/07/2011 11:26

הסיפור שלך ממש סוחף!! תמשיכי!!

06/07/2011 12:01

תודה לכל המגיבות : ) הפרק הבא ממתין לאישור !

06/07/2011 12:39

אוייי זה מזה לא משעמם, זה ממש יפה!
תמשיכי!! :)

06/07/2011 12:46

מסכימה עם כולן =]

06/07/2011 12:55

אומייגד! זה כ"כ יפה! אני מקווה שתמשיכי מהר :)

13/10/2011 14:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך